~Hoofdstuk 24~

1K 48 0
                                    

Volgende ochtend..
//Perspectief Sabrina//

Jee vroeg opstaan wat hou ik daar van(Sarcasme mensen, niemand houd van vroeg opstaan).

Hallo Toetties van me opstaan jullie gaan over 1 uurtje naar school toe he.

Daar zitten we dan met zn 4e aan de eettafel(4e is natuurlijk Chaima)

Jongens eet nou eens door toen ik jullie leeftijd was at ik als iemand die nooit eten had gezien en jullie? Jullie willen niet eten.
Maar ik heb geen honger meer zegt Ilias.
Souffian daar in tegen eet wel opeens snel door.
Zozo Souf wat eet jij snel goed hoor souf!
Mama ik kan ook snel eten hoor zegt Ilias en propt een stuk brood in zijn mond.
Ze lijken niet op elkaar maar alsnog zie je wel dat ze broers zijn heel erg.

Dag jongens veel plezier op school he vraag maar aan Ayoub of hij bij ons thuis komt he veel plezier zeg ik en geef ze alle 2 een kus.

Ik ga nu maar Jouad bellen(goede kennis)
Na 3 keer over gaan neemt hij op.
Jouad is een hele goede jongen toen ik Omar kende ging ik heel vaak naar hun toe als ik me verveelde, Van Omar mocht ik niet meer naar Jouad toe gaan omdat Omar jaloers was een keer was ik stiekem gegaan en de dag nadat ik thuis was heb ik de klappen zeker gevoel om welke reden? Pure jaloezie op dat moment hadden Omar en ik het niet zo goed samen hij kon er niet tegen dat ik een goede band had met Jouad, Ik heb Jouad moeten missen voor iemand die niet van mij houd sterker nog iemand die nooit van me heeft gehouden...

J: Hallo met Jouad met wie spreek ik?
S: Heey Jouad met Sabrina
J: Hallo Sabrina lang niet gezien man wanneer kom je weer eens langs ik mis je en me moeder ook
S: Kan ik nu langskomen?
J: Je bent altijd welkom dat weet je he en trouwens je hebt de onze huissleutel nog dus je kan altijd langskomen he!
S: Oh ja was ik he-le-maal vergeten maar ik moet hangen byee tot zo!
J: Tot zo Sabrinatje!

Wat ben ik blij om hem te spreken bij hem zijn is zo vertrouwt gewoon niet normaal.

Is het zeker hier? Dit is een groote villa niet normaal groot, en er staan 4 auto's voor de deur.
Haay Jouad lang niet gezien ik heb je gemist hoor! Zeg ik en geef hem en knuffel
Heb jij ook gemist hoor Sabrina
Damn hij is echt knap geworden man. Wow Sabrina waar denk je nou weer aan gek.

Jouad wie is daar? Hoor ik zijn moeder zeggen.
Dat ben ik zeg ik blij en geef haar een knuffel.
Sabrina ben jij dat wat ben je knap geworden.
Chokran zeg ik geef haar een kus op haar hoofd.

Nou hoe gaat het met je moeder Sabrina zegt Fatima(moeder van Jouad)
Oh nee ze weet nog niet dat me ouders zijn overleden.
Uhm ze zijn overleden paar jaar geleden zeg ik en er rolt een traan over mijn wang.
Oh sorry Sabrina het ze zijn nu bij Allas swt alles komt goed.

Sabrina kan ik je even onder 4 ogen spreken? Zegt Jouad
Oh ja tuurlijk.

Sabrina waar was je zo lang ik heb je gemist heel erg zelfs waarom had je opeens alle contact met me verbroken?
En ja hoor daar vielen ze weer mijn tranen, Ik kan niet liegen en vertel het hele verhaal tot waar we nu zijn.
Is dit mijn Sabrinatje overkomen? En waar is die Omar ik ga hem slaan.
Nee nee het is goed het is nou eenmaal zo toch?
Ja maar hij heeft je pijn gedaan niemand doet jou pijn wie jou pijn doet doe ik pijn
Dit zei hij altijd als ik verdrietig was vroeger
Waar denk je aan Sabrina?
Aan vroeger, Alles was zo stress vrij gewoon je kon doen wat je wilt je bent zo vrij dan.
Klopt sabrina weet je nog die ene keer bij mijn oude huis bij jullie op de hoek dat je boos was op je moeder en je schooltas had gevult met koek en snoep en dat je bij ons kwam, toen sliep je bij mij in bed en je had mijn T-shirt aan...
Jaaa dat weet ik zeker nog ja,

trouwens hoe gaat het heb je al wifey en kids?
Nee man ik heb heel erg druk en ja degene die ik altijd al als me Wifey wilde ziet mij denk ik niet staan dus.. Dat was het wel een beetje.
Hoe ga ik er voor zorgen dat hij dat meisje toch krijgt ik doe alles om hem gelukkig te zien.
Wow heel even terug hoor iedereen ziet jou staan je bent de knapste liefste grappigste irritante jongen die ik ken samen met Redouan en Immadine onthoud dat jou iedereen kan verblinde met je mooie ogen en je lach serieus he maak geen grap zeg ik en geef hem een knip oog.
Hij word rood heb ik wat verkeerds gezegt?
Uh dankjewel bolle zegt hij en geeft me een knuffel
Hoe lang? Geen idee 1 min? 10min 1 uur? Het is zo fijn maar ook wel akward
Sabrina ik wil nu wel met je praten Jouad praat al gekken 2 uur met je wat doen jullie zo lang zegt ze lachend
Mijn moeder en Fatima willen altijd dat ik met Jouad ga trouwen nu nog steeds ze fluisterde het net nog in mijn oor voordat ik met Jouad ging praten.
Ik kom er aan hoor
1. Ik ben blij dat ze me riep want het werd best wel akward
2. Hoe kan die tijd zo snel gaan met Jouad? Ohja ik lag in zijn armen en zijn ogen doen gewoon wonderen zulke mooie groen grijze ogen.

Wat is er gebeurt je ogen zijn helemaal rood Sabrina
Uh ja ik kan niet tegen u liegen dus ik ga maar de waarheid vertellen.
Ook haar vertelde ik alles ook van wat er net allemaal is gebeurt buiten met mij en Jouad niet dat er veel is gebeurt maar ze vroeg er naar en ik lieg niet graag..
alles komt goed hij krijgt nog wel zijn pay back zo zeggen jullie dat toch?
Ja zeg ik lachend
En kijk ik wil niet aandringen hoor maar eh jullie gingen bijna zoenen bij die deur zegt ze en wijst naar een kleine tv waar je de deur ziet ook de plek waar Jouad en ik gingen praten
Ik schaam me nu eigenlijk wel, voor Baddr voelde ik niks hij was meer een broer figuur maar Jouad ik ken hem al zo lang en ik heb gevoelens voor hem gekregen hij heeft al iemand in zijn hoofd jammer genoeg.

Fatima ik moet mijn kindjes halen ik kom zo terug dan ziet u ze ook zeg ik met een lach
Ja lijkt me leuk jullie kunnen ook hier avond eten.
Ia goed tot zo!

Oh nee me auto is stuk nee niet nu!

Jouad kan je alstjeblieft even komen?
Wat is er Sabrina?
Me auto wilt niet starten zeg ik met een rood hoofd.
Kom maar bij mij in de auto ik breng je wel ik had nog net gehoord dat je weer sowieso hier zo komen dus dat komt goed uit.
Damn die lach is gewoon wauw he.

Hzo lach je zo eng bolle zegt Jouad lachend
Oh nee ik had niet door dat ik aan het staren was
Weet ik niet eerlijk gezegt.

Jongens instappen nu er wacht iemand in de auto en die kan niet de heletijd wachten he zeg ik lachend.
Mama Ayoub kon niet bij ons komen omdat ze moeder iets moest gaan doen zegt Souf
Oh maar dat maakt niet uit want wij gaan naar een plek toe waar ik vroeger heel vaak naartoe ging jongens.

Hallo jullie zijn dus Ilias en Souffian? Mama heeft net veel over jullie vertelt zegt Jouad
Ja ik ben Ilias en dat is Souffian zegt Ilias.
Jullie zijn 2 mooie jongens wel goed naar mama blijven luisteren he zegt Jouad.
Ja we luisteren goed hoor maar wie ben jij, mama zei dat ze vaak naar jou ging vroeger? Zegt Souffian.
Ja klopt je mama kwam heeel vaak bij ons ik ben Jouad.
Hallo Jouad zegt Ilias
Hallo Ilias, Gaan jullie mee naar mijn huis dan gaan we op de ps4.
Jaaa zeggen ze tegelijk.

Sabrina je hebt echt mooie kindjes hebben ze zeker van jou? Zegt Jouad
Wat moet ik antwoorden dan als ik niet Capsones wil overkomen?
Ik zeg wel niks.

Het was weer als gewoonlijk een geslaagde avond met Fatima en Jouad we hadden lekker bestilla gegeten we kregen ook allemaal hapjes naar binne gepropt en als je zegt "oh nee dankje ik zit vol" krijg je die blik terug van eet-nu-maar-anders.. Dus ja, nee zeggen gaat niet werken..

onvergetelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu