Jungkook csendben volt, ezért Jimin egy kicsit megmozdult, hogy kidugja a fejét a köntöséből, tekintete összeakadt Jungkookéval.
"Ő családtag" - suttogta Jungkook egy idő után, és Jimin szíve majdnem szétrobbant a boldogságtól.
-
"Nagyon köszönöm" - állt az ajtóban Jimin, és Jin mosolygó arcát nézte.
"Vigyázz rá jól" - kacsintott rá Jin, mielőtt elindult volna a folyosón, így Jimin csendesen becsukta az ajtót, és jól bezárta.
Jungkook sebei mostanra már majdnem teljesen begyógyultak, de biztos kimerítették az előző események, mivel már egy ideje elaludt, és apró horkolásai jelen voltak a szobában.
Jimin lábujjhegyre állt és az ágyhoz lépkedett, fejét Jungkook mellé fektette és a nyakába simult.
"Jimin" - fordult meg Jungkook az ágyban, szoros ölelésbe húzva őt. "Köszi."
"Szívesen" - kuncogott Jimin.
"Holnap tiszta gyönyörrel fogom meghálálni, ma este pihennem kell." Jungkook ujjai játszottak a köntös anyagával, amit Jimin még mindig viselt.
"Nem kell meghálálnod, annyira örülök, hogy jobban vagy", mondta Jimin végigsimított a haján, majd megcsókolta az ajkait.
Jungkook egy kellemes nyögést adott ki, kidugta a nyelvét, hogy végignyalja Jimin ajkait, mindketten hosszan figyelték egymást. Egy pillanatig, képtelenek voltak nyugalomra lelni.
"Aludj, én folytatom a csókolózást" - Jungkook végigsimította ujjbegyeivel Jimin állkapcsát, miközben a hibridet annyira elbűvölte ez a lenyűgöző férfi közvetlenül mellette.
Jungkook úgy érintette meg a farkát, hogy Jimin egész altestét áramütés érte, a keze Jungkook hajába túrt, és magához húzta egy nyitott szájú csókra.
Nem tudtak elválni, a nyelvük harcolt a dominanciáért, amikor Jimin hirtelen a matrachoz szorult, érezte, hogy nagymeleg kezek érik a mellkasát és az oldalait, amelyek a combjai közé csúsztak, hogy szétválasszák őket.
"Pihenned kell" - suttogta Jimin.
"Nekem van rád szükségem először, ahogy ma este kinéztél abban az öltönyben, a fenébe is, ki engedte meg neked?".
"Azért volt, hogy lenyűgözzelek téged, Jeon király" - Jimin szíve olyan hangosan kalapált, hogy a koponyájában érezte, amikor Jungkook szemei megteltek tiszta kéjjel.
"Hogyan hívtál engem?" Kérdezte.
"Jeon király" - motyogta Jimin boldogan, hogy milyen hatást vált ki, ez a perverz beceneve volt.
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA tulajdonos által elhagyott hibrid csak 48 órán át élhet. Az évszázad leghidegebb éjszakáján Jimin a biztos halálra volt ítélve egy téli erdőben, a túlélés reménye nélkül, amíg Jungkook rá nem talált. Ebben a könyörtelen világban, ahol a hibridek c...