-]☆.30.☆[-

61 12 0
                                    

-Piqué-

Nasze drogi się rozeszły. Przez długi czas się nie widzieliśmy. Brakowało mi go. W cholere mi go brakowało. Oglądałem jego zdjęcia, wiedziałem, co robi i gdzie jest. Byłem o wszystko zazdrosny, a jednak on już nie był mój. Serce mi się łamało. Może to nie miało żadnych szans. To była tylko gra.. przelotny romans. Tylko dlaczego to tak potwornie boli?

-Ramos-

Nie ma go. Jest mi bardzo smutno. Siedzę sam w domu. Nie mam sie do kogo przytulić. Ciągle mi się przypomina to, co było kiedyś. Już tak dawno go nie widziałem. Rozmowa nam się nie klei przez wiadomości. Zastanawiam się, czy znalazł sobie kogoś innego. Łatwo mnie przecież zastąpić.. chciałbym znów być z nim. Chciałbym znowu się z nim kochać. Ciekawe czy on też uważa, że była to tylko gra. Okryłem się kołdrą. Pora chyba iść spać. Musze jutro jakoś wyglądać. Sprawdziłem powiadomienia. Nic. Zupełnie nic. Żadnej wiadomości. Chyba naprawdę idę spać.

Powiadomienie z telefonu. Serce zabiło mi szybciej.

Geri💓‼️:
Śpij dobrze Sergio

Uśmiechnąłem się szeroko. Jednak o mnie pamięta..

Ty:
Dobranoc Gerard. Dobrej nocki💓

Jest bardzo późno. Zareagował serduszkiem na moją wiadomość. Chciałbym, żeby tu leżał. Wtuliłbym się w jego ciało..

~Nasza mała gra~ Gerio ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz