35.

192 27 14
                                    

Jungkook bólintott, követte a férfit, és örült, hogy el tud bújni a bámészkodók elől

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook bólintott, követte a férfit, és örült, hogy el tud bújni a bámészkodók elől.


"Tessék" - emelte fel a medikus a sátor bejáratát, így beosont, hogy meglássa a földön térdelő Jimin-t, aki Hoseok kezét fogta.

"Fiú" - Hoseok hangja halk volt, a halálos seb, amit kapott, határozottan őrült fájdalmat okozott. "Fiú, el tudod hinni, hogy megtaláltam a fiamat a halálos ágyamon" - mondta Hoseok, amikor Jungkook szemei döbbenten tágra nyíltak.

Ránézett Jiminre, a gyönyörű, kisírt zöld szemekre, a rókafülekre, a köpenye alól kilógó farkára. Nem volt más, mint Emerald, az ő szeretett dadája mini változata, és Jungkook megdöbbent, hogy nem jött rá korábban.

"Ju... Kookie én... végre tudom, hogy ki az apám" - gördültek le újabb könnyek Jimin arcán, amikor Jungkook közelebb lépett, kinyújtva a tenyerét, hogy megsimogassa őket.

"Jimin magunkra hagynál minket, beszélnem kell a fiúval, sürgős és nincs sok időm hátra" - mondta Hoseok így Jimin bólintott felemelkedve a padlóról, szomorúan nézett a tábornokra, majd gyorsan kisietett a sátorból.

Jungkook érezte, hogy felgyorsul a szívverése.

"Tábornok" - térdelt le, lehajtva a fejét. "Nagy veszteségeket szenvedtünk, de megnyertük a csatát. Minden ellenség halott."

"Fiam, azt hiszem, tisztáznunk kell néhány dolgot." - Hoseok hangja komoly volt.

"Én... tábornok, én..."

"Hadd fejezzem be. Szükségem van valakire, aki átveszi az irányítást utánam, és én...

téged tüntetlek ki a királyi hadsereg következő vezetőjének" - mondta Hoseok.

"Tábornok. én... Fang kapitány vagy az összes többi magas rangú tiszt méltóbb" - nyelt egyet Jimin a saját parancsnokára pillantva.

"És miért van ez így?" Kérdezte Hoseok.

"Nem voltam őszinte önnel, tábornok. A kezdetektől fogva hazudtam neked a kilétemről, arról, hogy ki vagyok" - állt fel Jungkook, amikor Hoseok arca elhomályosult.

"Szóval ki vagy te árva fiú?" - kérdezte. Ahelyett, hogy válaszolt volna, levette a kesztyűt felhúzva az ujját, amikor Hoseok szemei kitágultak a tiszta döbbenettől.

"Felség” - dadogta, és megpróbált meghajolni, de Jungkook gyorsan megállította.

"Ne mozdulj."

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now