Yoklukla Yüzleşmek

12 1 0
                                    

"Adrien Agreste, lütfen ofise gelin."

Alya, Adrien'in öfke dolu bakışları karşısında eğlenerek homurdandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alya, Adrien'in öfke dolu bakışları karşısında eğlenerek homurdandı. "Seni yaramazlık yaparken bir şey mi yakaladı, Agreste?" Bir matematik problemini daha çözmekte başarısız olurken sordu.

"Ne? Hayır, hayır! Ne olduğundan emin değilim. Belki de bir fotoğraf çekimidir?" Adrien hemen kendini savundu.

Çocuk eşyalarını topladı ve kitap çantasına yerleştirdi. Merakla ama biraz da tedirginlikle ofise doğru yola çıktı. Bir şey yaparken yakalanmış mıydı? Babası ona ceza verebilir ve arkadaşlarıyla dışarı çıkmasını engelleyebilirdi, yani ortağına yardım etmek istiyorsa çok dikkatli bir şekilde gizlice dışarı çıkması gerekecekti.

Kapıyı açtıktan sonra korumasının ofiste kendisini beklediğini gördü. "Adrien, bugün okuldan erken ayrılıyorsun," diye açıkladı Müdür Damocles, dosyasına gizlice baktıktan sonra.

"Uh... Tamam. İyi günler, Müdür Damocles," diye yanıtladı Adrien ve korumasını arabaya kadar takip etti.

Kapıyı açtığında Nathalie hemen açıklama yapmak için içeri girdi. "Adrien, sanırım onu kurtarmak istiyorsan dönüşmen ve Uğur Böceği'nin uyumasını izlemen gerekecek."

Çocuk koltuğuna oturduktan sonra bakışlarını kitap çantasından ayırıp Nathalie'ye baktı ve bu tuhaf öneri karşısında şaşkınlığa uğradı. "Neden Uğur Böceği'nin uyumasını izlemek zorundayım ki?" Adrien merakla omuz silkti.

"Ortağım da muhtemelen böyle yapardı. Beni uyuttuğunu, sonra uyandırdığını ve dönüştüğümü hatırlıyorum" dedi Nathalie, kendi deneyimini hatırlayarak.

"Sen uyurken başka bir şey yapmadığından emin misin? Yani her şeyi denerim ama kulağa biraz ürkütücü ve tuhaf geliyor," diye mırıldandı Adrien.

"Lucky, muhtemelen Felix'in o sırada yaptığı bir şey vardı. Ne olduğunu bilemem çünkü beni sürekli ringinde tutuyordu," diye araya girdi Plagg, Nathalie'nin takma adını kullanarak.

Nathalie bu isim karşısında gözlerini devirdi ama iç çekti. "Peki, en azından bir deneyelim. Sence Adrien dönüşmek zorunda mı Plagg?"

"Felix değil miydi? Demek istediğim, Uğur Böceği'ni kurtarmak için bir şansımız olmasını istiyorsak onun yaptığı her şeyi kopyalamalıyız. Gerçi seni gelişiminin erken dönemlerinde kurtardık, bu yüzden küçük hanım için durum değişebilir."

"Sanırım geri döndüğümüzde dönüşeceğim. Uğur Böceği nerede olduğunu biliyor mu?" Adrien Nathalie'ye sordu.

Basitçe omuz silkti. "Nerede olduğunu bilip bilmediğinden tam olarak emin değilim ama ona odada kalmasını söyledim ve ona yiyecek bıraktım."

Agreste Konağı'na vardıklarında hemen Uğur Böceği'nin bulunduğu yere koştular. Kız, canı sıkıldığı için gelen insanların sesiyle canlandı.

Masked Permanently  Kalıcı Olarak Maskelendi  - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin