9.

225 26 8
                                    

"Annyira sajnálom, gondoltam elszaladok" - ült le Jimin néhány pillanattal később Jungkook ágyára

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Annyira sajnálom, gondoltam elszaladok" - ült le Jimin néhány pillanattal később Jungkook ágyára.

Jungkook becsapta az ajtót, bezárva azt.

"Miért akartál elfutni? Nem élvezted, amit csináltunk?"

Jimin megborzongott, persze, hogy élvezte. Annyira élvezte, hogy féltette magát.

"Nem erről van szó, csak... anyukám mindig azt mondta, hogy az emberek úgy bánnak a hibridekkel, mint az ágyi játékokkal, használják a testüket és később szörnyű dolgokat művelnek velük." Jimin a cipőjéhez, pontosabban Jungkook cipőjéhez beszélt.

"Bántottalak én valaha, vagy bántalmaztalak, szeretkeztem veled valaha akaratod ellenére?" Jungkook megállt fölötte az arca teljesen komoly,sőt csalódott volt.

Jimin megrázta a fejét, milyen hülye volt, amikor minden porcikája csak arra vágyott, hogy újra ilyen közel legyen Jungkookhoz, hogy teljesen az övé legyen.

"Egyébként már nem fáj a seggem" - motyogta késve, hogy milyen lényegtelenül hangzott.

"Nem fogok szexuálisan visszaélni egy hibriddel" - mormolta Jungkook hirtelen megfordulva az ajtóhoz sétálva, hogy kinyissa, majd becsapja azt amikor Jimin döbbenten ült ott, hideg könnyek hagyták el a szemét.

Vajon Jungkook komolyan gondolta, nem lehetett, mivel biztosan nem bírta ki a csókjai és érintése nélkül.

"Tényleg nagyot elcsesztem", suttogta Jimin a teljes csendbe. a szobában.

Az ajtó kinyílt, és a szívverése felgyorsult, de nem Jungkook volt az, csak a colibri lány jött be egy csomó csomaggal.

" Rossz szobába jöttem?" Kérdezte megdöbbenve.

"Nem, ez... Kookie barátja vagyok, itt szálltam meg" - jutott eszébe Jiminnek.

Jungkook mások előtt is ezzel a becenévvel szólította magát, még a tábornokával szemben is.

"Én a mindenható harcos leánya vagyok, azért jöttem, hogy elhozzam a csomagjait" - mentegetőzött a lány, miközben erőlködve behúzta a csomagokat.

Jimin az ágyon ült bizonytalanul, hogy mit tegyen.

"Te egy hibrid vagy?" Kérdezte, amikor a lány összerezzent.

"Az vagyok" - a lány szemében tiszta félelem tükröződött, amikor a férfi felé fordult. "De a gazdám megígérte nekem, hogy nem fog így hozzám érni, és... Könyörgöm, nemes úr, kérem, ne kényszerítsen a szexre, a testem nem vonzó."

Jimin állkapcsa leesett, kezei ökölbe szorultak.

"Vajon az emberek... úgy értem, hogy ennyire rosszul használtunk téged."

"Pontosan tudod, hogy mi csak dolgok vagyunk, amivel testi örömöket szerezhetsz a fajtádnak, most viszont állatok lettünk, akikre vadászni kell" - beszélt remegő hangon.

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now