- Nemet mondott?! - kiáltják egyszerre a srácok. Mind lesokkolt arccal merednek rám, én pedig nem értem mire fel ez a nagy meglepettség.
- Igen.
- Azt mondtad kibékültetek - tárja szét a kezét Yu
- Igen
- Azt mondtad szeret téged - teszi hozzá Eunwoo
- Igen
- Akkor csak mi vagyunk idióták hogy nem értjük miről van szó? - fogja a fejét Myung Ho.
- Srácok nem is tudom hanyadjára megyünk végig ezen a beszélgetésen. - sóhajtok fel. Hogy őszinte legyek amikor Min nemet mondott nekem tegnap eléggé megdöbbentem. Nem értettem hogy ezt most hogy érti, míg meg nem magyarázta.
- Kezdjük tiszta lappal. - simítok ki egy tincset Min arcáról. Ő bólint és elmosolyodik. Imádom ezt a mosolyt. - És szeretném ha megint a barátnőm lennél. De ezúttal igazából. - Min felnéz rám, és egy pimasz vigyor kísértében lefejti az arcáról a kezemet. Az ujjait az enyémbe fűzi és úgy folytatja.
- Nem tehetem. - válaszolnék de erre a reakcióra nem számított. Nem voltam felkészülve arra hogy nemet mond. Kerülöm a tekintetét mivel nem igazán tudom mit kellene erre mondanom. Arra számítottam hogy ugyan még ha nem is könnyek között de legalább igent mond. De nem. Kinyitom a számat aztán becsukom. Mi a fenét kéne mondanom. - Te mondtad hogy kezdjük tiszta lappal. - a szemébe nézek és próbálok rájönni mire gondol. Közelebb lép hozzám, és már csak centik választanak el minket egymástól. Automatikusan előre hajolok hogy megcsókoljam de a kezét a számra teszi. - Újra meg kell hódítanod Jeon Jungkook. Mit gondolsz képes leszel rá? - ez egy kihívás. Ez egy egyértelmű kihívás. És tudja hogy nem tudok neki nemet mondani.
- Természetesen. - vonom fel a szemöldökömet. - Elfogadom a kihívást.
- Rendben, viszont ebben az esetben; nem csalhatsz.
- Vagyis? - nem teljesen értem hogy ez mit jelent.
- Vagyis nem csókolhatsz meg.
- MI?! - szerintem az hogy mennyire lesokkolt a dolog látszik az arcomon. - De....
- Nincs csók. Mert tudod hogy nem tudok ellenállni neki. - na jó... ez egy elég kielégítő válasz volt.
- A csaj nem semmi - mondja Myung Ho amikor végre elmagyarázom nekik a történteket.
- Hát haver - teszi a vállamra BamBam a kezét. - Hajrá. Tanácsokért jöhetsz hozzánk nyugodtan vagy ha szükséged van ránk. És ha kell valami a későbbi nagy szerelmi vallomásodhoz, akkor segíthetünk.
- Ja, majd felmászom a tetőre és szórok rátok rózsaszirmokat - nevet fel Eunwoo. - De most komolyan nem viccelek. - komolyodik el egy pillanatra
- Köszi srácok, de asszem menni fog. Hiszen már egyszer sikerült. - oké lehet hogy rohadt magabiztosnak akarok tűnni, de nem tudom mivel kellene kezdenem. Mindenesetre, miden csajozós trükkre szükségem lesz, biztos ami biztos. - Lehet mégsem jövök a mai bulira.
- Ne már tesó! - horkan fel Yu. - Attól hogy szerelmi válságban vagy még bulizhatsz velünk egy kicsit.
- Yu-nak igaza van. - teszi hozzá Myung Ho. - Nekem is van barátnőm mégis én tartom a bulit. - egy pillanatra elhallgat majd sokatmondó pillantással néz rám. - Van egy ötletem. Hozd el Min-t.
- Ah, nem hiszem hogy szívesen jönne. Az apját most engedték ki a kórházból, és-
- És elég sok a dolga. - megugrok amikor Soyeon lép ki a fürdőszobából. - Mi van? - néz ránk. - Miért fura ha a pasim fürdőszobájából jövök ki? - egy emberként fordulunk Eunwoo felé, aki kerüli a pillantásunkat.
YOU ARE READING
The Price of Love [Jungkook ff.] ✓
FanfictionSeo Min-Jeong egy szegény lány, aki egyedül tartja el katona apját (aki egy sérülés miatt visszavonult) nagymamáját, és az öccsét Chang Bin-t. 22 éves és rengeteg mellékállást végez a tanulás mellett. Jeon Jungkook egy chaebol örökös aki nem vágyik...