Bir Koruyucunun Hizmeti

15 1 0
                                    

"Bu bir rüya olabilir mi? Bu bir temas girişimi olabilir ya da belki de şu anki kahramana gelişme konusunda yardımcı olamamanın verdiği stres olabilir... Felix'in yanında olduğunu söyledi. Onu görmedim."

"Efendim?" Wayzz, yaşlı adamın endişeyle bir ileri bir geri volta attığını görünce konuştu.

"Bu gelişme hakkında fazla bir şey öğrenemedim. Büyük kaza bu ders sırasında oldu ve daha fazlasını öğrenemedim. Marinette'in gerçekten ortadan kaybolup kaybolmadığını merak ediyorum," dedi Usta Fu kwami'sine.

"Arkadaşlarına Uğur Böceği'ni sorabilmemiz için okulların orada bir yürüyüşe çıkmak ister misiniz?" Kwami bir çözüm önerisi olarak sordu.

"Gelişmelerin gerçekten onun ortadan kaybolmasına neden olması ihtimaline karşı onları bu şekilde üzmek istemem. Belki de yaşlı Şans Hanımımıza sorabiliriz," diye karar verdi Usta Fu ve kwami'yi de yanına alarak dışarı çıkmaya başladı.

* * *

Nathalie, korkunç derecede üzgün Adrien'ı okula bıraktıktan sonra arabada Felix'in ağabeyinin yanına oturdu. "Uğur Böceği'nin küpeleri başka bir kızda ve istediğim gibi hâlâ geri vermedi," dedi Goril'e, parmaklarını stresle kafa derisine bastırarak.

"Akuma ile kendim ilgilenmeliydim. O gün kendimi tembel hissetmeseydim bunlar asla olmazdı! Kendime Adrien'in yeni bir partnere ihtiyacı olduğunu söylüyordum ama o kızgın akuma ile uğraşamayacak kadar tembeldim," diye açıklayan Nathalie, Goril'den sempatik bir bakış aldı.

"Neden bu kadar aptalım? Tanrım, keşke şanslı olan Felix olsaydı ve kaybolan ben olsaydım. En azından Mucizeler'i güvenilir birine verdiğinden emin olurdu ve şimdi muhtemelen Marinette'in güvenilir olduğunu düşündüğü kızla birlikte kayboldu."

Malikâneye döndüklerinde Nathalie, Fu Usta'nın etrafta dolaştığını fark etti ve ne yaptığını merak etti. "Oh uhmm, size nasıl yardımcı olabilirim?" Ceketinin tozunu alırken sordu.

"Merhaba Nathalie, Uğur Böceği'nin nasıl olduğunu görmeyi umuyordum. Onun hakkında pek bir şey duymadım ve iyi bir haber olabileceğini düşünüyordum," dedi yaşlı adam ve Nathalie'nin bir elinin gergin bir şekilde çenesine gitmesine neden oldu. Diğeri ise elindeki panoyu sıkıca tutuyordu.

"Ah- bu konuda... Sana söylemek istiyordum ama Tikki ya da Adrien çoktan söylemiştir diye düşünmüştüm ama... Marinette de ortadan kayboldu," dedi ona, omuzları utanç içinde kamburlaşarak.

"Olamaz... korktuğum şey de buydu. Bir rüyada benimle iletişime geçtiğine inanıyorum ama bundan tam olarak emin değilim. Eğitimim sırasında bu bilgiyi bir dereceye kadar öğrendim ve eğer yanılmıyorsam, Şanghay'da bu durum hakkında bilgi sahibi olabilecek bir kişi daha var," diye konuştu Üstat Fu çenesini ovuşturarak. Öylece pes edemezdi. Özellikle Marinette ile kurduğu temastan sonra, muhafaza edilenleri serbest bırakabileceğine dair bir umut buldu.

Nathalie, "Felix ve Marinette'in kurtulmasına yardım edebilecek en azından tek bir kişi varsa, bunu değerlendirelim," diye yalvardı.

"Bir girişimde bulunabilir ve elimizden geleni yapabiliriz. Bu bilginin henüz Adrien ve Marinette'in arkadaşları gibi kişilere ulaşmasına izin vermemeliyiz. Boş umutlar onları daha da yıkacaktır," diye uyardı Üstat Fu.

"Bundan tek kelime bile bahsetmeyeceğim," diye yaşlı adama söz verdi.

İkili kibarca vedalaşarak ayrılırken, Nathalie malikâneye doğru tek başına ilerledi. Kapıları açtığında, Paris'in kötü adamıyla yüz yüze geldiğinde dehşet içinde pano kollarından düştü.

Masked Permanently  Kalıcı Olarak Maskelendi  - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin