Güçlü Işık

9 1 0
                                    

Şaşırtıcı bir şekilde, acı azaldı ve neredeyse katlanılabilir hale geldi. Partnerini ağrının tamamen geçtiğine ikna etmek için sonsuza kadar yalan söylemiş gibi göründükten sonra, kendini toparladı ve hala vakti varken onunla dövüşmesini sağladı.

Uğur Böceği'nin gözleri yorgunluktan düşüyordu ve onları sürekli ovmak zorunda kalıyordu. Yoyosunun üzerinde sallanırken hissettiği hava akımı onu her seferinde biraz uyandırıyor gibiydi, ama hemen ardından yorgunluktan ölüyordu.

"Yatakların önemini hafife almışım," diye mırıldandı Uğur Böceği kendi kendine sayıklayarak.

"Demek mucizevi Uğur Böceği bu, ha? Daha çok mucizevi Tembel Böcek gibi!" Akuma dikkat dağıtıcı bir şekilde onunla alay etti.

'Bu sadece Hawkmoth'un kontrolü altındaki bir kişi. Ona vurmayacağım. Ona vurmayacağım,' diye tekrarladı Uğur Böceği kendi kendine ve sinirli bir şekilde ofladı.

"Bunu bir bulutun üzerinde oturan dişi at isimli akuma söylüyor. Böyle bir vahşet için mazeretin nedir?" Chat Noir onun dikkatini tekrar dağıtmaya çalıştı. Uğur Böceği'ne endişeyle baktı ve onun ne kadar bitkin olduğunu gördü.

"Affedersin, seni cosplay yapan anime kız. Korkunç bir kabus gördüm ve artık herkes görmeli!"

"Az önce bana cosplay yapan anime kız mı dedin?!" Chat Noir asasını çekerek hırladı.

Saldırıdaki olgunlaşmamış erkekler tartışırken, Uğur Böceği başka bir strateji düşünmek için zaman kazandı. Arındırması gereken bu nesne cisimleşmiş miydi, yoksa tıpkı onun gibi hava mıydı?

Bir akumanın katı maddeyi nasıl havaya dönüştürebildiği onu aşıyordu ama görmediği bir şey olmalıydı.

* * * İçinde * * *

Marinette'in etrafındaki renkli dünya karanlığa gömülmeye başladı ve etrafında bir balon gibi pembe bir ışık oluştu. Yukarı baktığında, daha küçük kırmızı bir ışık alanının kendisinden uzaklaştığını ve içinde kwami'nin çılgınca ama sessiz bir şekilde bağırdığını fark etti.

"Seni kaybediyorum!!! Hayır, Marinette!" Tikki çığlık attı ama Marinette tek bir kelime bile duyamadı.

Tikki'nin formunun yavaşça kendisinden uzaklaşmasını izledi.

"Uğur Böceği benden koparsan hayatta kalamazsın! Gidersen hayatta kalamazsın! Gidemezsin! Dayan Marinette!" Kwami bağırarak Marinette'i uzaklaştıran güce karşı koymaya çalıştı.

"Tikki? Neler oluyor? Seni duyamıyorum!" Marinette sordu ama kwami'si de onu duyamıyordu. Yoğun bir korku ve şaşırtıcı bir kafa karışıklığından başka bir şey hissetmiyordu.

"Marinette!!" Tikki tekrar bağırdı ve yüzgeçlerini iterek tutucusuna uzandı.

Marinette yukarı uzandı ama eli pembe ışık alanından geçemedi. Kabarcığa benzeyen ışık alanından çıkamayan eliyle yüzeyi faydasızca sıyırdı. Tikki'nin çılgınca ismini söylediğini görebiliyordu, ancak gittikçe birbirlerinden uzaklaşıyor gibiydiler. Marinette bir kara delik ile gerçeklik arasında sıkışıp kalmıştı.

Kısa halat koptu ve aşağıdaki boşluğa sertçe inerken çığlık atmasına neden oldu.

Kocaman pembe bir parıltı bilincini geri getirdi.

* * * Birkaç dakika önce * * *

Elinin tamamı uyuşmaya başladığında Uğur Böceği'nin başına gelenlerin farkına vardı. Görüşünün bulanıklaşmasından dolayı pek bir şey göremese de, elinin arkasında olması gereken şeyin renginden bu durum açıkça anlaşılıyordu. Pembe ışık sanki dönüşüyormuş gibi yanıp sönüyordu ama dehşete düşmüştü, eli ışıkla birlikte yavaşça yok oluyor gibiydi. Bunu hissetmek için diğer elini kullandı ama sadece bileğinin uyuştuğunu hissetti.

Masked Permanently  Kalıcı Olarak Maskelendi  - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin