44.

149 26 10
                                    

"Nem nyúlsz a férjemhez!" Jungkook felemelte a kardját és Namjoon felé rohant, aki a hideg padlóhoz szorította az arcát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Nem nyúlsz a férjemhez!" Jungkook felemelte a kardját és Namjoon felé rohant, aki a hideg padlóhoz szorította az arcát.

Jungkook testét őrült fájdalom tépte, de ökölbe szorította a kezét, hogy ne sírjon.

"Úgy fogsz meghalni, mint a szüleid" - mondta Namjoon.

Jungkook minden erejével próbált felállni, de a feje csak centikre emelkedett a padlótól.

"Tehetséges fiú, semmi vagy az én erőm előtt" - csavarta meg Namjoon a csuklóját, amikor Jungkook felordított az őrült fájdalomtól, olyan volt, mintha a teste megtörne, a lélegzet elhagyta volna a tüdejét.

"Mi történik?" Jimin halk suttogása betöltötte a szobát, és az erő amely a padlóhoz szorította Jungkookot,elengedte.

Levegőért kapkodott, és a fejét elfordítva látta, hogy Jimin meglepetten figyeli a saját kezét, ahogy hirtelen valami fény viharzik ki a bőréből.

Namjoon arca elhomályosodott.

Odakint hirtelen felfordulás támadt, néhány kiáltás és kiabálás, amikor Jungkook felemelkedett a térdére, hogy az erkély felé nézzen.

Az egész égbolt ragyogott, olyan volt, mintha csillagok záporoztak volna ki a a türkizkék felhőkből, útközben csillogva.

"Mi ez?" Sziszegte Namjoon, miközben Jiminről az égre nézett, miközben a a lehulló eső csillogó ékszerekkel borította be az erkélyt.

"Kristályhó" - motyogta Jin, aki éppen Yoongit segítette fel a padlóról.

Namjoon szeme elsötétült.

"A legenda szerint egy hibrid fog legyőzni téged" - mondta Jin. "És király Jungkook férje a Jimin névre hallgat."

"Te!" Namjoon szemei kitágultak, miközben Jimin még mindig teljesen megdöbbent a fénytől, ami elhagyta őt.

"Jungkook, mi történik?" Kérdezte, de Namjoon felemelte a kardját. Jungkookba hajítva azt a szobán keresztül,

Jimin azonnal reagált, és közéjük ugrott.

"Neeeee!" Ordított Jungkook, ereje kitört, átrepült a szobán, arra a helyre, ahol a villámpenge Jimin mellkasát érintette, a fény és a sötétség a teste szélén harcolt. A kard egyre mélyebbre hatolt az erejébe, egy pillanatra elállt a lélegzete.

A mennyezet hirtelen átcsöpögött, és Jungkook látta, ahogy a kristályok Namjoonba csapódnak, aki úgy kiabált, mintha megégett volna. Az egész teste füstté kezdett oldódni, a sötét penge a padlóra zuhant, Namjoon elhalványult, mint minden fény a szobában, amikor Jimin leesett, így Jungkook sprintelt, hogy elkapja őt a karjaiba.

"Jimin! Jimin ne!" Jungkook őrülten remegve rázta a fiút, aki nem adott életjelet magáról.

"Ne! Figyelj rám! Nem teheted! Nem halhatsz meg! Nem adhatod az életed értem! Jimin!" Jungkook zokogva temette arcát Jimin hajába.

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now