~Hoofdstuk 38~

1K 45 1
                                    

//Perspectief Omar//

Ik word wakker van het felle zonlicht wat in mijn kamer schijnt, ik loop naar de badkamer neem snelle yelle een douche en doe een joggingbroek en een T-shirt aan, ik kijk in de spiegel en schrik zelfs een beetje van mezelf ik zie er uit als een zombie. Mijn ogen zijn rood van het huilen en mijn huid is bleker dan ooit.

Als ik naar beneden loop zie ik Osama op de bank tv kijken.
"Hoe lang ben jij al wakker gast het is pas 08:00" "Ja ik kon niet meer slapen van daar,wat ga je vandaag doen dan?" "Ik ga naar mijn vrouw en daarna misschien naar stad toe, ga anders mee met mij" "is goed heb toch niet echt iets om te doen"

Zo gezegt zo gedaan we gingen naar het ziekenhuis en we bleven daar een uurtje en gaan richting de stad toe.

Ik stap uit de auto en kijk in de felle zon. "Is vandaag echt lekker weer man, Osama welke winkels wil je gaan dan?" "Ey ik weet niet man,laten we gewoon lopen en paar winkels in ofzo" "is goed"

We lopen een paar winkels in en uit, net wanneer we een winkel in willen lopen horen we iemand tegen ons praten, ik draai me om en zie zijn vieze, lelijke hoofd daar, zelfs mijn vrouw slaat hem in elkaar komt hij nog hier zehma stoer doen.

"Kijk eens wie we hier hebben Osama en Omar bij elkaar hoe hebben jullie elkaar nou weer gevonden?" "Hou je bek a ****** flikker" Zeg ik boos "Osama vriend als je het geld niet geeft hè dan gaat je familie er aan " zegt Saiffedine "Hahaha serieus als je aan zijn familie komt hè dan ben jij dood, aangezien ik zijn familie ben" Zeg ik lachend "ben jij familie van Osama?" "Dat zeg ik toch domme koe ben je doof ofzo?, ik ben zijn neef, doe iets bij Osama en ik breek je vrouw sterker nog mijn vrouw breekt JOU zelfs weet je nog?" Hij kijkt schamend weg en loopt weg "je bent nog niet van me af Osama" schreeuwt hij nog.

"Had jou vrouw? Uh ik begrijp het niet meer" zegt Osama verward "kijk mijn vrouw heet Sabrina, Sabrina is de zus van zijn 'vrouw' volgens mij zijn ze niet eens getrouwd haar zusje heet Souhaila, ze was getrouwd met mijn broertje Redouan, Souhaila ging vreemd met Saiffedine terwijl ze twee kinderen heeft Youssef en Yousra, Sabrina was woedend ze heeft haar zusje in elkaar geslagen Saiffedine duwde Sabrina weg eerlijk hè dat was echt verkeerd had hij niet moeten doen ze pakte ergens stenen en gooide die naar hem, en heeft hem nog paar klappen gegund hij was naar binnen gerend" zeg ik lachend " "kapot lauw"

Nadat we klaar zijn met de stad gaan we even naar mijn ouders, Osama wilde eerst niet gaan maar uiteindelijk heb ik hem toch overgehaald om te gaan.

"Hallo yemma hoe gaat het?" Vraag ik blij "gaat goed mijn zoon m-maar is d-dat O-osama? " Vraagt ze verward "Ja mama dat is Osama hij woont tijdelijk bij mij thuis"

"Kom binnen jongens, hoe gaat het Osama waar was je al die tijd ik heb je gemist en moeder heb ik ook heel erg gemist" "ik mocht jullie niet meer zien van mijn vader, hij had mijn moeder en mij weggestuurd naar Marokko voor een paar jaar, we zijn twee jaar geleden weer terug gekomen we mochten geen contact met jullie opzoeken anders zou hij wat doen met mijn moeder" zegt Osama en een diepe zucht verlaat zijn mond.
oke dat heeft hij mij niet verteld? Hij was dus met zijn moeder al die jaren in Marokko door zijn vader? Never had ik verwacht dat mijn oom zo is nooit.

We praten nog over ditjes en datjes totdat de deurbel gaat.
"Omar doe jij de deur open" "is goed yemma" ik loop naar de deur en als ik de deur open doe zie ik mijn oom daar staan "shit" fluister ik "Wats er met jou?" Zegt mijn oom boos

Ik met een zucht naar binnen. "Osama het is je vader" "serieus? mijn moeder en ik zijn gevlucht fack, als hij me ziet ben ik dood gegarandeerd" zegt Osama bang "komt goed hij gaat niks doen als hij je wilt slaan hou ik hem tegen, blijf bij mij in de buurt" hij knikt en op dat moment gaat de deur open, de blik van mijn oom veranderd meteen naar boos "wat doe jij hier!" Schreeuwt hij boos hij loopt naar Osama toe en gaat dreigend voor hem staan "nu opdonderen van hier ik regel weer een ticket naar Marokko samen met die kehba moeder van je!" Zegt hij dreigend "Hoe noemde je mijn moeder?!" Nu word ook Osama boos, het gaat zeker niet goed aflopen hier. "Wat gebeurt hier mijn zoon?" Zegt mijn moeder geschrokken, ik wenk haar dat ze weer naar de keuken moet gaan aangezien het hier best gevaarlijk kan worden, ze knikt en loopt weg.

onvergetelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu