Már majdnem teljesen üres volt a medence. Min és Jennie megkérdezték hogy megvárjanak-e de mondtam nekik hogy nyugodtan menjenek csak készülni én is hamarosan megyek. Nos, rosszul döntöttem. Nem hiszem hogy jó ötlet volt az ex-barátommal kettesben maradni. Amikor Jungkook is elhagyta a helységet én is felálltam. Nem fájt a fogam túlzottan ahhoz hogy Eunwoo-val kettesben maradjak így elindultam összeszedni a cuccaimat amiket magammal hoztam.
- Menekülsz? - megálltam Eunwoo hangjára és odafordultam.
- Egyáltalán nem - hazugság...
- Persze - nevetett fel, ahogy kimászott a medencéből. A tekintetem végigsiklott rajta. Mindig is helyes volt, és most azt hiszem még inkább az. Nagyot nyeltem, és elfordítottam a tekintetemet. -, úgy sietsz, mintha lángolna az egész terem.
- Ez nem igaz! - támadtam neki. - Csak nem hiszem hogy nekünk kettesben kellene maradunk. - néztem a szemébe.
- Miért? Talán félsz tőlem? - túrt a hajába hogy a vizes tincsei ne lógjanak a szemébe.
- Milyen vicces vagy. - grimaszoltam.
- Akkor a pasid nem örülne annak hogy velem vagy? - vonta fel a szemöldökét. Letettem a mellettem lévő kisasztalra a telefonomat és a törölközőmet.
- Te tényleg nagyon el vagy tévedve! - böktem meg a mellkasát. - Neked ahhoz hogy kivel vagyok semmi közöd nincsen.
- Akkor gondolom ahhoz sem hogy engem rajzolgatsz szabadidődben. - erről meg honnan a fenéből tud?! Ekkor rögtön beugrott amikor nekimentem az egyetemen és elejtettem a füzetemet. Biztosan látta a rajzaimat. - Persze megértem hogy titokban tartod. Jackson nem hiszem hogy örülne annak hogy más srácokat rajzolsz.
- Tessék?! - kaptam fel a fejemet. - Jackson? Hallod te magad?! Jackson a barátom, nincs közöttünk az ég világon semmi. Egyébként sincs hozzá közöd. Te - mutatok rá. -, nem vagy abban a helyzetben hogy engem számon kérj - meglepetésemre Eunwoo elkapja a kezemet. - Engedj el. - nézek a szemébe. - Enged el - ismétlem
- Nem akarom - nevet fel. Most megint olyan mint egy kisgyerek! Hogy lehet ennyire éretlen?!
- Aish, engedj már el! - tépném ki a kezemet a szorításából, de megcsúszom a vizes kövön, és egyenesen Eunwoo karjaiban landolok. Aki persze nem számított erre, így elveszíti az egyensúlyát és a medencében landolunk. Amint felfogom mi történt feljövök levegőért. Kisimítom a vizes hajamat az arcomból, és Eunwoo-ra meredek. - Ez remek. - mondom gúnyosan. Megkapaszkodom a medence szélében hogy ki tudjak mászni, de Eunwoo elkapja a kezemet.
- Soyeon - megfordulok és kishíján lefejelem a mellkasát. Nem gondoltam hogy ennyire közel van hozzám. Nagyot nyelek ahogy felnézek rá. - Valamire kíváncsi vagyok....
- Mi az? - elhúzódom de megérzem a medence falát a hátamnál.
- Te komolyan mondtad?
- Mit?
- Aznap. Amikor bejöttünk. - lesütöm a szememet.
Persze hogy emlékszik rá.... Én is emlékszem. Idióta voltam hogy megcsókoltam. Nem kellett volna. Igazából sok mindent mondtam aznap, de tudom hogy ő mire gondol. Arra amikor azt mondtam neki hogy hagyjon békén. Nem voltam a legtapintatosabb. Részegen mindig sokkal őszintébb vagyok mint alapból és olyankor nem tudom irányítani az érzéseimet. Ami azt illeti, csak azért mondtam hogy ne kelljen kimondanom amit valójában érzek. Hajlamos vagyok elrejteni a gondolataimat és érzéseimet annak érdekében hogy ne sérüljek meg, és ennek általában ez a vége. Mint akkor amikor szakítottunk.
- Nem válaszolsz? Én csak azt szeretném tudni hogy....
Gondolkodás nélkül cselekedtem. Ez szintén jellemző rám. Átkaroltam Eunwoo nyakát és odahúztam magamhoz. Abban a pillanatban amikor ismét megéreztem a száját a számon minden érzésem egyszerre öntöttel az agyamat. Eunwoo nem mozdult. Igazából én sem. Aztán nem tudom hogyan, de a dolog kicsit megváltozott közöttünk. Eunwoo átkarolta a derekamat, majd a combjaimra simítva húzott oda magához. A lábaim közé állva csókolt tovább egészen nekiszorítva a medence falának. Az alsó ajkamba harapva érte el hogy szétnyissam az ajakaimat, és bejuthasson a számba. Éreztem hogy a szívverésem egyre gyorsul, és tudtam hogy nem a legjobb helyen csináljuk most ezt, hiszen bármelyik pillanatban ránk nyithatnak. Eunwoo a fenekemre vezette a kezét és belemarkolt, amitől az ajkába haraptam, de ő csak tovább csókolt. Mikor már egyikünknek sem volt levegője elhúzódott tőlem.
- Remélem elég kielégítő volt a válaszom. - suttogom még mindig milliméterekre a szájától.
- Szó szerint. - éreztem hogy elvörösödik az arcom, pedig nem mintha nem csináltam volna már ilyesmiket Eunwoo-val korábban. - A többiek valószínűleg várnak ránk.
- Igazad van. - eszméltem fel.
Mikor mind a ketten kimásztunk a medencéből, a törölközőmet a vállamra terítve a telefonommal a kezemben indultam el kifelé. Eunwoo mögöttem jött, a kezében a papucsainkkal és a törölközőjével. Amikor kiléptünk az ajtón üresség és csend fogadott minket. Az ég világon senki nem volt itt. A telefonomra pillantottam, amikor rezdült egyet hogy üzenetem jött.
Min: Jó lenne ha legközelebb a szobátokban csinálnátok ilyesmit 🤣 Nehogy megint ilyesmibe botoljak véletlenül. Van egy bő órátok, mielőtt visszajövünk. Remélem zárt ajtók mögött folytatjátok. Ja és Jackson üzeni hogy ő aztán nem teszi be a lábát abba a szobába, szóval majd a kanapén alszik.
Egy pillanatra azt sem tudtam mit csináljak szégyenemben. Eunwoo áthajolt a vállam felett hogy ő is elolvashassa az üzenetet. Kikapcsoltam a készüléket, és ledobtam a cuccaimat a kanapéra. Megfordultam és elvettem a többi dolgot Eunwoo-tól. Ő csak kérdő tekintettel nézett rám.
- Mi az? - kérdezte amikor a vállára tettem a kezemet és a fal felé kezdtem tolni.
- Van egy szabad óránk. - pipiskedve a füléhez hajoltam, és ugyan senki sincs itt aki hallhatná rajta kívül suttogva folytattam. - Szerintem ki kéne használni. - Eunwoo megköhintett egyet, majd a derekamra fogott.
- Akkor ne vesztegessük az időt.
------------------------
Sziasztok!
Bocsi hogy elmaradt a csütörtöki rész! Kicsit túl sok dolgom volt a héten. De ma itt vagyok szóval remélem tetszett a mai rész. Ez most más szemszögből íródott, hogy jobban belelássatok a "második pár" életébe is. Lehet hogy jövőhéten kicsit korábban posztolom a részt mert csütörtökön nem lesz időm, így vélhetőleg már szerdán kint lesz.
Puszi 😘❤️
VOUS LISEZ
The Price of Love [Jungkook ff.] ✓
FanfictionSeo Min-Jeong egy szegény lány, aki egyedül tartja el katona apját (aki egy sérülés miatt visszavonult) nagymamáját, és az öccsét Chang Bin-t. 22 éves és rengeteg mellékállást végez a tanulás mellett. Jeon Jungkook egy chaebol örökös aki nem vágyik...