"Tehetséges vagyok" - motyogta Jungkook, még mélyebbre nyomva a tőrt a lányba, amikor a mosolya elhalványult, egész teste sötét szalagokká változott, barna vért csöpögtetve a sikátorra.
Hirtelen valami fájdalmasan megütötte Jungkookot, a földre taszítva őt. Visszatérő medve üvöltése hallatszott, és ő észre sem vette. A tőr kiesett a kezéből, amikor a medve ráugrott, éles fogak próbáltak a torkához jutni. Jungkook küzdött, amikor a késszerű karmok fájdalmasan vágták az arcát és a vállát, a medve ereje őrületes volt, de hirtelen érezte, hogy a keze alatt felgyülemlik az erő, hogy megvédje őt.
Nem itt, nem most, nem használhatta az ajándékot, különben lelepleződik, és soha többé nem láthatja Jimin-t. A medve tépett rajta, a fogak olyan közel voltak az arcához, hogy majdnem felsikoltott, amikor egy embertelen üvöltés rázta meg a labirintust. A medve abbahagyta őrült támadását, felnézett, amikor Jungkook elfordította a fejét, hogy meglássa Fang kapitányt lenyűgöző tigris alakjában, amint a sikátoron keresztül ront lefelé, hogy belegyűrűzzön a medvébe. Az ütéstől a medve teste a falnak csapódott. Mindketten hatalmas zajjal ütköztek össze, így Jungkook előre kúszott, hogy elérje a tőrt, majd a fal felé mozdult, figyelmen kívül hagyva a vágó fájdalmat. Ott ült és nézte a két karmokkal és agyarakkal küzdő harcost,a szíve hangosan dobogott,a teste rendkívüli fájdalmat érzett,a vérfoltok összevérezték a szakadt ingét és öltönyét,de úgy hitte,hogy nem sérült meg komolyan. Egyelőre azonban nem tehetett semmit, csak nézte, ahogy Fang kapitány a medve nyakára zárja az ormányát, amíg nem hallotta a reccsenést. A medve teste a földhöz csapódott,hogy soha többé ne mozduljon, néhány könnycsepp hagyta el Jungkook szemét, ami az arcán lévő sebre égett. Ez volt az, amihez Namjoon döntése vezetett, hogy egy hibrid megölt egy hibridet.
-
Hajnali két óra volt, és Jungkook nem jött vissza, Jimin már minden körmét lerágta az aggodalomtól, minden egyes hang riadtan verte fel a szívét, így körbejárta a kamrát, hogy ne őrüljön meg a félelemtől.
Az ajtó megrepedt, ami arra késztette, hogy felugorjon az ágyról, ahol Jungkook piros hálóingét viselte, és egy sapkát, hogy a biztonság kedvéért eltakarja a fülét. Az ajtót benyomták, és meglátta a tigris hibridet, aki a hadsereg néhány magas rangú parancsnoka volt emberi alakjában, aki Jungkookot a testén támasztotta, miközben bevitte őt a házba.
Jungkook rosszul nézett ki - arca karcos, sebesült és vérzett, ruhája szakadt, mintha valami vadállattal harcolt volna.
"Mi történt!" Jimin megragadta az ágykeretet, hogy ne ájuljon el.
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA tulajdonos által elhagyott hibrid csak 48 órán át élhet. Az évszázad leghidegebb éjszakáján Jimin a biztos halálra volt ítélve egy téli erdőben, a túlélés reménye nélkül, amíg Jungkook rá nem talált. Ebben a könyörtelen világban, ahol a hibridek c...