//perspectie Redouan//
Ik ga straks naar die flikker toe kijken hoe hij er mee omgaat hoe durft hij mijn zus zo te behandelen hij is echt dood ik kan me gewoon niet meer inhouden maar ik doe me best hij is toch mijn broer ik ga hem nooit vergeven van deze daden. Wat moet die Mimoun nou van me(drugsdealer baas)
M: Ewa Redouan ik heb weer zaakje for jou
R: Ik ga stoppen ik maak geld over naar je rekening zo werkt het toch als je wilt stoppen?!
M: Ja maak maar 1mil over
R: Oke
Omdat ik al heel lang in deze drugsleventje zit was ik bijna de baas van Mimoun ik kan 1 mil wel missen alles om uit deze shit te komen.
Geld is over gemaakt ik ben klaar daar ik heb wel nog paar wapens meegenomen uit de bunker voor in huis om mezelf te beschermen mag wel denk ik.Omar doe die kaolo deur open flikker ik weet dat je thuis bent.
Wat moet je Redouan!
Wat moet ik? Denk je ik ben dom ofzo je hebt je vrouw laten huilen en niet op een positieve manier mongool! Dat doe je gewoon niet oke.
Ja dat weet ik kan ik met haar praten? zegt hij emotieloos
Nee dat mag niet ze wilt je voor een tijd niet zien en horen schrijf maar een brief die geef ik dan wel aan haar.
Oke ik schrijf snel een brief
Deze spoort niet hij is niet barkie man ik zou nooit zo met mijn vrouw omgaan het lijkt zelfs zo alsof het hem geen ene flikker boeit hoe kan hij zijn vrouw zo achterlaten voor een goedkope hoer en zijn mooie 2 zoontjes hoe kan hij.
Omar hoe kan jij je zoontjes zo achterlaten voel je geen verdriet ofzo ze gaan opgroeien zonder vader?
Het doet me niks gewoon ik hou niet meer vab Sabrina het is klaar gewoon waarom zou ik dan van haar kinderen houden?
Wat zeg jij nou weer izanhoofd hoe kan je zo praten joh je bent pas 23 en nu al hou je niet meer van je kinderen je bent gewoon gek, ga maar niet denken dat ik Sabrina nu laat omdat je mijn broer bent onthoud ook dat ik je nooit meer ga zien als me broer want dit kan je niet maken.
Hier je brief!
Ey doe niet alsof je heilig bent he nog even en je kan dood naar je Sarah toe gaan!Ik heb het echt met sarah te doen haar man van wie ze houd laat haar in de steek voor zo een hoer echt erg man ik en Chaima en Souhaila en zeker Immadine gaan haar er door heen trekken mijn ouders gaan denk ik ook Omar afstoten want ze gaan het hem denk ik niet vergeven dat weet ik gewoon zeker.
Ik bel Chaima even kijken hoe het met Sabrina gaat
Telefoon gesprek:
R: Hallo Chaima die homo is straks dood hij is onze broer niet meer ga aub geen contact met hem zoeken, Hoe gaat het met Sabrina?
C: Ze gaat kapot Redouan en ik kan niks doen ik ga kapot om haar zo te zien ze zegt de heltijd: Ik kan het leven niet meer aan hij was een van mijn redenen dat ik nog leefde. Redouan ik ga zelfs kapot laat staan hoe zij zich voelt
Ik hoor dat Chaima aan het huilen is dus ik rij extra hard naar huis om deze 2 prinsesjes te troosten
R: Ik kom er zo snel mogelijk aan troost Sabrina zo veel mogelijk ik ben bijna thuis blijf bij Sabrina.Ik heb nog nooit gehuild maar ik heb zelfs tranen laten vallen, niet alleen voor Sabrina maar ook om het feit dat dat mijn broer is hij was de gene die altijd zei behandel je vrouw als een diamant en wat doet die flikker gooit zegmaar zijn diamant weg voor wat? Voor poep gewoon Sarah is niks gewoon elke dag zie ik haar altijd in die lounges op jongens schoot zitten en een beetje shisha poffen dat noem je toch geen vrouw? Het is wel een vrouw maar niet met zelfrespect.
Als ik binne kom zie ik Sabrina een beetje levenloos voor zich uit staren ik heb het met haar te doen man ik kan haar niet die brief zelf laten lezen ik lees het wel voor kan ik zie wat die flikker heeft geschreven net.
Sabrina ik kan je niet zo kapot zien gaan je moet die flikker weggooien uit je hoofd je bent nog jong om precies te zijn 19 je kan niet heel je leven aan zo een flikker denken die je leven heeft verpest je moet doorgaan Sabrina doe het voor de mensen die van je houden voor mij Chaima je zusje en je broer en mijn ouders niemand wilt meer met Omar omgaan iedereen stoot hem af zelfs mijn ouders denk niet aan hem alstjeblief. Hij heeft een brief voor je geschreven ik lees het wel voor je voor want ik ga het jou niet laten lezen.Hallo Sabrina
Ik weet niet waar jij je druk om maakt, je toont geen intresse meer voor mij sinds je die 2 duivels hebt gekregen ik hoef je niet te zien en je krijgt zeker die scheidingspapieren getekend en al ik ga geen conact met je opzoeken en jij niet met mij, ik hoef die kinderen van je ook niet te zien en ik leef gelukkig zonder jou ga niet denken dat ik om jou heb gegeven aub
Doei, van je EXHoly shit hij is gestoord man, dat zeg je toch niet en dit wilde hij in haar gezicht vertellen? Hij zegt ik ben niet barkie.
Sabrina is helemaal van streek ze is niet meer verdrietig maar boos van ergens haalt ze een mes
Ze pakt het en houdt het bij haar nek ik schrik er van en trek snel de mes van haar weg.
Sabrina ben je gek?!
Redouan ik kan het leven niet meer aan alstjeblieft ik wil dood schreeuwt ze huilent.
Ze trekt aan haar haren en slaat met haar vuisten in haargezicht het ziet er wel een beetje raar uit maar ze slaat echt hard.
Ik pak haar vast en knuffel haar ik neem haar in mijn armen en ze valt in slaap ik leg haar op de bank neer en expres niet op het bed omdat ik bang ben dat ze weer wat doet bij haar zelf en dan kan de kans groot zijn dat ik te laat ben en liever neem ik die risico niet.Chaima komt binnen lopen en ze begint te huilen ik geef haar de brief en ze wordt woedend ookal heeft ze nog niks vertelt het is gewoon van haar gezicht af te lezen.
Hoe kan hij Redouan hoe,hij heeft sabrina alleen gebruikt om bij die hoer in de buurt te komen maar door die ruzie gaan Sarah en Sabrina niet meer met elkaar om maar toen was Sabrina al zwanger hij was dus verliefd op Sarah hij gebruikte Sabrina om dichterbij Sarah te komen zegt Chaima
Hoe weet je dat? Waar was jij net eigenlijk? Sabrina had bijna zelfmoord gepleegt hier.
Ik heb Sarah nog een paar klappen verkocht heeft ze verdient daarna ging ik naar Omar hij zei dat hij Sabrina alleen gebruikte.
Chaima hij is onze broer niet meer we hebben hem niet meer nodig iedereen neemt afstand van hem en we komen zeker niet op de bruiloft van hem met die hoer van hem hij kan opflikkeren nu.
Je hebt gelijk broer we moeten nu Sabrina steunen. ik ga even kijken bij onze 2 babytjes die we nog hier hebben.
Is goed.Hallo Ilias en Souffian jullie moeten sterk blijven oke jullie vader is een mongool ga nooit naar hem toe hij heeft jullie moeder pijn gedaan later als jullie groot zijn gaan we hem samen terug pakken op jullie 16e verjaardag pakken we hem terug oke met een hele team oke gaan we jullie vader een lesje leren dat beloof ik jullie.
Ik heb het te doen met hun ze moeten opgroeien zonder vader hoe hard is het leven dan wel niet. Ze worden hard denk ik denk dat ze geen emotie kennen later. Ze hebben alleen een hart voor hun famillie en voor hun vrouw later denk ik. En sabrina zij is kapot maar door deze down word ze alleen maar sterker daar geloof ik in. Maar het enige wat ik nu kan doen is haar steunen in haar slechte tijden en haar broertje zijn ik heb liever haar als mijn zus dan Omar als me broer.
//Perspectief Sabrina//
Ik voel me verraden en gebruikt ja tuurlijk voel ik me gebruikt hij heeft mee ook gebruikt, maar ik ben hem dankbaar want door hem heb ik nu een super lief broertje en een lief zusje en natuurlijk mijn 2 kleine wondertjes hun zijn nog de enige reden waarom ik leef als hun er niet waren had ik mezelf al lang wat aangedaan. Ik ben blij met deze mensen om me heen. Omar gebruikte me alleen daarom sloeg hij mij soms zonder reden, Alles was dus nep al die jaren heb ik mijn tijd verspilt aan iemand die alleen mijn vriendin wilde hebben. Ik ben kapot en ik weet niet wat ik moet doen+ ik ben alleen staande moeder want geen enkele man wilt mij meer ik ben geen maagd meer ik ben nu alleen nog maar over datum ik ken geen liefde meer in mijn leven door 1 man. Was ik maar nooit met hem gaan praten op die stomme middelbaare school, ging ik maar niet met Sarah om dan had ik nu geen pijn dit gevoel gun ik niemand helemaal niemand. Ik moet er zijn voor mijn kindjes en mijn famillie en over hem heen komen dat is zeker niet makkelijk maar het moet ik moet niet huilen voor iemand die niet voor mij zou huilen hij is mijn tranen niet waart.
JE LEEST
onvergetelijke liefde
Romancehet gaat over Sabrina een meisje die veel meemaakt in haar leven het gaat zelfs zo ver dat ze zelfmoord neigingen krijgt. ze leert wie er echt voor haar klaarstaan en wie niet..