~bij Redouan aangekomen~
//Perspectief Sabrina//Jouad hij gaat me niet geloven dat weet ik zeker zeg ik vol angst
En wat als hij het niet gelooft? Wat dan? Je hebt het vertelt het is aan hem om het te geloven toch? Kan jij niks aan veranderen zegt Jouad
Ik hou van je Jouad heel erg zelfs zeg ik zacht...
Wat zeg je? Zegt Jouad
Oh niks hoor, Yessin jij ziet haar toch in de lounges?
Jaa ik heb zelfs foto van haar met vriend van mij, hij had ook nog foto gemaakt in hotel toen ze sliep die heb ik ook nog dus als ze je niet geloven kan je bij mij komen ik help je wel zegt Yessin
Dankjewel Yessin ik hou van jullie alle twee zeg ik en geef ze alle 2 een knuffel..Hallo Redouan doe die deur open ik weet dat je thuis bent!
Wat moet je Sabrina wat? Schreeuwt Redouan
Wats met hem? Is hij nu ook al doorgedraait? Mijn enige steun uit die familie laat mij alleen?
Redouan ik moet met je praten en niet vergeten dat me facking zusje hier woont he! Schreeuw ikNa 5min word eindelijk de deur open gedaan en eerlijk is eerlijk het is facking koud ookal is het zomer...
Kom binnen zus ik heb je gemist schreeuwt Souhaila
Ik heb jou ook gemist mag ik even met Redouan praten en daarna met jou?
Ja tuurlijk, z-z-zijn d-dat Jouad en Yessin? zegt ze terwijl een traan over haar wang rolt
Jaa Souhaila die heb ik gewoon even meegenomen hun zijn mijn nieuwe steun die andere ben ik gek genoeg kwijt zeg ik zonder emotieIk ga nu alles vertellen tegen Redouan we zijn naar een kamer gekomen waar allemaal foto's hangen van iedereen zelfs van Ilias en Souffian en mij...
Wat wil je zeggen Sabrina?
Eerst wil ik wat vragen want het begint op mijn zenuwen te werken, waarom doe je zo tegen mij? Wat heb ik jou misdaan?
Je hebt me niks misdaan het ligt gewoon aan mij zegt Redouan en ik zie aan hem dat hij zich sterk houd.
Redouan je weet dat je me alles kan vertellen he zeg ik in de hoop dat hij het vertelt
Ik zie aan hem dat hij twijfelt om het te vertellen maar uiteindelijk vertelt hij het..WAT HEEFT ZE GEDAAN?!
ik kwam thuis en ik hoorde gekreun ik liep naar boven en ik zag Souhaila uh uhm gekke dingen doen met Saiffedine een goede vriend van me blijkbaar ben ik ook genaaid door hun twee
Ik ga die hoer pakken nu waar zijn Youssef en Yousra?, ga ze pakken en in maxi-cosi doen we vertrekken hier nu we pakken hotel
Hoe durft ze gewoon naar bed gaan met Saiffedine vieze kehba..Souhaila ben je helemaal ****** gek ik je hoofd?! Je bent gek dat je dat hebt gedaan en verander je achternaam aub meteen naar el kehba ik hoef je niet meer te zien veel plezier in je leven met Saiffedine die wil je blijkbaar meer dan Redouan hoe durf je...
Ik geef haar een klap op haar wang en nog een en nog een en nog een totdat ik word weg getrokken door Jouad..
Sabrina ga met Yessin naar de auto toe Redouan is al weg met die Y&Y, Souffian en Ilias zitten ook in de auto al ga maar met Yessin alvast zitten in de auto even op rust komen ik kom er zo aan zegt Jouad
Zijn stem maakt mij kalm en dat is maar goed ook nog even en die kehba was dood.~Ondertussen in de auto~
Wats met jou gebeurt je veranderen opeens in hyena zegt Yessin
Ze ging facking vreemd met ene Saiffedine ofso ik hoef haar voor een tijd niet te zien, Redouan gaat het morgen met haar uitpraten voor hem is het nu te vers gewoon,Hij kreeg zelfs betraande ogen en dat is wel erg aangezien hij bijna huilde.~Ondertussen in een hotel~
Souffian en Ilias zijn naar Jouad's huis gegaan omdat het niet handig zou zijn als ze bij Redouan zouden zijn en Y&Y(Youssef&Yousra) zijn naar de ouders van Redouan gegaan en ik? Ik ben er voor hem ik ga hem helpen waarbij het nodig is net als hoe hij het bij mij heeft gedaan.Redouan gaat het een beetje?
Serieus Sabrina wat voor vraag is dat nou.. je hebt ze vrouw naar bed zien gaan met je een een of andere Saiffedine..
Uh weetje die vraag hoef je niet te beantwoorden ik ga er voor je zijn ik ga je steunen net als hoe jij mij hebt gesteunt oke?
Sabrina toen hadden we nog geen kinderen je bent moeder je moet er zijn voor je kinderen niet alleen voor mij zegt Redouan met een brok in zijn keel
Redouan het gaat echt niet goed met je ik hoor het aan je ik zie het aan je en dat weet ik zeg ik terwijl er een traan langs mijn wang loopt, snel veeg ik hem weg maar Redouan heeft het al gezien.Waarom huil je Sabrina?
Het gaat niet goed met je het maakt mij kapot om jou zo te zien meer dan je denkt.
Ik geef Redouan een dikke knuffel om hem te troosten er valt een traan over zijn wang en heel snel veegt hij die.
Redouan je mag huilen doe het alstjeblieft je houd je sterk maar na een tijdje kan dat niet meer begrijp dat alstjeblieft Redouan zeg ik huilend.
En al de tranen die hij had verborgen komen er uit hij huilt hard en ik huil met hem mee ik geef hem een knuffel en hij huilt het uit op mijn schouder.Sabrina wat heb ik verkeerd gedaan waardoor ze gewoon vreemd gaat met die flikker? Zegt Redouan huilend
Niks helemaal niks ik begrijp het ook niet dus morgen praten jullie het uit of is dat te vroeg als het te vroeg is begrijp ik dat heel goed?
Uh ik wil haar niet zien gewoon ik wil haar gelukkig maken en wat doet zij? Ze doet haar benen open voor een andere man dat had ik niet verwacht van haar..
Ik had het ook niet verwacht en ik begrijp ook dat je haar niet wilt zien maar ik wil niet dat je eindigt net als mij, Alleen, vaak verdrietig je moet gelukkig zijn, je komt over Souhaila heen dat zeker dat gaat veel tijd kosten voor jou je hebt veel meegemaakt maar ik sleep je er door heen net als hoe je mij hebt geholpen begrepen? Of je wilt of niet Redouan je bent niet van me af zeg ik en geef hem een lange knuffelIk hou van je zus zonder jou weet ik niet waar ik zou zijn want Chaima die is ontspoort ik zie haar super vaak in lounges en ik ben zo dom dat ik niks zeg en haar ontwijk zodat ze me niet ziet omdat het punt is is dat ik niet weet hoe ik met dit moet omgaan ik heb ook van een goede vriend Yessin die ken jij ook door zijn broer Jouad een foto gekregen dat ze in bed ligt met zo een andere boy, ik kan dit niet hendelen hoe gek het ook klinkt ik kan het niet ik zit vol met stres ik kan het niet uiten bij me broer, me zusje wil ik zelf niet ondanks ze me zusje is en blijft, me ouders ook niet me vrienden ook niet en jij? Jij bent een drukke meid nou meid vrouw je hebt al een gezin die nog niet compleet is NOG niet he je tijd komt nog wel Sabrina...
Redouan zeg dat alstjeblieft nooit meer alstjeblieft je weet dat je altijd bij mij kan komen he zelfs in de nacht he en als je me in de nacht kan wakker maken dan moet je speciaal zijn he en trouwens broertjes mogen me altijd wakker maken he zeg ik en geef hem een speelse stoot...~na een paar films kijken~
Uh Redouan ik denk dat ik ga het is al laat en ik word moe
Waar ga je slapen dan? En waar zijn Ilias en Souffian
Hun zijn bij Jouad thuis en kon daar ook slapen
Ik wil liever niet dat je zo laat nog alleen naar buiten gaat ik bel Yessin die komt je wel halen dan breng ik morgen je auto naar hun huis
Dankjewel Redouan ik hou van je, weet je wat zullen we morgen naar huizen gaan kijken allebij 2 mooie villa's naast elkaar? Zeg ik en ik kijk hem sneaky aan.
Sabrina ik wil dat echt waar maar Souhaila heeft al me geld net van me rekening afgehaald en naar haar eigen rekening over gemaakt gelukkig heb ik paar duizend contant cash meegenomen en een tas met nog wat geld er in anders was ik blut, ik denk dat ik voor een tijdje hier in dit hotel blijf het bevalt me hier wel
Serieus? Ga je deze vieze eten hier eten? Wacht dat laat ik je niet eens eten ik kom elke dag langs om eten te brengen oke of je wilt of niet zeg ik lachend
Ja baas zegt Redouan lachend
Gelukkig kan hij lachen maar tuurlijk is die lach niet echt.. ik ben nog niet klaar met Souhaila hoe durft ze? Degene die ons al zo lang steunt zo erg pijn te doen? Ik ga haar laten zien hoeveel pijn het doet om iemand te verliezen van wie je houd ik pak haar nog wel hoe? Nog geen idee maar dat komt nog wel~ at home(van Jouad dan)~
Wie had verwacht dat ik hier alleen lig op bed zonder man en op een andere bed toch mijn kinderen liggen? Niemand toch? Liefde maakt blind... als ik al die jaren had opgelet hoe Omar naar Sarah keek had ik het beter kunnen weten maar ik was blind gewoon... ik ben wel blij met dit leven ookal is het nu een zwaare tijd in zwaare tijden leer je vooral wie je steunt en wie je alleen laat stikken gelukkig heb ik nog een paar mensen waarvan ik hou ;Redouan, Jouad, Yessin, Immadine( ookal zie ik hem bijna nooit).~Morgen weer een dag om alles te verbeteren~
JE LEEST
onvergetelijke liefde
Romancehet gaat over Sabrina een meisje die veel meemaakt in haar leven het gaat zelfs zo ver dat ze zelfmoord neigingen krijgt. ze leert wie er echt voor haar klaarstaan en wie niet..