3.

364 27 12
                                    

"Tábornok!" Jungkook összehúzta a szemét, hogy megkülönböztesse Hoseok alakját, aki éppen egy hal-lány torkát próbálta elvágni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Tábornok!" Jungkook összehúzta a szemét, hogy megkülönböztesse Hoseok alakját, aki éppen egy hal-lány torkát próbálta elvágni.

"Tűnj el, fiú!" - Hoseok véreres szemei rászegeződtek, amikor Jungkook észrevette a fal árnyékában reszkető róka apró alakját.

"Jó éjt, tábornok, jó szórakozást" - mormolta Jungkook, kezével jelet adva a rókának, hogy kövesse, majd a lépcső felé botorkálva megfordult.

Valami olyan puha súrolta a lábát, a róka fürgén előreugrott, miközben Jungkook nehezen találta meg az utat az erősen megvágott élvezetek és a nehéz ital után.

A róka az ágyán ült, amikor belépett a helyiségbe. Jungkook gyorsan bezárta az ajtót, a nedves köntöst a földre dobva, majd előrebotorkált, hogy a matracra essen.

"Akarsz szórakozni?" Suttogta, kinyújtva a kezét, hogy megsimogassa azt a puha bundát a róka füle mögött, amiért egy kellemes dorombolást kapott.

"Túl aranyos vagy ahhoz, hogy igazi legyél" - ült fel Jungkook, karjaiba vette a remegő állatot, fejét a testéhez simítva.

A részeg állapot, a szerelmi vágy égett, mégis Jungkook küzdött mindezzel, próbált feloldozást találni a lágy ölelésben, ajkait a róka orrához szorította, lehunyta a szemét, amikor egy nedves nyelv végigsimított az ajkán, egy másodperccel később néhány dolog történt egyszerre.

Valami nehéz nyomta az ágyhoz, az ajkai egy olyan szerkezetbe olvadtak, hogy mennyei meleg és kerek, olyan igézően finom.

Jungkook kezei előre nyúltak, hogy belegabalyodjanak a bolyhos hajba, amikor a férfi meglökte az őt csókoló személyt magáról, aki kiugrott az ágyból, és megdörzsölte a szemét, de ott volt egy teljesen meztelen fiú, pompás rókafarokkal és aranyos fülekkel, szőke hajzuhatagából kilógó, kusza, füleivel ült a matracon. Egy fiú nagy zöld szemekkel, kis orral és finom pépes ajkakkal.

"A fenébe!" Jungkook káromkodva nézett körül a szobában a kardja után kutatva. "Te egy Hibrid vagy?"

A fiú csak bólintott, kerülve a szemkontaktust, zavartan ült ott, és rózsás arccal és remegő kézzel, ami a legintimebb testrészeit takarta.

"A fenébe!" Jungkook fel-alá járkált a szobában. "Miért hazudtál nekem?" Megragadta a kardot, elővéve azt a fiú felé mutatva, Az éles pengével megérintette az állát.

Csak a csend zúgott, a fiú úgy ült, mintha megdermedt volna.

"Miért hazudtál nekem, miért rejtegetted a kilétedet?" Ismételte Jungkook.

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now