"A katonák hamarosan bejönnek a faluba, menekülj, fuss, és soha ne nézz magad mögé, bármi történjék is. Át kell változnod, oké?" Anya nagy zöld szemei megteltek könnyel, amikor Jimin hangosan zokogva az oldalába kapaszkodott.
"Nem fogok tudni visszaváltozni, ha valami történik veled, te vagy az egyetlen ember, aki szeret engem".
"Jimin, bárcsak azt mondhatnám, hogy talán egy nap megtalálod a szerelmet, de egy kegyetlen világban élünk és az emberek rosszak. Légy óvatos az emberekkel és soha ne engedd, hogy megtudják a valódi személyazonosságodat, mert szörnyen vissza fognak élni veled.".
Hangosabban zokogott, amikor olyan zajt hallott, mintha az ég zúzmarája szakadna a faluban.
"Mi az?"
" Jimin változz át és fuss, könyörgöm" - ugrott fel az anyja, kezébe véve egy rozsdás kést, amit mindig használt főzés közben.
"Anya", könyörgött nagy könnyek zúdultak az arcára.
"Fuss most!" A nő eltakarta a faházuk bejáratát, amikor a férfi a hirtelen túl nagyra nőtt ruhákból kicsúszva rókává változott, a szívverése szapora volt.
Az ajtó kirepült, és az anyja leesett a lábáról. Jimin visszabújt a falon lévő lyukba, és figyelte, ahogy két fekete ruhás férfi megragadja az anyját, és egy karddal levágja a farkát,Nem tudta nézni, egész teste olyan fájdalmat érzett, hogy szinte lehetetlen volt egyik lábát a másik elé tenni, de futott, botorkált az égő épületek között, beugrott a tóba, hogy minden erejével átússzon a másik oldalra érve, ahol összekuporodott a gömbök között, remegett a fájdalomtól, és meg akart halni....
Jimin hirtelen felugrott, mert a múlt rémálma még mindig olyan mélyen élt benne, hogy egész testét borzongás járta át.Odakint még mindig sötét volt, amit a sátor falán lévő résen keresztül láthatott. Jungkook egyenletes lélegzete nyugodt volt közvetlenül mellette, így Jimin vett néhány mély lélegzetet, miközben óvatosan felállt, hogy ne ébressze fel Jungkookot, megtalálta a ruháit a padlón, majd magára tekerte Jungkook köpenyét, és lábujjhegyen a mosdóba ment.
Élete legijesztőbb pillanatai játszódtak le a fejében, egészen a nagy, hűvös vízzel teli kádig. Gyorsan megmosta magát, visszaemlékezve az első találkozásra, ami megváltoztatta az életét.
-
Egy nappal az anyja halála után volt, amikor az arany bogyók illata egy emberi menedékházba zárta őt, mélyen az erdőben. Erőteljes mágikus jelek vették körül a kuckót, de Jimin ereje teljében volt, megfeledkezve a józan észről, felugrott egy talicskára, hogy orrát a kosárba dugja, és minél több bogyót nyeljen le.
"Hagyd azt! Undorító mocskos róka!" Egy fenyőtoboz találta el a fejét, amitől a kosárral együtt elesett, és fájdalmasan a földhöz csapódott.
Felugrott, és annyi bogyót kapkodott a szájába, amennyi csak belefért, miközben megpróbált elszaladni, de egy különös erő megállította. Bármennyire is próbált mozogni, egész teste megdermedt, mintha megkövült volna. Jimin szíve úgy dobogott a félelemtől, hiszen ez volt a vége, az biztos.
"Mi van itt?", egy pár kéz fájdalmasan megragadta őt. Megfordították, miközben a farkánál fogva tartották,lógott a fejével lefelé lógva egyre jobban szédült.
"Egy ártatlan, ember által érintetlen hibridbaba, érdekes."
Jimin egy fiatal fiú okos, sötét szempárjával találkozott, akinek sűrű, göndör haja volt.
Kiabálni és sikoltozni akart, kegyelemért könyörögni vagy védekezni, de nem tudott átváltozni, amíg valaki meg nem csókolta, de Jimin úgy vélte, hogy a csókokat csak kínzásnak szánják az emberek.
"Egyedül vagy, igaz?" Kérdezte a fiú, és Jimin érezte, hogy az erő könnyebbé válik, így újra meg tudta mozgatni a testét, keményen küzdve, tehetetlenül csóválva a lábát a levegőben.
"Válaszolj a kérdésemre" - bökött a fiú a hasába az egyik ujjával, nevetésben kitörve.
Jimin bólintott, remélve, hogy ez elég lesz ahhoz, hogy kiszabaduljon, rosszul érezte magát a fejjel lefelé lógástól, és a farka is erősen fájt.
"Nem érdekel semmilyen intimitás, legyen az ember vagy mocskos állat, de ha akarsz, itt maradhatsz - mormogta a fiú, hagyva, hogy a homokba hulljon.
Jimin annyira szenvedett, hogy csak sírva gömbölyödött össze, A fiú felállt, a tűzhöz sétált és új fapálcikákat tett a tűzbe.
"Egyébként Taehyung vagyok, mágusnak tanulok, az a vén banya, aki a mesterem, már majdnem halott és néma, de ha nem kapod meg, amit akarsz, érd be azzal, amit kapsz "- vigyorgott a fiú gúnyosan, és leült egy levágott fatörzsre.
Jimin nem mozdult, érezte, ahogy a tűz melege eléri őt, nem volt több ereje menekülni amúgy sem volt értelme, hiszen nem volt hova menekülnie, és úgy tűnt, hogy az embernek nem gond, hogy itt van. Az anyja halála utáni 48 órá után Taehyung erdei lakhelye előtt lévő tűzrakóhelyek mellé gurulva kapta el, ez volt az első csoda, ami megmentette őt. A második olyan valaki felé vitte, aki úgy bánt vele, ahogy egyetlen ember sem bánhatna soha egy hibriddel, mégis valóságos volt, Jungkook valóságos volt, még akkor is, ha álomnak tűnt.
Jimin néhány könnycseppet hullatott, miközben felöltözött, majd elsétált a falu hátsó részén lévő tisztásra, leült egy kidőlt fára, és felnézett az égre.
Már rég halottnak kellett volna lennie, mégis még mindig itt volt, Taehyung mentette meg, majd Jungkook.Gondolatai visszatértek az elsőhöz, meg kellett találnia a módját, hogy meggyőzze a sámánt, hogy Taehyung leérettségizhessen, és hogy mágus lehessen.
"Jimin jól vagy?" Ez a lágy hang guszta lökéseket hozott a szervezetébe, amikor megfordult, hogy meglássa Jungkookot, aki olyan gyönyörűen nézett ki a holdfényben, szinte mint az ezüst tóban, miközben közeledett hozzá. Meleg karok ölelték át, puha ajkak csókolták rókafüleit és a feje búbját.
Köszi,hogy elolvastad♡
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA tulajdonos által elhagyott hibrid csak 48 órán át élhet. Az évszázad leghidegebb éjszakáján Jimin a biztos halálra volt ítélve egy téli erdőben, a túlélés reménye nélkül, amíg Jungkook rá nem talált. Ebben a könyörtelen világban, ahol a hibridek c...