//perspectief Redouan//
Vandaag moet het stoppen ik kan niet langer zo leven ik ga bij mij broer's zaak werken en ik denk dat ik daar ook wel goed verdiend krijg aangezien het me broer is.
Ik bel eerst me beste vriend die kan me vast helpen hiermee.
R: Ewa Zakaria hoe gaat het?
Z: Ja rustig met met jou?
R: Gaat goed man... Kan je even langs komen ik moet je wat vertellen het is echt dringend
Z: Is goed ik ben er zo over 10 min oke.
R: Ja is goed.Nou hij komt dus straks hierzo maar ik moet wel direct zijn anders kom ik niet serieus over denk ik.
Ewa Zakaria waar zat je al die tijd man lang niet gezien zeg ik terwijl ik hem een boks geef.
Ja i know ik was gewoon even tijdje uit die gekke wereld(drugs en die shit).
Ik wil er volledig uit man ik ga binnekort trouwen en ik wil niet dat er iets met me wifey gebeur maar hoe ga ik daar uit komen.
Ja dat is een goede vraag denk ik uh misschien als je de volgende keer word gebled voor zo een klus moet je gewoom zeggen ik stop ik zou als ik jou was ook meteen nieuwe simkaart dan halen Re.
Ja dat lijkt me wel goed idee en wat als ze me gaan bedreigen en die shit?.
Dan bel je mij en dan verzinnen we wel wat anders oke.
Ey thanks brada als ik jou niet had weet ik niet waar ik nu zou zijn.
No problem hoor!.. Zin in lounge?
Jaah altijd toch..//Perspectief Sabrina//
Ik ga vandaag mijn man verassen ik ga een lekker pakketje eten maken en dan naar zijn werk toe en het aan hem geven maar ik kan niet deze 2 prinses helemaal mee tillen ik bel wel Souhaila of Chaima laat me eerst Chaima bellen zie ik mijn schoonzusje weer.
Telefoon gesprek:
C: Hallo met Chaima?!
S: Hallo Chaima met Sabrina wat doe je?
C: Oh heey Sabrina ik ben me weer eens aan het vervelen jij?
S: Dat komt dan goed uit zou je naar mij toe kunnnen komen ik wil Omar verassen op zijn werk kan jij dan op de 2 kleintjes letten?
C: Jaah tuurlijk wil ik dat word dan echt leuk met die 2 kleintjes hoe laat moet ik bij jou zijn?
S: Zou je over 1 uurtje hier kunne zijn
C: Jaa tuurlijk tot straks!
S: Tot zo!Nou dat is dan geregeld nu nog eten maken en de kleintjes verschonen even met hun spelen en dan komt Chaima denk ik wel.
Hallo Chaima kom binne
Hallo Sabrinatje je wilt niet weten hoe veel je voor me betekend het lijkt net alsof ik je al mijn hele leven ken! Zegt ze en ze geeft me een knuffel.
Ik zie jou als mijn zusje Chaima ik vertrouw je je bent echt veel voor me gaan betekenen niet alleen omdat je het zusje van Omar bent ook omdat je nu mijn zusje bent ik hou van je Chaima onthoud dat alstjeblief je kan altijd bij mij terecht.
Je bent me grote zus die ik nooit heb gehad maar ga jij maar snel naar Omar toe!
Ja ik heb de 2 kleintjes al hun flesje gegeven net en ik heb hun luiers al verschoont dus dat hoef jij dan niet meer te doen.
Ja ga nou maar Sabrina ik red me wel met deze 2 deugnietjes
Doei als er iets is bel me ja!
En weg was ikIk sta voor het gebouw met open mond dit is echt een groot gebouw man.
Ik weet niet eens waar de lift hiero is ik ga het maar bij de balie vragen.
Hallo mevrouw kan ik u ergens mee helpen?
Ja zou u mij kunne vertellen waar de lift hier is.
Ja tuurlijk hier rechtdoor eerste hoek om rechts.
Dankuwel mevrouw
Fijna dag verder
ZelfdeOke hier rechtdoor eerste hoek om rechts ja hoor daar is de lift Omar heeft me wel al een keer gezegt dat hij op verdieping 16 zit dus ik ga daar maar naar toe.
Er zitten allemaal mensen te praten en natuurlijk koffie en thee te drinken ik zie in de verte al het kantoortje van meneertje dus ik loop alvast ik wil wel zijn hoofd zien als ik hem een keertje verras dat doet hij namelijk meestal. Ik ga ook niet kloppe natuurlijk.
Oke hier gaan we 3...2...1... Hall-o
WAT THE FACK OMAR IK DENK IK GA JE EVEN VERASSEN ZIT JE HIER TE ZOENEN MET ZO EEN GOEDKOOP HOERTJE DENK NA JE HEBT 2 KINDEREN.
Hij zat gewoon te zoenen met Sarah die vieze hoer ik ga haar late voelen wat ze fout heeft gedaan.
Voor dat ik het weet sla ik Sarah overal ik denk niet meer na het enige waar ik aan denk is haar kapot maken ik voel dat iemand aan me trekt maar ik ga door met slaan. Ook Omar geef ik een duw en ik ren het gebouw uit. Hoe kan hij die vieze flikker zit hier gewoon te zoenen met me ex-beste vriendin.
Ik hoor nog een paar keer Omar schreeuwen maar ik ren door.
JE LEEST
onvergetelijke liefde
Romancehet gaat over Sabrina een meisje die veel meemaakt in haar leven het gaat zelfs zo ver dat ze zelfmoord neigingen krijgt. ze leert wie er echt voor haar klaarstaan en wie niet..