-Ramos-
Na treningu podszedłem do niego jako pierwszy. Zwykle ćwiczył sam lub czasem z Káką. Położyłem mu rękę na ramię. Chłopiec mocno się wzdrygnął.
- Hej Modrić - powiedziałem obojętnie, ale z podekscytowaniem w głosie. Chce zobaczyć, czy te artykuły były prawdziwe. Chłopak miał lekko uchylone usta.
- H-hej.. - powiedział z mocną chrypą. Odchrząknął. - Szukasz Ikera? Tam stoi - wskazał na Ronaldo, który akurat dyskutował z bramkarzem na jakiś temat.
- Tak zasadniczo szukam Ciebie - patrzyłem się na niego. To chude coś ma być dobre? Znaczy no na meczach nawet na niego nie patrze, bo jestem w tedy gdzieś indziej. Upuściłem piłkę na boisku.
- Po co? Coś się stało? - spojrzał na piłkę, a potem z powrotem w moje oczy. Szukał w nich, jakiejś podpowiedzi.
- Chce zobaczyć, co umiesz. Po prostu graj - kopnąłem do niego piłkę. Zatrzymał ją łatwo. Nie wiedziałem w tedy, co mnie czeka..
Och wybiegał mnie po tym boisku, okiwał i kilka razy nawet wylądowałem na ziemi. Nie byłem mu oczywiście dłużny. Śmieliśmy się głośno. Przez chwilę zapomniałem o tym, co mnie tak dręczyło..
- To było fajne! - wykrzyknął w moją stronę, gdy oboje leżeliśmy po dwóch innych stronach.
- Nie myślałem, że ty też się wyjebiesz - głośno się śmiałem. Poprawiłem ochraniacze. Trening dobiegał do końca. Moja koszulka była cała mokra. Podszedłem do chłopaka, który widocznie, nie zamierzał wstawać. Miał zamknięte oczy. Jego klatka piersiowa szybko opadała i się wznosiła.
- Dawno się tak nie zmęczyłem - powiedział, gdy znów otworzył oczy. Podałem mu rękę i go podniosłem. Zeszliśmy do szatni w spaniałych humorach. Założyłem mój naszyjnik od Gerarda. Poczułem się przez to jakoś tak dziwnie.. no trudno. Ważne, że dobrze się bawiłem.
- Mówiłem, że dobrze zrobią Ci kontakty z ludźmi - Iker poklepał mnie po plecach i podał mi butelkę wody. Szeroko się do niego uśmiechnąłem.
CZYTASZ
~Nasza mała gra~ Gerio ✅
FanficGerard Piqué jest cholernie napalony na kolegę z reprezentacji, który ma według niego to coś. Zaczyna z nim ich prywatną grę, w której nikt nie ma prawa przeszkadzać. Euro spadło mu jak z nieba Lekko zmieniona fabuła. Inny tytuł i okładka♡