Tarih Kendini Tekrarlıyor

12 1 0
                                    

"Alya, bu berbat bir fikir! Düşüp öleceğiz!" Asansörden indikten sonra Eyfel Kulesi'ne tırmanmaya devam ederlerken Chloe öfkeyle bağırdı. Gergin olduğu için terliyordu, bu yüzden elleri kaygandı ve sarışın gözyaşlarının eşiğindeydi.

 Gergin olduğu için terliyordu, bu yüzden elleri kaygandı ve sarışın gözyaşlarının eşiğindeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Alya, bu berbat bir fikir! Düşüp öleceğiz!" Asansörden indikten sonra Eyfel Kulesi'ne tırmanmaya devam ederlerken Chloe öfkeyle bağırdı. Gergin olduğu için terliyordu, bu yüzden elleri kaygandı ve sarışın gözyaşlarının eşiğindeydi.

"Sakin olun! Uğur Böceği ve Kara Sohbet'i bulduğumuzda bize yardım edebilirler!" Alya bağırarak karşılık verdi, sesi rüzgârın etkisiyle uzaklaşıyordu.

Aradaki mesafe Chloe'nin başını döndürüyordu ve aşağı bakmaya cesaret edemiyordu. Şimdiden kusacak gibi hissediyordu ve ağlama dürtüsü de yardımcı olmuyordu. Yerden çok yüksekte olmaları onu tedirgin ediyordu ve terli elleriyle ölüme düşmesinin kaçınılmaz olduğunu hissediyordu.

Neredeyse kör olduğu için Uğur Böceği bile onu fark edemezdi. Belki Chat Noir, ama Uğur Böceği görüşünün genellikle geceleri daha az iyi olduğundan bahsetmişti. Eğer Alya düşerse muhtemelen onu görebilirdi ama eğer hem o hem de Alya düşüyorsa, ikisini de kurtaramazdı ve Uğur Böceği kör olduğu için hiçbirini kurtaramazdı.

"ELLERIM TERLI VE KAYGAN!! ÖLECEĞIM!!" Chloe kollarını Eyfel Kulesi'ni inşa eden metal parçalara dolayarak çığlık attı. Düz ayakkabı giymek de iyi bir fikir değildi, çünkü onlar inanılmaz derecede kaygandı.

"Chloe, panik yapmayı bırak! Sadece kendini daha fazla terletiyorsun ve bu tehlikeli! Sen dayan, ben Chat Noir'ı almak için tepeye tırmanacağım! O senin için geri gelecek ve Uğur Böceği de muhtemelen beni aşağı uçurabilir!" Alya panik halindeki sarışını sakinleştirmek için birkaç metal parmaklıktan aşağı indi.

"Orada öylece oturma," diye hırladı Chloe korkudan dişlerini sıkarak, "UĞURBÖCEĞİNİ GETİR!!!"

"Ama Uğur Böceği'nin beni aşağı indirmesini istiyorum," diye yakındı Alya çocukça, "Bu arada o kör."

"Bunu biliyorum, seni embesil! Ayrıca beni bulmasına yardımcı olabilecek giderek daha iyi bir koku alma duyusuna sahip!" Chloe itiraz etti, bakışları altına düştüğünde nefesi kesildi. Ayakları yukarıdaki bara dayanmak için tekmelediğinde dizleri titredi. Ayak bileği metale çarparak inlemesine neden oldu.

"Eyfel Kulesi'ne tırmanmak için neden düz ayakkabı giydin? Bunların tutuşu berbat!" Alya onu azarladı.

"Biliyorum!! Git Uğur Böceği'ni ya da Chat Noir'ı getir! Düşeceğim!" Çığlık attı, avuçlarındaki deri, oluşan rahatsız edici derecede acı verici kabarcıklar yüzünden yanıyordu.

"Sakin ol! Çok panikliyorsun ve bu terlemene yardımcı olmayacak," diye uyardı Alya, daha hızlı tırmanmaya başlayarak.

Chloe hayal kırıklığı içinde haykırdı ve üstündeki bir sonraki barı çekerken sesinin geceye yayılmasına izin verdi.

Masked Permanently  Kalıcı Olarak Maskelendi  - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin