37.

161 24 8
                                    

"Én, Namjoon király itt kijelentem, hogy nem tűröm a gyalázatot és a szégyent, amit a seregem minden nap elszenved a kardot, páncélt, királyi jelvényeket és még a tiszti címeket is viselő hibridek miatt, de a seregem szenvedésének vége

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Én, Namjoon király itt kijelentem, hogy nem tűröm a gyalázatot és a szégyent, amit a seregem minden nap elszenved a kardot, páncélt, királyi jelvényeket és még a tiszti címeket is viselő hibridek miatt, de a seregem szenvedésének vége. A 3004-es rendelettel elrendelem, hogy a hadseregemet kivégzéssel tisztítsuk meg minden hibridtől, amit azonnal el kell végezni. Namjoon király "- állt meg a férfi, miközben felnézett Jungkookra, aki úgy érezte, mintha minden levegőt kiszorítottak volna belőle.

Jungkook látta, hogy Fang kapitány megparancsolja az összes katonájának, hogy csoportosítsák az összes hibridet, amikor minden szőrszála felállt a testén.

A többi tiszt sajnálkozva nézett Fangra, mégis lehajtották a fejüket.

"Tábornok, most megkezdjük a kivégzést" - mondta az egyik emberi kapitány, de Fang elővette a kardját, és előre lépett.

"Tábornok úr, szeretnénk önkivégzést végezni, nem akarunk több szégyent hozni a királyi seregre" - Fang sárga szemeiben nem volt félelem.

Jungkook öklei összezárultak, majd elengedték, tekintete hirtelen egy kis emberre esett, aki még mindig mélyen a lila köntösébe burkolózva állt a szolgák között és nézte a jelenetetannyi megbánással, sőt dühvel. Jungkook vére felforrt, a szívverése egyenetlenné vált.

"Az én jelemre!" Fang felemelte a kardot, így a hibrid katonák követték. A többiek csendben figyeltek. Jungkook szíve majdnem felrobbant a dobogástól. Fang vett egy lélegzetet, hogy kiadja az utolsó parancsot.

"Állj!" Kiáltotta Jungkook mindenki figyelmét felkeltve.

"Tábornok, ez a király parancsa" - mondta egy tiszt.

"A király azt mondta, hogy állj! Nem fog több ártatlan vér folyni a földemen! Elég volt!" Jungkook figyelte a döbbent arcokat.

"Megőrült" - suttogta valaki.

"Milyen király?" Kérdezte ugyanaz a tiszt. "Namjoon király kiadta a parancsot."

"Namjoon nem király, hanem egy gyilkos és egy betolakodó, egy trónkövetelő" - Jungkook figyelmen kívül hagyta a dobogó szívét, ami extra erőssé tette a hangját. "Engedd le a kardodat Fang kapitány, te vagy az egyik legnagyobb és legbátrabb katona, akit volt szerencsém megismerni" - nézett Jungkook a döbbent kapitányra.

"Öld meg azt az őrültet!" Kiáltotta Namjoon katonája elővett egy kést közeledve hozzá, de Jungkook a kesztyűt a földbe dobta, feltekerve az ingujját, majd felemelte a kezét az égbe.

A férfi megállt, a pletyka elterjedt, néhány szolga sikoltozott, amikor a tisztek kísértetiesen elsápadtak.

"Jungkook herceg" - suttogta Fang térdre esve.

"Jeon Jungkook vagyok, Jeon király fia" - mondta Jungkook, miközben érezte, hogy minden tekintet átjárja. "És kijelentem, hogy nem fog ártatlan vér folyni, egyik katonámat sem végzik ki, vagy bántják bármi módon" - Jungkook belülről remegett, de büszkén tartotta a fejét.

"Felség, azt hittük, elveszítettük önt" - tört ki néhány tiszt könnyekben, amikor a katonák hirtelen egyenként letérdeltek, a szolgák a földre zuhantak, az egész tömeg meghajolt előtte.

"Hibrid fiú, hajolj meg a királyod előtt" - mondta Fang kapitány, amikor Jungkook hirtelen megfordult, hogy meglássa Jimin-t, aki még mindig állt és értetlenül nézte őt.

"Senki előtt nem fog meghajolni, mert ő a király férje... legalábbis remélem" - Jungkook erősen elpirult, úgy érezve magát, mintha megint csak egy kisfiú lenne.

Jimin kinyitotta a száját, majd újra becsukta, és Jungkook legszívesebben a karjába zárta volna, és bocsánatért könyörgött volna, de a többiek még mindig olyan reménykedve és várakozóan néztek rá.

"Szükségem lesz három bátor emberre, akik ma este követnek engem, Yoongi király táborába megyünk" - folytatta a beszédet - "Yoongi mindig is apám kedves barátja volt, ezért szeretném emlékeztetni őt erre. Kinyilvánítjuk a békét, és megkérjük, hogy csatlakozzon hozzánk a fővárosba vezető küldetésen, hogy megszabaduljunk Namjoonontól egyszer és mindenkorra." - Jungkook ismét hangosan és tisztán beszélt, amikor a katonák tapssal követték. " Fang kapitány fogd két legmegbízhatóbb emberedet, azonnal indulunk, a többiek készüljenek fel az indulásra az első hajnallal. Ha minden a mi javunkra válik, sötétedésig visszaszerezzük a földünket."

A kitörő vivatok olyan eufórikusak voltak, hogy Jungkook megdöbbent. Látta az öröm és boldogság könnyeit az emberek szemében, de amikor Jimin felé fordult, az ő helye üres volt.

"Jimin! Jimin!" Jungkook a szolgák között futott, akik mind mélyen meghajoltak körülötte.

"Arra ment" - mondta egy nő, így Jungkook felgyorsította lépteit, és addig futott a sátrak között, amíg meg nem látta Jimin tartózkodási helyét a tábor túlsó végén.

Jimin!" - kiáltotta sprintelve arrafelé, amikor Jimin ijedt, csalódott szemekkel fordult felé.

"Jimin én... Jungkook hangja megtört.

"Egy pillanatra azt hittem, hogy te... de persze senki sem szerethet engem, sem az anyukám, sem te. nem vagyok méltó arra, hogy elmondd az igazságot. Hogy ki az apám! Hogy ki vagy te! Hát persze. Ki vagyok én, valami hibrid, akinek amúgy sem kellene élnie" - kiabálta Jimin, amikor Jungkook érezte, hogy a szíve apró darabokra törik.

"Ez nem... én. nem tudtam, hogyan mondjam el neked. Egészen a mai napig nem is volt fontos, kérlek, Jimin, hadd magyarázzam el".

"Nem! Elegem van abból, hogy hazudnak nekem, nem bírom tovább a fájdalmat." Jimin két lépést tett tőle.

"Ne kérlek, én árva vagyok. Egy magányos fiú, akinek csak te vagy. Nélküled senki sem voltam. Soha nem is terveztem, hogy felfedem a kilétemet, csak egyszerűen meghalok ebben a háborúban, de te tettél azzá, aki ma vagyok, te adtál reményt, fényt, erőt, okot az életre. Te tettél királlyá." Jungkook a könnyein keresztül könyörögve beszélt, de Jimin hátrább sétált tőle. "Jimin, kérlek... Egy család vagyunk, ne feledd."

Jimin arca elsötétült.

"Sajnálom, hogy találkoztunk" - mondta hirtelen átváltozva, majd berohant a köddel teli, sűrű hóval borított mezőkre.

"Jimin!" Kiáltotta Jungkook, és őrülten zokogva térdre esett.

Nem, ez nem történhetett meg.

"Jimin!!!!

A fiú nevét kiabálta az éjszakába, de csak fagyos sötétség vette körül.

"Jimin..."

"Felség, én és az embereim készen állunk az indulásra" - szólalt meg mögötte Fang kapitány halk hangja.

"Adj egy percet" - motyogta Jungkook nehéz levegőt véve.

Belenézett a ködbe, amely elnyelte élete szerelmét.

Jin, Taehyung, kérlek, találjátok meg Jimin-t és védjétek meg - könyörgött magában.

Jin, Taehyung, kérlek, találjátok meg Jimin-t és védjétek meg - könyörgött magában

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now