12.

221 29 15
                                    

Két fordulat felfelé, öt lefelé, hat balra, hét jobbra, oké, itt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Két fordulat felfelé, öt lefelé, hat balra, hét jobbra, oké, itt.Jimin számolt a fejében, amikor az akna végére ért, és egy ódon kinézetű szobát látott, sok polccal. Miután kidugta a fejét, megmérte a távolságot az akna és a legközelebbi könyvespolc teteje között, néhány lépést hátrálva, mielőtt leugrott volna. Néhány másodpercig reménytelenül repült a levegőben, mielőtt hangos rókanyögéssel hasra esett.

Oké, a terv első része megvalósult, így most már jó helyen volt, felállt, majd polcról polcra ugrált, amíg le nem ért a földre, hogy alakváltoztatással átkutassa a fiókokat. Nagyon sok furcsa folyadék,növény,kő és tárgy volt benne,de Jungkook megmondta neki,hogy mit keressen. Ott volt, egy furcsa, vörös, szivacs állagú növény, Jimin meg akarta ragadni, amikor a zárak felhangzottak, ezért egy másodperc alatt rókává változott egy kis asztal alá bújva, az asztalláb, a fal és a polcok között a legtávolabbi sarokba préselődve.

A közeledő lépések hangjára Jimin kis rókaszíve hangosan dobogott. Megkockáztatta, hogy egy icipicit előrébb lépjen, hogy lássa, egy magas férfi kék arany sámánköpenyben megáll a szoba közepén. A második személy Namjoon volt, az arca rendkívül gondterhelt.

"Mondd csak Jin, te látod a jövőt és a múltat, tudsz olvasni a gondolatokban és a szándékokban. Hogy lehet, hogy egy fiú, aki Hoseokkal jött, és csak egy szegény árva a semmiből, hogyhogy ilyen tehetséges?"

Jimin teste most felbolydult a félelemtől, annyira megrémült a sámán válaszától. Ha az a férfi tényleg látta a múltat és a jövőt, és olvasott a gondolatokban, akkor biztosan tudott arról, hogy ő itt van.

"Sok tehetséges van az árvák között odakint, semmi különös. Csak tavaly találkoztam vele" - beszélt a sámán nyugodtan. "A fájdalom, amin ilyen fiatalon keresztülmennek, néhány esetben megnyitja az ajándékot."

"Szóval egy parasztember, akinek semmi értelme?" Namjoon szemei végigpásztázták a sámán arcát.

"Persze, a paraszt még ezt a háborút sem fogja túlélni" - felelte a sámán, amikor Jimin szíve megszakadt.

Nem, ez nem lehetett.

"Mindig igazad volt a jóslataiddal kapcsolatban, Jin, úgyhogy ezúttal megbízom benned" - Namjoon még mindig Jin nyugodt arcát figyelte, mintha az igazságot próbálná kiolvasni belőle.

Hirtelen megfordult, sötét köntöse hízelgően lapult mögötte, amikor az ajtót becsapva elhagyta a szobát.

A sámán hosszú pillanatokig állt ott, mintha megdermedt volna, mielőtt egy polchoz lépett és kivett valamit, tétován az ajtóra nézett, majd a kivett dolgot az asztalon hagyva kifelé szaladt.

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now