"Visszatértél?" Jungkook kissé megmozdult, eléggé ahhoz, hogy az arca centiméterekkel az övé fölé kerüljön, az orruk hegye összeért, így Jimin elkezdte végigsimítani a hüvelykujját Jungkook gyönyörű ajkain.
"Még nem tudom", nézte a férfit, próbálta örökre megjegyezni Jungkook arcának minden apró részletét, és rájött, hogy az első pillantás óta mélyen, feltétel nélkül szerelmes.
Szerelmes volt, szerelmes volt Jungkookba. Teljes szívével, elméjével és testével szerelmes volt.
"Én sem" - kuncogott Jungkook kihúzva magát, ami gyors fájdalmat okozott.
Jimin összeszorította a fogait, de Jungkook ajkai a nyakán maradtak, mély csókokkal adva neki feloldozást.
"Úgy nézel ki, mintha egy vámpír támadott volna meg" - nevetett Jungkook pozíciót váltva, miközben a karjaiba húzta Jimin-t, miközben rájuk terítette a lepedőt.
"Egy aranyos vámpír" - kuncogott Jimin Jungkook vállát csókolgatva.
Lassan egymáshoz érve feküdtek, egymás ajkát csipkedték, majd még többet csókolóztak, és nagyon sokáig csókolóztak, amíg Jimin annyira kimerült, hogy fejét Jungkook mellkasára hajtotta, és hallgatta a férfi egyenletes szívverését.
"Köszönöm" - suttogta Jungkook bőrét csókolva.
"Mit?"
"Hogy jelen vagy az életemben" - Jimin érezte, hogy remeg az álla.
"Te vagy az életem Jimin, nélküled nem léteznék", csókolta meg a feje búbját és Jimin pillangói kitörtek.
Ott feküdt és érezte, hogy Jungkook nem tudott elaludni, miközben elképzelte magát, mint a mágus hibridet a palotában, aki szerelmes a harcos Jungkookba és titokban találkozik vele egy ragyogó virágokkal teli kertben, miközben a kis herceg felügyelte őket, az a herceg, akinek a képét egy hatalmas festményen látta a fővárosban - egy gyönyörű fiú hollóhajú és Jungkookhoz hasonló szemekkel.
-
Jimin egyenletes lélegzete felmelegítette a mellkasát, de Jungkook nem tudott aludni, amikor a fiú rókafüleivel játszott. Egészségesebb állapota felbolydult, hiszen minden egyes alkalommal, amikor Jimin-nel szeretkezett, mélyebbnek tűnt. A kapcsolatuk fizikailag annyira lehetetlen, hogy szinte egy organizmussá olvadtak össze minden egyes alkalommal, amikor intimitásba kerültek, egy icipicit jobban belezuhant, a szerelem mostanra már annyira tagadhatatlan volt, hogy alig tudta visszatartani a szívében.
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA tulajdonos által elhagyott hibrid csak 48 órán át élhet. Az évszázad leghidegebb éjszakáján Jimin a biztos halálra volt ítélve egy téli erdőben, a túlélés reménye nélkül, amíg Jungkook rá nem talált. Ebben a könyörtelen világban, ahol a hibridek c...