"Mindenható Uralkodó, bemutatom neked a legbátrabb katonáimat" - hajolt meg Hoseok, így Jungkook lehajtotta a fejét, remélve, hogy túléli, hogy megadja a tiszteletet szülei meggyilkolásának.
A katonák egytől egyig a földre estek, amikor tétován maga elé tette a hátizsákot mélyen meghajolva. Namjoonért egy izma sem görbült, de Jimin, az ő gyönyörű hibridje előtt meghajolhatott a megtisztelő meghajlással.
"Hoseok, a szolgáim a katonákat a magánszobájukba viszik, ha majd megvitatjuk a kiképzésüket" - Namjoon mély hangja olyan volt, mint a méreg.
A tábornok felállt, amikor fekete, arc nélküli páncélosok jöttek feléjük.
Jungkook megragadta a hátizsákot gyorsan követte az egyiket, messze kellett lennie Namjoontól, különben könnyen elővehette a kardját és megvívhatta az utolsó csatáját.
Semmi értelme, úgysem éljük túl, emlékeztette magát az oly ismert folyosókon sétálva, szinte látta az apró őt kergető játékokat Smaragdot utána rohanni - a kedvenc dajkája, aki egy női mágus volt, mindig is a palota körül volt.
"790-es szoba" - mondta a fegyvertáros, átnyújtva neki egy ezüstkulcsot.
"Van zár?" Jungkook kinyitotta az ajtót, és ellenőrizte. "Nem kell a kulcs" - motyogta, becsukva az ajtót a férfi arcába, ha egyáltalán volt pofája, még kuncogott is.
A régi zár olyan rozsdás volt, de Jungkook némi gyengéd erővel bezárta, sokkal biztonságosabbnak érezte, még akkor is, ha egy olyan hatalmas démont, mint Namjoon, a legvastagabb falak sem állítanának meg.
"Itt vagyunk" - mosta le Jungkook az izzadságot a homlokáról az ágyon ülve, és kinyitotta a hátizsákot, hogy Jimin kíváncsian kidugja a fejét.
"Teljesen kiütöttnek tűnsz" - nevetett Jungkook, mivel kenyérmorzsák tapadtak Jimin bundájára, ami azt jelentette, hogy biztosan megette Jungkook készleteit.
"Te aztán huncut vagy", Jungkook megsimogatta Jimin fülei mögötti részt, és egy édes dorombolást kapott. "Szükségem van egy zuhanyra és egy rendes pihenésre ,fogadok, hogy ma éjjel nem hagynak minket sokat aludni", Jungkook odalépett, hogy megcsókolja Jimin fejét, majd kivette őt a hátizsákból és az ölébe tette.
Jiminnek nem volt ellenére figyelte minden egyes mozdulatát, amikorJungkook megtalálta a további ruháit az ételtartók között. Az új leánya, a colibri lány holnap jön majd hozza a többi holmiját is elhozva, egyelőre azzal kellett boldogulnia, amit kapott.
" Átváltoznál, hogy ölelkezhessünk és csókolózhassunk?" - kérdezte Jungkook, de Jimin csak felugrott az öléből az ágy alá bújva.
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA tulajdonos által elhagyott hibrid csak 48 órán át élhet. Az évszázad leghidegebb éjszakáján Jimin a biztos halálra volt ítélve egy téli erdőben, a túlélés reménye nélkül, amíg Jungkook rá nem talált. Ebben a könyörtelen világban, ahol a hibridek c...