Duyular

25 1 0
                                    

Adrien sürekli olarak ortağı için endişeleniyordu. Bir sivil olarak sokaklarda yürürken, onun güvende olmadığından ya da kendisi sıcak bir yataktayken onun dışarıda uyuyor olabileceğinden korkmaktan kendini alamıyordu.

Chat Noir ortağına, "Uğur Böceği, sana bir sorum var," diye sordu ve başını ona doğru çevirdiğinde siyah ve kırmızı saç örgülerinin arkaya kayışını izledi. Mavi gözlerinde küçük kırmızı noktalar mı vardı? Bu ergenlik olayı Uğur Böceği'ne ne yapıyordu? Bu ona da olacak mıydı? Plagg'ın herkesin 'süper kahraman ergenliğinin' farklı olduğuna dair açıklaması nedeniyle emin olamıyordu.

"Evet?" Uğur Böceği sanki daha net görmeye çalışıyormuş gibi gözlerini kısarak sordu.

"Sormamın sakıncası yoksa, şu anda nerede uyuyorsun? Yani, ailen kimliğini biliyor mu? Bu anlaşılabilir bir şey çünkü eski haline dönemiyorsun ama uyuyacak bir yerin var mı?" Chat, gözlerindeki değişimden dolayı biraz dikkati dağılmış bir şekilde sordu.

"Kalacak bir yerim var. Üzülme kedicik," dedi ona, ailesiyle ilgili soruyu bilerek görmezden gelerek.

"Ailen sensiz nasıl başa çıkıyor?" Chat, Uğur Böceği'nin rahat etmesi için kimlik konusuna biraz fazla yaklaşarak sordu.

"Onlar... iyiler. Ailem ve arkadaşlarım iyi olduğumu biliyor. Onlara kim olduğumu zaten söyledim ama kimliğimle ilgili şüpheleri azaltmak için başka biriyle kalıyorum," diye kolayca yalan söyledi. Marinette'in yalancılardan nefret ettiğini biliyordu ama bunu ona söylemek doğru gelmiyordu.

Chat rahatlayarak, "Bu iyi," diye iç geçirdi ama yine de kimliği konusunda ona güvenemediği için hayal kırıklığına uğradığını hissetmekten kendini alamadı.

"Ben gittikten sonra kwami benim hakkımda bir şey söyledi mi?" Biraz gergin bir şekilde sordu.

"Hayır, bana nereye gittiğini bile söylemeyi reddetti. Çok ketum biri," diye sızlandı kahraman ortağına.

"İnan bana, bilmek istemezsin," diye güldü Uğur Böceği, başını tekrar şehre çevirerek. Koku alma duyusu, bazıları diğerlerinden daha güçlü olmak üzere şehrin her yerini algıladı. Bu, sadece kokuyu kullanarak Paris'in zihinsel bir haritasını çıkarmasına yardımcı oldu.

"LB, ne olursa olsun senin için burada olduğumu biliyorsun, değil mi? İşlerin ne kadar çılgınca olduğu umurumda değil. Sen benim ortağımsın, en iyi arkadaşımsın. Maskenin altındaki seni tanımıyor olabilirim ama iyi bir insan olduğunu söyleyebilirim." Chat pençeli elini nazikçe onun omzuna koydu.

Uğur Böceği ona döndü, yüzünde küçük bir gülümseme oluştu. "Elbette benim için burada olduğunu biliyorum kedicik. Sen benim de en iyi arkadaşımsın ve aynı şey senin için de geçerli. Sana güveniyorum."

Karşısında saf Uğur Böceği'ni görebilmesine rağmen, bir şeyler eksik ya da biraz yanlış görünüyordu. Onunla son birkaç karşılaşmasında içinde fark ettiği korku ya da endişe duygusu onda yoktu. Elbette bu oydu ama öncekinden farklı görünüyordu. Bunun muhtemelen gelişimin sihrini göstermesinden kaynaklandığını düşündü.

"Sana... um- bir şey sorabilir miyim?" Chat Noir sonunda aklından geçenleri söyleyecek cesareti buldu.

"Neymiş o?" Uğur Böceği bir kez daha ona döndü, mavi gözleri partnerinin yüzüne odaklanmakta biraz zorlanıyordu. Duygularını okumak zor görünüyordu ve bu Uğur Böceği'nin kafasını karıştırdı.

"Maskenin altındaki... sen kimsin?" Uğur Böceği'ni tanıyalı ve birlikte çalışalı bir yıldan fazla olduğu için bunu denedi. Birbirlerine hayatları pahasına güveniyor ve sürekli birlikte devriye geziyorlardı. Onun arkadaşlarından biri gibi miydi? Ona gerçekten yeterince güveniyor muydu?

Masked Permanently  Kalıcı Olarak Maskelendi  - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin