"Mert Jimin nem önmaga, mióta ez itt történt, állandóan szomorú és depressziós, nem gyógyul jól,szükségem van rá, hogy újra boldog legyen" - Jungkook hangja remegett.
Jin tekintete áthatolt rajta, így minden figyelmét a virágokra összpontosította.
"Oké, ma elküldöm az embereimet, hogy minél hamarabb idehozzák."
Jungkook döbbenten nézett fel, hogy ilyen könnyen sikerült.
"Miért?"
"Tudod van egy nálad sokkal régebbi legenda ,fiú, ami arról szól, hogy egy démon elfoglalt egy egész királyságot, félelemmel,zsarnoksággal és erőszakkal uralkodott. Nem számít milyen erős ,nem ember,sem más faj nem tudja elpusztítani vagy bántani őt,míg egy nap az égen kristályhó fog esni. Azon a napon a démon elbukik, a koronát szabadon átveheti a törvényes király.
"Ha akarsz flexelni néhány mesét mondd el a falusi gyerekeknek" - állt fel Jungkook a fapadról. "Várom, hogy a rituálé hamarosan végbemegy, harcba indulok, és magammal viszem a férjemet... vagyis a hibridemet" - viharzott kifelé, és ismét érezte, hogy hideg verejték csorog le a gerincén.
Mi volt a baj az elméjével mostanában, még nagyobb baj volt a szívével, amely egy kicsit megugrott Jimin láttán, aki úgy tűnt, hogy megdermedt, miközben a sátrak között sétált.
"Jimin!" Jungkook felemelte a hangját, így Jimin felé nézett, a szemei boldogan felcsillantak.
"Jungkook! téged kerestelek!" Jimin felgyorsította a lépteit, így Jungkook kinyitotta a karjait, átölelve a rókafiút, belélegezve a hajának gyönyörű illatát, végigsimítva a kezét a csodálatos farkán.
"Őrülten hiányoztál" - suttogta Jungkook, mielőtt még a nyelvére haraphatott volna.
"nekem még jobban hiányoztál", Jimin zöld szemei olyanok voltak, mint egy galaxis, amibe belefulladhatott volna, a fenébe is, szerelmes volt, fülig szerelmes, és még tovább?
Miért gondolt mostanában annyi furcsa dologra, legyőzni Namjoon-t, követelni a trónját, feleségül venni Jimin-t.
"Jungkook jól vagy?" Jimin félénken kuncogott.
"Igen, igen" - Jungkook érezte, hogy forróság öntötte el az arcát.
Ezek csak mesék voltak, mint Jin története a kristályhóról, amíg itt volt, és élvezte az utolsó szép pillanatot az utolsó csata előtt, a világ végét, Namjoon megölte az összes hibridet és mindenkit, aki valaha is jó volt. Igen, ez volt a valóság, ő lassan felkészült a biztos halálra, mégis annyira életben volt, a legélénkebb, ami valaha is volt, hajlandó volt folytatni, megvédeni mindent, amit szeretett, hogy megöregedjen ezzel a csodálatos fiúval, és királlyá tegye őt, az első hibrid, aki valaha is férjhez ment a királyi családhoz.
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA tulajdonos által elhagyott hibrid csak 48 órán át élhet. Az évszázad leghidegebb éjszakáján Jimin a biztos halálra volt ítélve egy téli erdőben, a túlélés reménye nélkül, amíg Jungkook rá nem talált. Ebben a könyörtelen világban, ahol a hibridek c...