Ik word wakker met een glimlach en dit is de eerste keer dat ik wakker word met een lach, kijk dan een jongen kan je leven kompleet veranderen. Over 2 dagjes gaan we de papieren tekenen en zijn we offlicieel man en vrouw. Ik kan echt niet wachten
, ik kijk op mijn telefoon en ik kijk of ik nog appjes heb, ik zie dat ik 3 gemiste berichten heb 1 van me mannetje Omar en de rest boeit me niet echt.
Mannetje: Goedemorgen prinsesje van me 14:00 he ik zie je zo prinses.
S: Goedemorgen mijn prinsje van me, jaah ik kan niet wachten tot zo mijn prins xxxje vrouwtje❤Het is nu 12:00 nog even en hij haalt me op ik neem een lekkere warme douche van 15 min en loop met me badjas aan naar mijn broers kamer om te kijken wat hij aan het doen is als ik binnen loop tref ik iets aan wat ik liever nooit had willen zien....
Daar licht immadine op de grond met bloed bij zijn been. Ik schrik en er stormen heel veel vragen door mijn hoofd wat moet ik doen en hoe moet ik hem helen etc.
Ik schud hem en hij reageert heel slapjes ik bel 112 en ze komen heel erg snel naar ons toe ik mag niet mee in de ambulance en dat vind ik heel erg raar want meestal mag familie wel mee.
Ik weet niet wie ik snel moet bellen en ik besluit eerst mij kleding snel aan te doen het boeit me nu echt niet hoe ik er uit zie ik moet snel naar mijn broer maar mijn ouders hebben de auto en mijn auto is bij de makelaar.
Ik bel Omar snel op en vertel alles van wat ik heb gezien.
Geen 5 min later staat Omar bij de deur en ik doe open ik kijk hem aan vol tranen en hij pakt me beet tussen zijn sterken armen.
Sabrina schat in welke ziekehuis is hij dan gaan we daar naar toe nu?!
Hik hij ligt in ijsseland ziekehuis.-aangekomen bij het Ziekehuis-
Ik vraag snel waar mijn broer licht en hij is in een operatie
Shit shit shit hoe de fack is dit gebeurt tijdens die facking 15 min ik was alleen aan het facking douchen kijk je naar je broer ligt hij half fackinf dood fuck fuck my life en schreeuw het uit van verdriet.
"Schatje rustig alles komt goed dit is hoe allah het nou wilde waarom weten we niet maar het is goed voor iets en het goede gaat komen en dat weet ik heel zeker" zegt omar met een traan in zijn oog.
Hij ziet dat hij me niet kan kalmeren en begint te reciteren.
Het kalmeert mij en ik val in zijn armen in slaap.-2 uur later in het ziekenhuis-
De dokter kom aanlopem en Omar maakt mij rustig wakker en de dokter verteld het nieuws.
D: we hebben goed nieuws en slecht nieuws ik begin met het goede nieuws mevrouw is dat goed?
S: Dat boeit mij geen ene fack en jij gaat het nu vertellen nu nuu!!
O: schatje rustig laat hem praten schat.
D: Nou het goede nieuws is dat uw broer in dit geval gezond is.
En het slechte nieuws is is dat hij heel veel krassen in zijn been heeft waardoor we zijn been moeten afgipsen zodat het beter kan helen
S: Danku wel dokter voor het helpen van mijn broer.
D: Dat is mijn werk mevrouw
En hij loopt weg.Omar je had gelijk alles komt goed.
Ik heb je alleen gekalmeert meer niet schat je mag naar immadine gaan als je wilt ik wacht hier op je prinses.....
JE LEEST
onvergetelijke liefde
Romancehet gaat over Sabrina een meisje die veel meemaakt in haar leven het gaat zelfs zo ver dat ze zelfmoord neigingen krijgt. ze leert wie er echt voor haar klaarstaan en wie niet..