Taehyung megállt, és hangosan beszívott egy nagy levegőt.
"Bukj le Jimin!" Felemelte a hangját, így Jimin megtette, ahogy figyelte, ahogy barátja felemeli a kezét, a köntös körülötte lapult. Egy erőfolyam gördült át a mezőn, zöld sárkánnyá változva, amely izzó tűzzel kezdte üldözni a férfiakat. Eldobták a kardokat, visszarohantak, de az erő utolérte őket, ledöntve őket a lábukról, a falnak esve, hogy egy hatalmas lyukat égessen ki rajta.
"Hű, de nagy vagy!" Jimin mosolygott Taehyungra, mielőtt felugrott és átfutott azon az új nyíláson a városba,szorosan követte a barátját, miközben a sárkány egyengette az útjukat.
-
A főváros feletti égbolt gyorsan felhősödött, a fagyos levegő egyre hidegebb lett, és Jungkook remélte, hogy Namjoon nem küldött ellenük valami titokzatos erőt. Arra számított, hogy bármelyik pillanatban démonok hullhatnak le a felhőkből, mivel még sosem látott ilyen felhőket, türkizkéket, mint valami ékszerek.
Ma reggel a serege körbevette a várost, és véres csata után a katonák áttörtek a fal mögött. Jungkook szíve nyugtalan volt, az adottsága ma nem tudott teljesen kibontakozni, mivel még mindig mély gyászban volt Jimin elvesztése után, talán örökre. Ez a gondolat állította meg a palotához vezető főutcán.
"Jungkook menjünk,nem tetszik ahogyan az égbolt változik,sietnünk kell." Yoongi,aki az oldalán harcolt,az ő irányába fordult.
"Még sosem láttam ilyen felhőket, szóval valami közeleg" - mozgatta orrlyukait Fang kapitány tigris módjára megállva mellette.
"Én sem láttam még ilyen felhőket" - suttogta Jungkook a kardot szorosabban szorítva. "Menjünk" - futott előre az utcán egy rejtett ösvényen a palota felé.
A démoni katonák a palota főkapuja felől jöttek ki a seregére, de Jungkook két közeledő épület között berontott.
"Fang kapitány tartsa vissza őket, sok szerencsét" - tette Jungkook a férfi vállára a kezét, jelezve neki, hogy vegye át a vezetést, ahogyan azt korábban tervezték.
"Sok szerencsét, királyom" - bólintott Fang, majd elszaladt, hatalmas tigris alakja olyan lenyűgöző volt, hogy egy könnycsepp gördült le Jungkook arcán, mivel hibrid kapitánya láttán még jobban hiányzott neki Jimin.
Ahogy mindig kidugta a fejét a hátizsákjából, összevissza, tenyésztett morzsákkal teli bundájával, vagy ahogyan a párnák alá bújik félénken, az ő Jiminje a szép zöld szemeivel, puha rókafüleivel, testének bájos illatával, pépes ajkainak őrült szerkezetével.
"Jungkook, készen állsz?" Yoongi hangja visszahozta őt. ide és mostba, így kesztyűjével lenyomta a falba vésett jelet, megnyitva a titkos átjárót.
Yoongi ugrott be először, Jungkook követte, elővette anyja tőrét, megsimogatta a lila ékszereket, így az hirtelen felragyogott, és egy kőalagutat fedezett fel, ami a város pincéibe vezetett.
"Ez valami mágikus tárgy?" Kérdezte Yoongi, amikor a fal közelébe esett mögötte.
"Igen" - motyogta Jungkook, miközben lefelé vezetett az alagútban, próbálva megállítani a hogy a múlt képei felébredjenek a fejében.
A hosszú palotaistálló, ahol arra várt, hogy Hoseok generális elvigye őt egy veszélyes küldetésre a Fénytelen Erdőbe, a beavatási szertartásra, amitől annyira félt, hogy egy fiatal fiú férfivá váljon, visszatért az emlékezetébe. Még csak tizenöt éves volt, de az apja mégis megkövetelte tőle, hogy végigcsinálja, mint vérvonalának minden férfi tagja. Azok a legendák, amelyek az erdő körül keringtek - miszerint az ember megvakulhat, majd megőrülhet, miközben a benne lakozó örök sötétségben tartózkodik - annyira ijesztőek voltak.
Jungkook emlékezett arra a pillanatra, amikor egy boxon ült, ahol friss szalma volt a lovaknak, és imádkozott, hogy épelméjű maradjon az elkövetkező napokban.
"Herceg" - egy halk hang késztette arra, hogy felnézzen onnan, ahol ült.
Hoseok sötét köpenyébe öltözve lépett be Emerald, bizonyára figyelmen kívül hagyott minden parancsot, hogy ide osonjon, mégis letérdelt mellé. Jungkook emlékezett rá, ahogy felnézett a zöld szemekbe, és újra biztonságban érezte magát, mint minden alkalommal, amikor a lány altatódalokat énekelt neki, amikor még kisfiú volt.
"Tudom, hogy nem szabad semmilyen fegyvert magaddal vinned, de ez már nem csak egy fegyver, szóval rejtsd el szépen" - súgta a füle felé suttogva, miközben valami hideget nyomott a kezébe, ő pedig lenézett, hogy meglássa az anyja tőrét. "Amikor szükséged lesz egy kis fényre, dörzsöld meg a kristályokat".
A tekintetük találkozott, aztán a lány megfordult, és eltűnt a levegőben, ahogyan csak egy igazi varázsló tud. Kíváncsiságtól hajtva megdörzsölte az ékszereket, hogy lássa, az egész tőr csillagként világít. Ez a szép fény vigyázott rá az ország legsötétebb helyén, vezette őt, őrizte rövid szundikálás közben, elriasztotta a sötétben leselkedő szörnyeket.
Ugyanez a fény ma is itt volt, és vezette őt a főváros alvilágán keresztül a palota felé.
Újabb hideg könnycsepp gördült le Jungkook arcán. Úgy szerette Smaragdot, mintha a második anyukája lett volna. A lány ugyanolyan bátor volt, mint a fia, és Jungkooknak nehéz volt továbbmenni, Ha akkor tudta volna, hogy élete szerelme már Emerald testében növekszik, mindent megtett volna, hogy mindkettőjüket biztonságban tartsa. Örökre.
Igen, persze, hogy szánalmas vagy Jungkook, még Jimin-t sem tudtad volna magad mellett tartani, a gondolat mélyebbre merült az alagutakba, érezve, hogy Yoongi valamivel mögötte követi.
" Még mindig messze van?" Kérdezte Yoongi, így Jungkook abbahagyta a térképért való nyúlkálást amit tegnap este rajzolt.
"Azt hiszem, a felénél járunk" - motyogta Jungkook a térképet hajtogatva, balra fordult egy felfelé vezető folyosóra.
Hallotta, hogy Yoongi egy kicsit lemaradt.
"Jól vagy?" Kérdezte Jungkook megfordulva.
Köszi,hogy elolvastad♡
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA tulajdonos által elhagyott hibrid csak 48 órán át élhet. Az évszázad leghidegebb éjszakáján Jimin a biztos halálra volt ítélve egy téli erdőben, a túlélés reménye nélkül, amíg Jungkook rá nem talált. Ebben a könyörtelen világban, ahol a hibridek c...