"Kész" - ugrott a fürdőkádba Jimin, majd újra felbukkant, hogy megrázza a testét, mintha a szőrét szárítaná, és határozottan elfelejtette, hogy emberi alakban van, Jungkook pedig kuncogott a cukiságán.
"Oké, szárítsd meg magad és öltözz fel. nekem csak néhány percre van szükségem. "Jungkook levette a hálóinget és megpróbálta figyelmen kívül hagyni Jimin égő tekintetét a testén.
Borzasztóan elpirult, amikor beült a kádba, mire Jimin csak egy kicsit félrehúzódott, hogy elég helyet adjon neki, hogy beférjen.
"Most megmosom a hajad", Jimin apró tenyerei belegabalyodtak a hajszálaiba, finoman masszírozva, amikor Jungkooknak minden önuralmára szüksége volt, hogy ne felejtse el a sürgős dolgot, és maradjon itt hajnalig, hogy a rókájának örömet szerezzen.
"Kész, isteni illatod van", Jimin szemei centiről centire figyelték az arcát, amikor Jungkook belevetette magát, hogy leöntse a maradék szappant a hajáról.
"Gyerünk" - motyogta a kádban térdelve, tenyerével végigsimítva Jimin arcát. A fiú pépes ajkai olyan nedvesek voltak a fürdéstől, hogy belehalhatott volna a szükségbe és a fájdalomba, miközben mélyen beléjük csókolt.
"Hűha" - suttogta Jimin, miután visszahúzódott.
Viselkedj, rohadtul viselkedj! Ne valld be, különben nem leszel képes kimenni oda és harcolni, könyörgött Jungkook magának, miközben kiszállt a kádból és gyorsan magára öltötte a ruháit, nem törődve azzal, hogy azok kellemetlenül tapadtak a nedves testéhez.
"Jimin gyere", Jungkook a fiú felé nézett, aki bólogatva sétált ki, és a farkáról lepréselte a vizet.Jungkook figyelte Jimin-t, és próbált minden egyes részletre emlékezni. Ha ma este meg fog halni, ezeknek a képeknek a végsőkig vele kellett maradniuk.
Jimin erősen elpirult, miközben gyorsan felöltözött.
"Rendben vagy?" Kérdezte, miközben bemutatta magát a ruhákban.
"Mindig te vagy a legszebb, de én amúgy is jobban szeretlek meztelenül." Jungkook felvonta a szemöldökét, amikor Jimin arca teljesen lilára váltott.
"Én is meztelenül szeretlek a legjobban" - motyogta Jimin egy kicsit pajkos pillantást küldve neki.
"Gyere" - nyújtotta ki Jungkook a karját, így Jimin odatántorgott hozzá, megfogva a tenyerét.
Gyorsan visszasétáltak a faluba, kezeik összekulcsolódtak, és Jungkook biztos volt benne, hogy már csak szavakra volt szükségük, testük , már mindent elárult.
Jin a sátruk előtt várt, arckifejezése aggódó volt, ezért Jungkook gyorsan behúzta Jimin-t és elkezdtek pakolni mindenüket két táskába.
"Azt hiszem, ennyi volt" - dobott Jimin egy szomorú pillantást körbe vetve.
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA tulajdonos által elhagyott hibrid csak 48 órán át élhet. Az évszázad leghidegebb éjszakáján Jimin a biztos halálra volt ítélve egy téli erdőben, a túlélés reménye nélkül, amíg Jungkook rá nem talált. Ebben a könyörtelen világban, ahol a hibridek c...