Ott feküdtek a sátrak előtt, az utakon a halott hibrid ágyasok.
"Jimin", suttogta Jungkook, mindent beleadva a sprintbe, hogy a sátorhoz érve meglássa a sátor előtt fekvő leánynak nyitott szemét statikusan, amikor könnyek gördültek le Jungkook'' arcán, égve a karcolásokon. Kihúzta a sátrat, hogy lássa Jimin összekuporodott az ágyon, így az oldalára dőlt nyomta a fülét Jimin mellkasához, hogy hallja a nagyon gyenge szívverést.
"Jimin ébredj fel! Jimin!" Jungkook rázni kezdte a fiút, de Jimin nem reagált, ezért Jungkook felemelte, és kivitte.
"Fiú mi ez?" Hoseok tábornokba ütközött, aki egy pillantással megragadta Jimin farkát és fülét, a szemei tágra nyíltak. "Mochi egy hibrid?"
"Tábornok meg kell mentenem őt"- könyörgött Jungkook.
" Szinte már halott" - Hoseok hangja száraz volt.
"Jin sámán faluja hét mérföldre van innen, ha időben oda tudom vinni" - Jungkook hangja úgy remegett, mint az arcán végiggördülő könnycseppek. "Kérlek."
Hoseok mélyen a szemébe nézett, valamin elgondolkodva.
Csak a királyi repülőt tudnám neked adni, de te nem tudod, hogyan kell repíteni."
Jungkook nem hagyta, hogy Hoseok befejezze a mondatot, felszaladt a táborba, ahol a gép állt, az apjától kapott kódot használva kinyitotta az ajtót, és óvatosan a padlóra tette Jimin-t.
"Jimin, velem kell maradnod, maradj velem, kérlek", suttogta Jimin arcát simogatva, majd felugrott és a pilótafülkébe futott, megnyomva az összes gombot az indításhoz. A motorok felüvöltöttek, amikor a repülőgép felemelkedett a tábor és az erdő fölé, maga mögött hagyva a csatatér égő hamuját. Jungkook a végsebességet nyomta felfelé, a repülőgép, mint egy üstökös a hegyek fölött repült át.
Gyorsabban, gyorsabban, gondolatban könyörgött, változtatva a jármű szögét, hogy végre meglássa az oly ismert völgyet. A repülőgép szupersebességgel közeledett, ezért erősen kellett tartania a kormányt, hogy megőrizze az irányítást, amikor a repülőgép az égből zuhant a falu felé. Jungkook megnyomta a fékeket, érezte, hogy a sebesség belenyomja őt az ülésbe, a repülő még mindig zuhant, a motorok üvöltöttek a túlhasználattól, egy másodpercig azt hitte, hogy össze fognak törni, de még mindig volt elég hely a föld között, hogy a repülő durván landoljon.
"Jimin!" Jungkook odarohant a fiúhoz, aki a leszállás erejével a fal felé gurult, hogy felemelje és kifelé fusson.
A hó ropogott, a fagy az arcába csapódott, de Jungkook futott, a falu első házai és sátrai között zuhanva, de két férfi felemelt karddal elvágta a útját.
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA tulajdonos által elhagyott hibrid csak 48 órán át élhet. Az évszázad leghidegebb éjszakáján Jimin a biztos halálra volt ítélve egy téli erdőben, a túlélés reménye nélkül, amíg Jungkook rá nem talált. Ebben a könyörtelen világban, ahol a hibridek c...