24.rész

338 27 13
                                    

Csak úgy repült az idő, és már csak azon kaptuk magunkat, hogy a főpróbán gyakorlunk. Ez volt az első alkalom, hogy a teljes műsort a helyszínen adtuk elő. Még egyenlőre csak a tanárainknak, de már fellépő ruhában. Ez volt az utolsó nap fellépés előtt. Holnap már csak egyszer fogjuk mindezt elpróbálni, akkor már fény-és hangtechnikával. Egyre jobban izgultam, de ez másokra is jellemző volt. Persze voltak kivételes egyének, akik mintha ez is olyan lenne, mint minden másik iskolai ünnepség, meg sem látszott rajtuk egy csepp izgalom sem.

A próba szinte tökéletesen ment, és bár egy egész napot szántunk rá, nem voltak olyan hibák, amiknek ennyi idő kellett volna a kijavításukra. Ez mindenkit megnyugtatott és egy kis plusz önbizalmat is adott nem csak nekünk, de a tanároknak is. Látszott rajtuk is, hogy délutánra már sokkal nyugodtabbak voltak, mint reggel, mikor még azt se tudták, hol a fejük.

Nap végére a legtöbben megkönnyebbülten hagytuk el az öltözőket. Örültünk, hogy a sok munka végre gyümölcsözik. Már nem félve, hanem izgatottan vártuk a holnapot.

A srácokkal végül úgy döntöttünk, próba után beülünk valahova vacsizni, úgy is rég volt már ilyen, hiszen a sok külön óra miatt egyikünknek sem volt ideje, sem energiája ezt összehozni. Alkoholt szigorúan nem ittunk, mert az előre ünneplés balszerencsét hozhat. De nem is volt rá szükség. Csupán jó volt velük beszélgetni egy kicsit többet, mint ebédnél, ahol főként sulis semmiségekről dumáltunk. Ez addig volt így, amíg Sakura fel nem hozta azt a témát, amit tudtam, hogy úgysem úszok meg sokáig.

- Na, Jiminie. - köhintett a lány, ezzel finoman jelezve mindenkinek, hogy másról szeretne beszélni, mint amiről eddig. - Most nincs itt Eunju-chan. - említette a lányt nemrég kapott becenevével, amit történetesen ő adott neki. - Mi is volt az a dolog Banggal?

- Várjatok, Jiminnek ehhez mi köze? - vonta össze szemöldökét Hobi, köztem és Miyawaki között cikázó szemekkel.

- Én vettem rá Chant, hogy hívja meg őt is. - vontam vállat és ezzel próbáltam palástolni, hogy mennyire ideges voltam és féltem, amiért lehet emiatt berágnak rám.

- Miért is? - kérdezte Seong is, mire csak sóhajtottam és elmagyaráztam nekik az én álláspontomat. Ebből kihagytam az olyan részleteket, mint a saját tapasztalataim, vagy a személyes dolgok, amiket még a lány mondott el nekem bizalmas információként. Nem állt szándékomban semmi olyasmit továbbadni, amit lehet mások előtt szégyellne. Az indok, amit mondtam nekik, leredukálódott arra, miszerint én csak úgy éreztem, segítenem kell neki, és idegesítettek azok a lányok, akiket ezzel "meg akartam bosszulni". Arról pedig, hogy ezzel tartózást róttam magamra Channál, egy szót sem ejtettem.

- Nem gondoltam volna, hogy ennyire a szíveden viseled szegénykét. - húzta el száját Hoseok.

- Jiminnek túl jó szíve van. - rázta meg fejét Taehyung is lemondóan mellettem. Nem értettem, miért kell ezt ennyire túlreagálni.

- Tehát insta storykat és berealeket kéne posztolnunk a csajszival, miközben bulizunk, hogy mindenki lássa, velünk van. - tette karba kezeit Sakura és a box falának dőlt, amiben ültünk.

- Jimin nem kért ilyesmire. - forgatta meg szemeit a másik oldalamon ülő Yoongi, és combomon pihentetett kezemre tette sajátját az asztal alatt. Jól esett, hogy legalább ő nem keresi még a bogot is a göcsön. Vagy hogy is van ez. Hálásan pillantottam rá, mire rá nem jellemzően kezdte megmagyarázni azt, amit nem neki kellett volna. Hanem nekem. - Elég, ha velünk van, onnantól már amúgy is terjedni fog. Egy hülye kell hozzá, hogy mindenkinek elpletykálja, ott pedig több is lesz egynél.

- Én azért szívesen posztolnék vele. - rántotta meg vállát Tae is. - Elég szép lány, beillik az accountomba.

- Szóval, ha nem néznénk ki jól, nem is csinálnál velünk képet? - bökött Seong a mellettem ülő felé, arcán rájátszott sértettséggel. - Megjegyeztem. - húzta fel az orrát, mire Taehyung csak küldött felé egy kacsintós puszit. A srát megforgatta szemeit, majd Sakurára nézett, aki még mindig engem és Yoongit bámulta, aki kiállt mellettem. - Miyawaki, szerintem ne tegyünk úgy, mintha nem örülnél a kiscsajnak. Egyébként sem a világvége, ha egyszer velünk szórakozik.

Chilli Chocolate Soufflé   °JiKook°Where stories live. Discover now