"Jimin?" Jungkook kinyitotta a szemét, hogy a mellette lévő ágyat üresen lássa. A teste egy rendetlenség volt, a vállán lévő seb majdnem begyógyult, de még mindig fájt, mégis a múlt éjszaka emlékei belülről felmelegítették.
Hová tűnt az ő gyönyörű hibridje? Jungkook felsóhajtott, és az ágyban hempergett, remélve, hogy Jimin nem változott át újra aranyos, félénk rókává, mert nagy szüksége volt rá.
Jungkook szíve kontrollálatlanul kalapált, amikor felült, hogy megdörzsölje az arcát és még jobban összekócolja a haját. Az ágya hordozta mindannak az illatát, amit csináltak, ami borzasztóan felemelte a hosszan tartó vágyat. Jungkook felállt botladozva a fürdőszoba felé indult, nehéz volt járnia, olyan nehéz volt neki. A szobából valami csobogás hallatszott, ezért benézett, hogy Jimin a habfürdőben ülve szappanbuborékokat fújjon a padlóra.
"Szia szépségem" - vigyorgott Jungkook belépve, látva, hogy Jimin szemei kitágulnak a meztelen teste és látható feszültsége láttán.
Jimin nyeldekelve megnyalta az ajkait, vajon ugyanarra gondoltak-e, hogy Jungkook milyen keményen tudná fogni a kis rókát.
"Szia" - szólalt meg Jimin hangja rendkívül magasan.
Ahelyett, hogy válaszolt volna, Jungkook csak besétált a fürdőkádba, átölelve Jimin arcát, és ajkaival mélyen megszívta és megcsókolta Jimin hosszan elnyúló testét.
Jungkook nyögdécselve hagyta, hogy Jimin hosszú pillanatokig az ajkaival kényeztesse őt, amíg ki nem húzódott és a fürdőkádba térdelt.
Jimin szemében bujaság volt, hatalmas ajkai megduzzadtak, így Jungkook rájuk esett, nyelvével szétválasztva őket, mohón csókolva őket. Az egész szoba repült az íztől, Jimin karjai és farka a nyaka és a dereka köré fonódtak, még közelebb húzva őt, amikor megpróbálták egymás arcát lenyelni, mint valami őrültek, a víz kifröccsent a fürdőkádból, amikor Jungkook a körmeit Jimin combjába vájta, határozottan karcolásnyomokat hagyva, mégsem tudtak leállni, hogy hevesen csókolózzanak, miközben egymáson őrlődtek.
Jungkook felemelte Jimin-t a fürdőkádhoz szorítva, miközben gyorsan belemászott, érezte, hogy Jimin meleg lyuka elnyeli őt, így még jobban ringatta a csípőjét, nem volt egyenletes ritmus, csak szükség volt erre a délelőttre, ajkai még mindig Jimin ajkain tépkedtek, csókolták, nyalták, harapták, nyálnyomokat hagyva az egész arcán. Jimin olyan halkan nyögött, hogy Jungkook felgyorsította a béketűrését, teste néhány mennyei lépcsőt mászott, miközben durva reggeli szeretkezést folytatott a rókával. Jimin farka kitöltötte a segglyukát hirtelen Jungkook káromkodott hátát meggörbítve. A hármas öröm tagadhatatlan, a Jiminbe bízott f*tól, a hírid rókafarkától, ami benne ringatózott, az övé, kincsei a fiú hasához dörzsölődtek, Jimin finom ajkaitól és nyelvétől, amit a végtelenségig nyalt és szopogatott. A látomás Jimin lehunyt szemhéja eltűnt néhány csillagban, amikor a farok megtalálta a puha pontját, és Jungkook figyelmeztetés nélkül elélvezett egyenesen Jiminbe nyomva őt a fürdőkádba, fejét a fiú vállán pihentetve, élesen belélegezve. Érezte, ahogy Jimint megérintette, hogy elélvezzen a meleg vízben, Jungkook teste libabőrrel telt meg a kilátástól, hogy Jimin f*m-jében fürdik. Mindketten csak ott maradtak, hogy visszatérjenek arról a hosszú útról késéssel.
"Jimin..." Jungkook felnézett, Jimin ajkait és orrát csipkedve.
"Pszt, hadd maradjak még egy kicsit abban az álomban." Jimin hüvelykujja az ajkán pihent, így Jungkook megcsókolta Jimin-t.
Mi történt vele, soha nem volt még olyan sebezhető, mint ma reggel, úgy igényelte Jimin csókjait, mint a levegőt a lélegzetvételhez.
A nyelvük egymásra találva olyan gyönyörűen játszott,Jimin rókafülei Jungkook ujjaiban hajladoztak. Kihúzódott forró, nyitott szájú csókok között, Jimin farka még mindig benne volt.Hogy érezné magát ott Jimin, tűnődött, egy pillantást vetve Jimin f*-jára.
A fiú elpirult.
"Mi az?"
"Legközelebb azt akarom érezni, hogy bennem vagy" - motyogta Jungkook, amikor Jimin szemei döbbenten tágra nyíltak.
"Nem tudom felülmúlni, Jungkook miről beszélsz?"
"Érezni akarlak, nem a farkadat, hanem a f*-dat" - vigyorgott Jungkook a perspektíván. "És utána még keményebben elviszlek a csillagokig."
Jimin döbbenten figyelte őt.
"Én csak egy kis hibrid vagyok, te pedig a nagy, bátor harcos, akit nem tudok felülmúlni."
"Ez parancs" - Jungkook megsimogatta Jimin arcát.
A hibrid arckifejezése még mindig gondterhelt volt.
"Ha ez egy parancs, akkor megteszek minden tőlem telhetőt, Jeon király."
"De csak akkor, ha te is akarod. Tudok várni" - Jungkook ismét megcsókolta Jimin ajkait.
"Miért csinálod ezt?"
"Mit?" Jungkook elvigyorodott.
"Az emberek nem bánnak így a hibridekkel."
Jimin okos szemei mintha átolvastak volna rajta, így Jungkook elfordította a tekintetét, a szívverése olyan gyorsan emelkedett.
"Jungkook, miért ver ilyen hangosan a szíved?" - Jimin tenyere a mellkasán landolt, Jungkook torka mintha azonnal karcos lett volna.
Felnézett, hogy találkozzon azokkal a lenyűgöző zöld szemekkel, érezte, hogy a pillangók felemelkednek, bizseregnek a gyomrában, a torkának hátsó részén. Ő még, soha nem tapasztalt ilyesmit, az egész teste felbolydult, valami őrült állapotban volt, ami zsibbadtá tette az egész világgal szemben, kivéve Jimin, az ő rókája.
Jungkook idegesen nyelt egyet.
"A szex veled gyönyörű, a szex veled a legjobb ízű, még sosem szexeltem így" - mondta, és próbált bármilyen meggyőzően hangzani.
Jimin szemében némi szomorú csillogás gyúlt, mégis csak bólintott.
"Hadd érezd magad továbbra is jól minden este" - Jungkook mély csókba húzta Jimin-t, próbálta lecsendesíteni azokat az érzéseket, amelyek felébredtek benne, és nem akarta elnevezni. Jimin válaszolt a csókra, mindketten megérintették egymást valamennyire újra, de hangos dörömbölés hallatszott az ajtónál, így Jungkook nem fordította tovább a fejét.
"Jövök!" Kiáltotta adva Jimin még néhány éhes csókot,ajkait összeszorítva kiszárította a nyálat az övéiből. "Mindjárt jövök!" Jungkook kiugrott a fürdőkádból és átrohant a fürdőszobán.
Köszi,hogy elolvastad♡
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA tulajdonos által elhagyott hibrid csak 48 órán át élhet. Az évszázad leghidegebb éjszakáján Jimin a biztos halálra volt ítélve egy téli erdőben, a túlélés reménye nélkül, amíg Jungkook rá nem talált. Ebben a könyörtelen világban, ahol a hibridek c...