~Hoofdstuk 34~

1K 45 0
                                    

Same day...
//Perspectief Sabrina//

"Omar waar gaan we naar toee?"
"Verassing schatje."
"ik hou niet van verassingen dat weet je Omar -__- "
"Tuurlijk weet ik dat, maar je moet er aan gaan wennen schatje" zegt Hij mysterieus.

"Wat doen we hier?" We stappen uit bij een mooi groot wit huis met een pad naar de deur met allemaal kleine steentjes, daar om heen is allemaal gras met mooie bloemen en aan de wand zijn allemaal rozen gegroeid, er is een super mooie grote fontein in het midden wat het extra mooi maakt.
"Omar nog een keer, wat doen we hier?" Hij kijkt me sneaky aan en ik voel me een beetje ongemakkelijk "loop maar mee prinses"
Uh wat the fuck doen we hier dan? Ik haat verassingen ,ik weet dan gewoon niks terwijl die andere precies alles weet dan sta je daar een beetje droog bij *__* , en omdat me leven in een klap hel werd Door iemand te verassen.

We lopen naar binnen in het mooie grote huis eerlijk hè het is super mooi, de keuken is gewoon wauw keukeneiland staat er en gewoon zo veel kastjes en spulletjes droom van iedere keukenprinses, de tegels zijn wit met kleine glittertjes er in, de muren zijn spier wit.

Er staat in de woonkamer een grote witte L-bank en een houten salon tafel er bij.
"Kom we gaan naar boven toe prinses" nog steeds heb ik geen idee van wat we hier doen, maar toch gehoorzaam ik Omar en loop achter hem aan naar boven

"Wauw" dat is het enige wat er uit mijn mond komt "vind je het mooi prinses?" "Ja dat zeker maar wat doen we hierzo?" Weer verander zijn blik naar Sneaky "Dit word ons huis prinses" mijn ogen worden groter en Omar rent snel weg want hij weet dat ik hem ga aanvallen met kusjes "hier komen schatjee" schreeuw ik hard en ren achter hem aan, als ik na een lange tijd vind hem in een grote kamer met een kingsize bed er in, ik spring op hem en geef ik hem allemaal kusjes
"Oke wij gaan na de zomer sporten meid, je bent hayek zwaar weet je dat?" "Tuurlijk weet ik dat, maar je moet er aan gaan wennen schatje" en ik probeer zijn stem na te doen.
"Zullen we naar onze slaapkamer gaan prinses? "Uh ik dacht dat dit onze slaapkamer was?" "Nee tuurlijk niet dit is de logeer kamer gekkie"
Wat?! Logeer kamer?! Deze kamer is super groot en dan is dit logeer kamer?!
"Uh nou dan gaan we nu naar onze kamer?" Echt ik ben verward helemaal.
We komen in een grote kamer spier wit en er is een houten laminaat op de grond, ook hangen er allemaal foto's in houtte foto lijstjes eerlijk ik heb geen ideen hoe hij aan deze foto's komt, er hangen allemaal foto's van onze bruiloft en allemaal foto's van Ilias, Souffian en Ayoub en dan is er een grote foto lijst dat boven het bed hangt van mij en Omar op de bruiloft van zijn neef toen we samen waren gegaan, en er staat bij; "Treat her like a Queen and she'll make you her King♥"
" Omar ik hou van je " Zeg ik en een traan loopt over mijn wang
"Ik hou ook van jou prinses Ik kan me geen leven voor stellen zonder jou"
Ik wil niet te emotioneel worden nu dus het word maar naar ander onderwerp gaan
"Omar wanneer gaan we hier heen verhuizen?" " ik ben je al een stap voor prinses, alle spullen en kleren worden vandaag nog hier gebracht dus vandaag slapen we al hierzo, wil je de kamers van de kids zien?"
"Ja tuurlijk wil ik dat zien"
"Eerst naar de kamer van onze Ilias?" "Uh ja is goed"
We komen in een ruime kamer met een grote kleding kast, er hangt een foto van Ilias boven zijn bed en zijn naam staat er bij in mooie sier letters verder staat er nog een grote auto naast zijn bed en ja hoor het is zo een bestuurbare echt wat voor Omar om te kopen..
"Vind je het wat?" "Het is echt super mooi" "Dan gaan we door met de kamer van Souffian"
Souffian heeft de zelfde kamer net als Ilias en Ayoub ook, ook bij hun zijn hun namen in sier letters boven hun bed met een foto en een net als bij Ilias een auto, een zwarte BMW nog steeds vraag ik me af waarom in de kamer maar oke.

Nadat we nog een beetje hebben gepraat gaan we naar de tuin, het is groot en er is een mooi zwembad er zijn hier ook rozen verder is het alleen erg ruim zeker een leuke plek om hier te zijn en vooral als je grote familie hebt. "Uh Omar misschien moeten we de kinderen gaan halen" "Ja is goed, ik had toch verloren dus ik moet ze gaan halen" "ik ga mee anders heb ik niks om te doen" "is goed"

onvergetelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu