36.

209 29 16
                                    

"Azt hittem, hogy ismertem az anyámat, de kiderült, hogy egy vadidegen volt" - kezdett el halkan beszélni Jimin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Azt hittem, hogy ismertem az anyámat, de kiderült, hogy egy vadidegen volt" - kezdett el halkan beszélni Jimin.

"Hogy érted ezt?" Kérdezte Jungkook döbbenten.

"Ennyire méltatlan vagyok? Mondd Jungkook, méltatlan vagyok arra, hogy megtudjam az igazságot?" Jimin szemei kétségbeeséssel teltek meg, amikor Jungkook szíve szaporán kezdett verni, hideg borzongás futott végig a testén.

"Méltó vagy rá... Jimin, én..."

"Figyelj! Megérted, mennyire fáj, ha tudod, hogy a saját anyád hazudott neked egész életedben. Mennyire fájt volna neki, ha elmondja, hogy ő volt a királykisasszony, a herceg dajkája, a királynő barátja, a mágus. Hogy volt férje, akit szeretett. Aki szerette őt. Hogy a szerelmükből lettem. Ehelyett hagyta, hogy egész életemben azt higgyem, hogy egy emberrabló terméke vagyok, egy nemkívánatos vendég ebben a hülye világban." - nagy könnyek kezdtek leperegni Jimin arcán.

Ez összetörte Jungkook szívét, de egyben a bűntudatát is felerősítette.

"Talán megvolt rá az oka..."

"Milyen okai! Milyen kárt okozhatott volna, ha tudom? Ő soha nem szeretett engem, igaz? Soha nem szeretett annyira, hogy egyáltalán megbízzon bennem."

"Nem, ez nem igaz" - Jungkook megsimogatta Jimin könnyáztatta arcát.

"Hiszem, hogy anyukád mindent megtett volna érted, és még annál is többet, határozottan megtett. Sajnos már nincs itt, hogy elmondja neked az okait, de megvoltak,biztos vagyok benne, hogy mindent azért tett, hogy megvédjen téged, megvédje Hoseokot, a két embert, akit nagyon szeretett. Mindent feláldozott azért, hogy mindkettőtöket biztonságban tartson "- beszélt Jungkook Jimin hátát simogatva. "Képzeld el, mennyire vágyott arra, hogy együtt lássa a férjét és a fiát, amint minden buta apa-fia dolgot csinálnak. Mégis ellene döntött, tudván, hogy a családotok sokat fog szenvedni az emberek ítélete miatt. Aztán,miután minden darabokra hullott,meg akart védeni téged,és a képességei elárulnák,hogy ki volt a királyi családnak,Hoseok,ami miatt te lennél a legkívánatosabb ajánlat a hibridvadászok számára. Nem volt más választása Jimin."

Jungkook látta, hogy Jimin teste oldja a feszültséget, amikor a fiú a vállára hajtotta a fejét.

"Tudod, hogy mik voltak Hoseok utolsó szavai?"

Jimin elkapta tőle a fejét, és tágra nyílt zöld szemekkel figyelte őt.

"Mondd meg a fiamnak, hogy szeretem őt, ezt mondta" - Jungkook hangja recsegett.

Jimin állkapcsa ismét veszélyesen megremegett.

"Mire jó ez az egész, ha mind meghalnak. Az emberek közül, akik szeretnek engem, csak egy él... ó!" Jimin eltakarta a száját az ágyról felugorva. "Úgy értettem Taehyung... ő határozottan testvérként szeret engem... biztosan..."

Jimin arca olyan sápadt volt, hogy Jungkook attól félt, hogy elájul, de Jimin csak kirohant a sátorból, így Jungkook utána futott.

"Jimin! Jimin állj meg! Állj! Te..." Jungkook mély levegőt vett, miközben Jiminhez sétált, aki még mindig rendkívül sápadtan fordult felé.

"Kérlek, felejtsd el" - suttogta Jimin, de Jungkook a fiú arcára tette a tenyerét, összekötve az orrhegyüket.

Megint belefulladt Jimin szemébe, szíve hangosan dobogott, de még sosem volt ennyire biztos azokban a szavakban, amiket mondani készült, mint most.

"Jimin, én sze..."

Egy zaj törte meg az éjszakát, amitől mindketten felnéztek, Jungkook pedig káromkodott az orra alatt.

"Kookie tábornok! Kookie tábornok! Namjoon király szolgái itt vannak azonnali parancsokkal!" Egy kifulladt katona futott feléjük.

"Majd később elmondom" - suttogta Jungkook egyenesen Jimin fülébe, és egy pillanatra megszopogatta a fülcimpáját, miközben újra megrészegült. "Ez határozottan olyasmi, amit gyorsan meg kell oldani, menj vissza a sátorba és pihenj egy kicsit, mindjárt jövök", Jungkook belehajolt Jimin ajkaiba szívva minden szenvedélyt és szerelmet, amit annyira ki akart fejezni, nehezen húzódott vissza, de megtette, megcsókolta Jimin homlokát, majd a katona mögött sétált a táboron keresztül a főtérre, ahol Hoseok hamvainak fekete köre még mindig füstöt eregetett. Már az egész hadsereg ott tolongott, a tisztek az első sorokban, amikor két emberi katona, akiknek a sisakján Namjoon emblémája volt, gyorsan közeledett felé.

"Fiatal katona, te vagy a sereg új vezetője?" Kérdezte az egyik. Jungkook bólintott. "A király parancsára vagyunk itt."

"Milyen parancsok?" Jungkook ökölbe szorította az öklét.

Az egyik férfi kinyitott egy papírtekercset és hangosan felolvasta.

Köszi,hogy elolvastad♡𝐒𝐢𝐤𝐞𝐫ü𝐥𝐭 ö𝐬𝐬𝐳𝐞𝐤𝐚𝐩𝐚𝐫𝐧𝐢 𝐚 𝐫é𝐬𝐳𝐭 ,𝐡𝐢𝐛á𝐤é𝐫𝐭 𝐞𝐥𝐧é𝐳é𝐬𝐭 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐞𝐥ő𝐟𝐨𝐫𝐝𝐮𝐥𝐡𝐚𝐭𝐧𝐚𝐤 𝐧𝐚𝐠𝐲𝐨𝐛𝐛 𝐯𝐚𝐥ó𝐬𝐳í𝐧ű𝐬é𝐠𝐠𝐞𝐥

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Köszi,hogy elolvastad♡
𝐒𝐢𝐤𝐞𝐫ü𝐥𝐭 ö𝐬𝐬𝐳𝐞𝐤𝐚𝐩𝐚𝐫𝐧𝐢 𝐚 𝐫é𝐬𝐳𝐭 ,𝐡𝐢𝐛á𝐤é𝐫𝐭 𝐞𝐥𝐧é𝐳é𝐬𝐭 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐞𝐥ő𝐟𝐨𝐫𝐝𝐮𝐥𝐡𝐚𝐭𝐧𝐚𝐤 𝐧𝐚𝐠𝐲𝐨𝐛𝐛 𝐯𝐚𝐥ó𝐬𝐳í𝐧ű𝐬é𝐠𝐠𝐞𝐥.

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now