1.

429 34 10
                                    

"Hagyjál te kurva! Takarodj innen a pokolba!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hagyjál te kurva! Takarodj innen a pokolba!"

Hoseok tábornok sátrából egy félmeztelen, puha kolibri szárnyakkal rendelkező nő zuhant ki a sáros földbe zúzódva.

A táborban égő tüzek mély barna barázdákká változtatták a havat. Jungkook gyorsan haladt, elhaladt a magas rangú tiszteknek és harcosoknak fenntartott belső kör fő őrei mellett, amikor szembesült ezzel a jelenettel. A nő rémült, könyörgő szemekkel nézett fel rá, de nem törődött vele, mindketten tudták, hogy, meghalt volna, és hogy nem tud segíteni rajta.

"Fiatal harcos, szeretnél egy ágyast minden igényedet kielégítem" - próbálkozott a nő mégis.

"Nem fekszem le hibridekkel" - Jungkook hangja száraz és hideg volt, amikor elment mellette, és otthagyta a sárban.

"Kérlek, én leszek a leghűségesebb szolgád" - kezdett a férfi mögé kúszni.

A hátizsákjában lévő róka megmozdult, mintha futni próbálna.

"Hol az a kurva, add ide nekem!" Hoseok tábornok csak egy arany köntöst viselt a király címerével, miközben kiesett a kezében egy tőrrel.

Botladozott, alig tudta megtartani az egyensúlyát, határozottan részeg volt ízig-vérig.

"Ó, te vagy az, fiam" - találkozott a szeme Jungkookéval. "Holnap este Saom herceg palotájában maradunk, és biztosíthatlak, hogy megkapod a saját háremedet, a legjobb lányokat, nem úgy, mint ez a mocskos büdös izé itt." Hoseok megragadta a nőt az egyik szárnyánál fogva, és megrántotta, amikor az elkezdett felsírni a fájdalomtól.

A hátizsákjában lévő róka visított, Jungkook pedig felsóhajtott, ökölbe szorítva a kezét.

"Tábornok, szükségem lenne egy szűzre, és ez a kurva itt elég alkalmasnak tűnik rá" - mondta, és döbbent pillantást kapott a tábornoktól.

"Ne add a tested hibrideknek fiú, bogarakat és betegségeket terjesztenek."

"Nem fogom, szükségem van valakire, aki takarít és mos." Jungkook tudta, hogy ez kockázatos, de a róka a hátizsákja belső oldalához kaparta a mancsait, így, hogy ne árulja el a táborba csempészett háziállat létezését, úgy döntött, hogy segít a hibridnek.

"Ha nem teljesíti a kötelességét, csak öld meg" - vágta fájdalmasan a nő arcába Hoseok, majd visszabotorkált a sátrába.

"Köszönöm nemes harcos, örökké hálás leszek, én leszek a leghűségesebb szolgája" - hajtott fejet a sár felé.

"Öltözz fel, és készítsd elő a vacsorát nekem" - fordult el tőle Jungkook. felfelé trappolt az úton a sátra felé.

Ez volt a harmadik legnagyobb a táborban, olyan, amelyikben volt egy hordozható ágy és egy szép szőnyeg, amin ülhetett, miközben elmélkedett vagy evett.

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now