~Hoodstuk 23~

979 49 4
                                    

~3 jaar later...~
//perspectief Sabrina//

Gisteren zijn mijn mannetjes 4 jaar geworden ze gaan vandaag naar school, Ze zijn al zo mooi en groot ik kan niet wachten todat ze volwassen zijn hoe ze dan er uit zien hoe hun vrouw er uit gaat zien kortom ik wil gewoon dingen weten die je niet kan weten...
Het kind van Sarah en Omar heb ik ook al een paar keer gezien hij lijkt veel op zijn vader dus ook op Ilias jammer genoeg, ik kan daar niks aan doen het is nou eenmaal zo.
Baddr heeft gezegt dat hij gevoelens voor mij heeft om precies te zijn dat heeft hij gisteren verteld, ik weet niet precies hoe ik hier mee om moet gaan dus nadat ik de mijn prinsen heb weggebracht ga ik naar Redouan toe hij is inmiddels getrouwt Souhaila het is een mooi stel en ze zijn super gelukkig samen en niet te vergeten onze Lina die uiteindelijk niet zwanger was van 1 kind maar een tweeling ze heeft een jongen en meisje Youssef en Yousra mooie namen voor mooie kindjes.
Souhaila is ook zwanger maar van hoeveel of jongen en meisje ofz houd ze liever verassing..

Mamaaa!! Schreeuwen Ilias en Souffian.
Wat is er mama is aam het douche als het heel erg dringend is mag je Chaima wakker maken!

Wat zitten mijn mannetjes daar mooi.
Hallo toetties van mij lekker geslapen?
Jaa schreeuwen ze
Vandaag gaan jullie voor de 1e keer naar school he jullie moeten goed luisteren maar onthoud dat als iemand vervelend doet dan moet je voor jezelf opkomen oke? Jullie moeten ook voor elkaar opkomen als iemand Ilias of Souf vervelend doet begrepen?
Ja ja mama dit is de 100e keer dat je dat zegt, zegt Souffian.
Maar mama wilt niet dat jullie iets overkomt he.

In de auto jongens anders komen we te laat dat willen we toch niet of wel?
Jaa te laat komen mama zegt Souffian
Souffian is de stoutste van hun 2 maar wel erg behulpsaam en erg sociaal.
Nee Souffian ik wil niet te laat komen zegt Ilias en slaat Souffian
Serieus kunnen deze 2 niet 1 dag zonder vechten?
ILIAS STOPPEN NU! Schreeuw ik ik zie dat hij schrikt en hij stop meteen.
Zeg maar sorry tegen Souffian want je mag geen kindjes slaan begrepen? Tenzij die kindjes jou slaan dan sla je gewoon terug of je gooit steen
Sorry Souffian

Nou die 2 zijn op school hun 1e dag ik ben trots op ze.
Nu nog naar Redouan ik heb hem nu echt nodig heel erg zelfs.

Nieuwe bel? Deze is wel mooier denk ik.. maar alsof dat jullie boeit

Hey Sabrina hoe gaat het kom binnen.
Zijn hoofd stond op soort van geschrokken toen hij mij zag. Is er wat mis met mijn gezicht of wat?
Redouan ga mij nu vertellen waarom je zo schrok toen je mij zag?
Nou uh er was een spin bij je hoofd maar die is nu weg hoor dus nu is er niks.
Ik weet dat hij liegt maar ik ga niet verder vragen.
Oke? Kan ik je spreken Redouan het is echt heel erg spoed.
Oh ja tuurlijk ik wacht in de woonkamer.
Is goed.

Uh wat doet hij hier bij Redouan ik herken die jas en die geur uit duizende. Omar is hier ik moet hier snel weg ik wil hem niet zien. Voordat ik het weet valt de eerste traan al naar beneden. Sabrina niet huilen daar is hij te slecht voor.
Met lood in mijn schoenen loop ik naar binnen want weer naar buiten gaan is beetje vreemd toch?
Ik ga maar naar me zusje toe inplaats van Redouan.

Hallo Omar, Hallo Sarah zeg ik kortaf
Hallo sabrina zeggen ze tegelijk
Wie is deze knappe jongen hierzo zeg ik met een fakelach.
Dit is Ayoub hij is 4 jaartjes oud zegt Omar trots. Hij gaat wat laat naar school maar maakt niet veel uit denk ik zegt Sarah
Wauw ze is echt wel vreemd je kind van 4 niet op tijd naar school brengen ik weet zeker dat ze het kind niet kan handelen

Hallo Ayoub hoe gaat het met jou?
Goed hoor wie ben jij? Zegt hij lief
Ik ben Sabrina
Hallo Sabrina zegt hij en hij speelt met mijn haren.

Na 2 uurtjes vertrekken Omar en Sarah ik moet eerlijk zijn hun kind is een schatje hij speelde de hele tijd met mij en wilde niet weg van mij wat ik wel leuk vond om te zien.

Re ik mag ik nu met je praten alstjeblieft?
Ja tuurlijk sorry voor net hij wilde gewoon even bij praten ofzo ik heb niet echt geluisterd.

Wat wilde je vertellen?
Uh kijk gisteren waren jullie a weg en Baddr was nog gebleven om te helpen met opruimen en toen zei hij dat hij al heel lang gevoelens voor mij heeft toen is hij meteen vertrokken, ik wist niet hoe ik moest antwoorden ik was gewoon in shock helemaal.
Dus Baddr zei dat hij je leuk vond? Als ik het goed begrijp?
Ja
Dan hebben we een probleempje eigenlijk, zegt hij geschrokken.

Wat is er nou weer?
Hij is niet meer te vertrouwen de laatste tijd gaat hij vaak om Omar dus ik zou afstand nemen als ik jou was ik doe ook beetje kortaf tegen hem hij doet ook nu aan drugs en die shit.
Echt bedankt voor het zeggen Redouan anders was ik misschien weer de fout ik gegaan, als jij er niet was he.
Geen dank hoor alles voor de veiligheid van mijn zus toch?

Inmiddels is het al 3 uur
Nou Chaima ik ga ik moet die 2 deugnieten ophalen byee!
Dag Sabrinatjee!

Mevrouw bent u de moeder van Ilias en Souffian?
Ja hoezo zeg ik fel
Ik moet even met u praten over de jongens
Wat hebben die 2 nou weer geflikt?
Oke zeg ik op zijn droogst mogelijk.

U kunt daar zitten zegt ze en wijst naar een stoel.
Ze doet net alsof ik haar daggoe ben ofzo maar toch ga ik even zitten.

Nou de jongens hebben ruzie gehad en Ilias en Souffian kwamen echt voor elkaar op want Thomas(jongen uit de klas) pesten Ayoub is een jongetje uit de klas, Souffian en Ilias namen het op voor Ayoub en Thomas ja die begon Souffian te slaan en Ilias begon Thomas te slaan.
Mevrouw wat moet ik hier mee? Zeg ik serieus.
Nou eigenlijk niks ik wilde het gewoon doorgeven.
Oke zeg ik weer droog kan ik gaan?
Ja fijne dag verder.

Jongens in de auto!

Hoe was het op school op die Thomas na?
Was leuk mama ik kwam voor Souffian op en Souffian kwam op voor mij zegt Ilias trots.
Goed hoor jongens maar niet meer zomaar slaan he, is Ayoub jullie vriendje?
Ja mama hij is onze BESTE vriend zegt Souffian.
Awhh ze hebben al een vriend.

Na een paar uur...
Jongens jullie moeten naar bed morgen weer naar school oke? Ayoub mag dan bij jullie komen spelen als jullie willen?
Jaa schreeuwen ze tegelijk.

Nadat ik benede de afwas heb gedaan en kleren in de was heb gedaan ga ik ook slapen het was een lange dag en ik en kapot niet normaal kapot. Morgen ga ik naar een kennis ik ken hem echt al heel lang hij is mijn aller beste vriend sinds ik ben geboren. Ik ben pas 20 en heb een tweeling ik en ik ben trots op ze...
Toch ben ik benieuwd welke Ayoub, is het Ayoub van Omar hij is een schatje...

onvergetelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu