32.

158 25 6
                                    

Jimin Jungkook oldalához lapult, fejét a férfi vállához szorította, és mindent megtett, hogy figyelmen kívül hagyja a félelmet, a zsibbadást és a belső fájdalmat, amit a hamarosan bekövetkező búcsú okozott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin Jungkook oldalához lapult, fejét a férfi vállához szorította, és mindent megtett, hogy figyelmen kívül hagyja a félelmet, a zsibbadást és a belső fájdalmat, amit a hamarosan bekövetkező búcsú okozott. A táborban csak a szolgák és a hibridek voltak, akik mindannyian döbbenten néztek rájuk. Valószínűleg nem is találhattak volna hozzájuk hasonló második párt, egy büszke emberi harcost és valami rókafiút, aki normális esetben csak egy rabszolga lett volna.

Jimin torka fájt, mert mihez is kezdene Jungkook nélkül. Valószínűleg, ha a legrosszabb történne, megtalálná Taehyung erdei menedékhelyét és ott békésen meghalna.

A zajok egyre hangosabbak lettek, és szinte már levegőt sem tudott venni, amikor Jimin érezte, hogy Jungkook átkarolja, hogy betakarja a hamu elől.

" Kapitány Kookie, végre itt vagy. Hoseok tábornok azonnal látni akarja önt" - ért oda hozzájuk egy megbízott, így Jungkook bólintott, meggyorsítva lépteit.

Jimin tartotta a tempót, és próbálta figyelmen kívül hagyni az elítélő pillantásokat, amelyeket a magas rangú katonáktól kaptak, akik a tábornok és a csatatér térképe körül gyülekeztek.

"Fiú, hát itt vagy "- emelte fel a fejét Hoseok, tekintete Jiminre esett. a tiszta döbbenettől kitágulva.

Jungkook meghajolt a tábornok előtt, így Jimin bólintott, nem tudta, mit tegyen. A hamu őrjítő forrósága ellenére valami belső hidegtől remegett.

"Hol van rám szükség tábornok" - mondta Jungkook, a hangja olyan komoly volt, hogy Jimin még sosem hallotta őt így beszélni.

"Az ellenség betört a nyugati mezőoldalra a Daronezreddel. Ott van Fang kapitány, szüksége lesz a segítségedre." - Hoseok néhány gyors parancsot adott a megbízottaknak a térképre pillantva.

Jungkook bólintott, levéve az órát, felfedve fegyvereit és csillogó páncélját. Hirtelen a lila szövetet Jimin köré tekerte, a szemébe nézett, és az arcát fürkészte, mintha megpróbálta volna megjegyezni. Közelebb hajolt, meleg ajkait Jimin homlokára nyomta, egy másodperccel később már el is tűnt, és a dombon lefelé sprintelt a csatatérre. Jimin ott állt megdermedve, olyan gyorsan történt, hogy fel sem tudta fogni, könnyek gördültek végig az arcán.

Egy égő tekintet késztette arra, hogy felnézzen, szemei találkoztak Hoseok tábornok sötét szemeivel. Hoseok tábornok gyűlölte a hibrideket, itt mindenki hiába volt velük, és az egyetlen ember, akit becsült és szeretett, eltűnt azon az őrült csatatéren.

"Mochi úr!" Hoseok felemelte a hangját, hogy hangosabb legyen, mint a kibontakozó végzet.

Jimin nagyot nyelt, és legszívesebben itt és most elmenekült volna a Repülőbe, de az égből egy csillogó alak tűnt fel, aki egy égő kardot lendített egyenesen feléje.

-

Az ellenségek a hegyoldalban rohamoztak, farkascsordák, amilyenekről Jungkook már hallott az ősi történetekben.Egyik nagy őse legyőzte őket, amikor majdnem elpusztították a királyságot, és megtiltották nekik, hogy elhagyják az alvilágot, most mégis összefogtak minden emberrel és szörnyeteggel, akiket Yoongi küldött ellenük. A hadsereg negyedik és hetedik ezredét teljesen elpusztították, és amikor Jungkook a tekintetével elérte az ötödik hadosztály bátor katonáit, már szinte senki sem maradt talpon. A vére felforrt a dühtől és a félelemtől. Vajon tényleg így fognak végezni, a szent hegy alatt.

"Vissza! Vissza!" Fang kapitány kiabált katonáinak, akik mind alakzatba csoportosultak, hogy elfussanak a közeledő farkasemberek elől.

"Fang kapitány!" kiáltott Jungkook a parancsnokhoz érve. "Nem szabadna itt lenniük, egyezséget kötöttek az én... Jeon Sohwanggal , hogy soha többé nem hagyják el az alvilágot."

"Fiú. Jön a végzetünk" - állt meg Fang egy pillanatra, hogy a vállára tegye a kezét. "Rosszabbak, mint a démonok, elbarikádozzuk a tábort, és addig álljuk a sarat, amíg csak tudjuk."

"Nem, most kell megállítanunk őket!" Kiabált Jungkook.

"Tudom, hogy megajándékozottként erősnek érzed magad, de ők soha nem fognak megállni vagy visszafordulni, amíg mindannyian meg nem halunk." Fang szemében tiszta félelem csillogott, amikor hátrapillantott a fekete hullámok ezreinek és ezreinek alakjaira, amelyek pestisként töltik be a völgyet.

"Kell lennie egy módnak" - szorította ökölbe a kezét Jungkook.

"Soha nem állíthatod meg őket, hacsak nem te vagy Jeon király" - sziszegte Fang még szarkasztikusan is. "Gyere vissza az ezredemmel, hogy megvédjük a tábort."

Jungkook gyomra hirtelen összeszorult, a szíve hangosan dobogni kezdett, a seregük katonái tiszta félelemben futottak vissza a tábor felé, Fang előreugrott, sürgette az embereit, amikor Jungkook hangosan levegőt véve szorította szorosabbra a kardot.

Nem kéne neki is futnia, mint mindannyiuknak, de ha mégis megteszi, akkor örökre megmarad csak egy árva marad, és soha nem lesz méltó arra, hogy királynak nevezzék.

"Értetek anya, apa" - mondta az égre nézve, és egy gyors imát mondott. mielőtt kisétált a közeledő erő ellen, levéve a kesztyűjét. Ő várta, hogy a hallottak vezetőjét látva lelassuljon, és megváltoztassa az irányt feléje, és olyan hangosan üvölt, hogy az egész föld megremegett. de Jungkook egy centit sem mozdult. A farkas közeledett felé, és nézte, a szemébe nézett, vörös, égő szemekkel.

Fémes, embertelen hang hagyta el az ormányát.

"Egyetlen kis katona mindannyiunk ellen. Hová tűntél kis katona?"

A farkasok minden oldalról körülvették őt, éhes szemeiket a gyilkosság szenvedélye töltötte meg.

"Hol vesztetted el magad falkavezér, amikor megígérted nagy ősömnek, hogy soha többé nem támadod meg Jeon király földjét, és ha megteszed, az alvilág hamvaiba égsz" - szólalt meg Jungkook nyugodtan.

A farkasok szemei megteltek tiszta gyűlölettel, újra morgott, amitől a föld még jobban megremegett. Néhány apró lavina szabadult el a hegyoldalakon.

"Jeon király halott, így szabadon behatolhatok a földjére, te pedig csak egy egy hatalmas démon játékkatonája vagy."


Köszi,hogy elolvastad♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now