40.

160 23 4
                                    

"Vigyázz magadra, Jimin" - változott vissza a férfi sassá, és távozott az éjszakai égboltra, miközben Jimin még mindig rókaként ült a földön Yoongi táborában

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Vigyázz magadra, Jimin" - változott vissza a férfi sassá, és távozott az éjszakai égboltra, miközben Jimin még mindig rókaként ült a földön Yoongi táborában.

Fábián elmondta neki, hogy melyik sátor Yoongi királyé, így összeszedte a bátorságát, hogy belépjen. Mit mondjak Jungkooknak, tűnődött a sátor felé osonva.

Az őrök odakint nem vették észre, így bepréselte magát egy lyukon keresztül, hogy egy kivilágított belső teret és egy középkorú férfit lásson, akinek éjfekete haján ezüstkorona volt. A férfi teljesen egyedül volt odabent, és Jimin szíve megesett, így túl későn jött, Jungkook már volt itt. Észrevétlenül akart távozni, amikor egy árnyék materializálódotta semmiből megállt a király mögött.

"Yoongi "- szólalt meg egy ismert hang, és Jimin testén minden bunda összeomlott Namjoon láttán.

Yoongi el akarta venni a kardját, de egy erő megbénította, felemelve őt a föld fölé.

"Hallottam, hogy lepaktáltál a legnagyobb ellenségemmel. Ha a kis herceg azt hiszi, hogy a legkisebb esélye is van legyőzni engem, akkor nagyon szánalmas. Olyan szánalmas, mint amilyenek a szülei voltak. Ahogy te is, egy újabb játékkirály vagy, Jungkookkal mész a fővárosba, harcolsz mellette, mint a legjobb szövetséges, és amikor eljön az idő, megölöd őt" - nyújtotta ki a kezét Namjoon, mire Yoongi szemei teljesen elfehéredtek.

A démon fekete szalagokká változott, amelyek a levegőben szétterjedtek, betöltve Yoongi testét a mellkasán keresztül. A király visszaszállt a földre a szemei éjfeketék lettek,a tükörhöz sétált megigazítva az ezüst koronátnézték a tükörképét némi elégedettséggel.

Jimin annyira megdöbbent, hogy egy pillanatra volt szüksége, hogy visszamozduljon az éjszaka koromfekete sötétségébe. A sátor falához kuporodott, őrülten remegve próbált elég erőt gyűjteni ahhoz, hogy kiosonjon a táborból. Meg kellett találnia a módját, hogy minél hamarabb elérje a fővárost, és figyelmeztesse Jungkookot.

-

Valami távoli hajnal emelkedett az erdő mögött, Jimin teste a szélén, a mancsai alig bírták, de tovább kellett mennie. Jungkook nagy veszélyben volt. jimin szíve fájt, miközben remélte, hogy még elég ideje van megmenteni szerelmét.

Mennyi időre van szüksége a hadseregnek, hogy elérje a fővárost? Miért vagyok olyan hülye, és miért nem tudom számolni az időt, mint az emberek? Jimin elhessegette magát a zuhanó őzek elől, és egyre mélyebbre merült az erdőben. Már hosszú ideje csak a sötétségben sétált, a teste annyira kimerült, hogy bármelyik pillanatban összeeshet, mégis egy kép a legközelebbi fa kérgébe vágott gyertyáról új erőt adott neki.

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now