"Fábián, biztos tévedsz, ő egy hó róka hibrid" - suttogta a nő.
"Az a hibrid, akit a király szeret, ő maga mondta, az a férfi ott senki előtt nem hajol meg, hiszen ő a király férje."
Jimin most annyira elvörösödött, hogy legszívesebben eltűnt volna. Hülye Jungkook, ah!
"Fiú, ez igaz? Te vagy a király férje?" Kérdezte a nő.
"Még nem kérte meg a kezem, szóval" - kuncogott Jimin. "De már néhány hónapja úgy élünk, mint a férjek", a testét körüllengő melegség nem vicc volt.
"Ó!" A nő beleesett a hóba.
"Kelj fel, én csak... egy átlagos fiú vagyok" - pirult el Jimin, amikor a hárman felálltak, a tűzhöz sétáltak, és nagy érdeklődéssel figyelték őt.
"Szóval miért vagy itt és nem a férjeddel?" Kérdezte a nő.
"Mert nem volt őszinte hozzám, soha nem említette még azt sem, hogy ki ő. Mint az anyukám, csak azt nem említette, hogy Hoseok tábornok az apám." Jimin felállt és néhány ágat dobott a tűzbe.
"Te Hoseok tábornok és Emerald királykisasszony fia vagy,és Jungkook herceg férje. Hű, te vagy a legszerencsésebb hibrid a világon" - motyogta a nő, amikor a lánya tapsolt.
Jimin teljesen zavarba jött, hátradőlve takargatta magát a takarójával még jobban.
A gyomra olyan hirtelen felfordult, hogy az az érzése támadt, hogy mindent rosszul csinált.
"Mekkora idióta vagyok" - suttogta felugorva. "Azonnal meg kell találnom Jungkookot, de hogyan?"
"A király elment meglátogatni Yoongi táborát" - szólalt meg Fabian, a sas.
"Megmutatnád az utat?"
"Ha átváltozol én el tudlak vinni egyenesen a táborba" - változott át a férfi kitárva csodálatos szárnyait.
"Köszönöm, hogy itt maradhattam. Ha valaha is szükséged lesz egy helyre vagy menedékre, kérlek, gyere a fővárosba, és kérdezz Jiminről" - hajolt meg vendéglátói előtt, majd felborzolta a lány haját, mielőtt átváltozott rókaformába, érezte, ahogy a sas karmai finoman köré zárulnak. A jeges levegőbe emelkedett közvetlenül az erdő és a köd fölé, miközben remélte, hogy a két nyúlhibrid biztonságban marad, amennyire kíváncsi volt arra, hogy Jungkook minden rendben van-e, és minél hamarabb bocsánatot kérjen tőle.
-
"Király, az ellenséges sereg tábornoka beszélni akar veled" - jelentette be a magas férfi, aki Jungkookot és három társát vezette a táboron keresztül.
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA tulajdonos által elhagyott hibrid csak 48 órán át élhet. Az évszázad leghidegebb éjszakáján Jimin a biztos halálra volt ítélve egy téli erdőben, a túlélés reménye nélkül, amíg Jungkook rá nem talált. Ebben a könyörtelen világban, ahol a hibridek c...