Back from Dubai
{Perspectief sabrina}
Vandaag is weer de zoveelste echo maar vandaag komen we er achter of het een meisje word of een jongen ik ben erg benieuwd natuurlijk!Ik kijk naast me en ik zie mijn mooie man naast me liggen hij is in dromenland maar ik moet hem wel wakker maken anders kan deze toettie van me niet mee en hij moet mee van mij en hij wil het zelf ook heel erg graag.
Goedemorgen toettie lekker geslapen?
Jah Sabrinatje heerlijk geslapen en hij gaapt.
Wayow kan die mond nog groter op lach ik en geef hem een kus.
Anyway Omar we vertrekken over 30 min ik ben al klaar jij bent altijd snel klaar dus dat scheelt.
Ja dat klopt ik kan niet wachten jij sabrinatje?
Ik kan ook niet wachten maar jongen of meisje ze zijn allebij van harte welkom natuurlijk!
That's the spirit Sabrinatje!Hallo bent U Mevrouw Amrani?
Ja dat ben ik
Nou u kunt meelopenDamn die gel is wel koud man die vrouw zou wel denken deze meid is pas 19 en is zwanger lach in mezelf
De vrouw kijkt heel aandachtig maar ik vind het een beetje eng en ik kan aan Omar zien dat hij het ook een beetje spannend vind.
Uh Mevrouw is er wat mis zegt Omar voorzichtig
Oh nee joh zeker niet sorry als ik jullie een beetje liet schrikken maar ik moet jullie dubbel feliciteren want jullie hebben een tweeling!
Wayow dit is nog mooier ik krijg tranen in mijn ogen wauw gewoon niet 1 maar 2 wondertjes
Sabrina ik kan het niet geloven we hebben gewoon een tweeling toettie zegt omar en hij geeft me een knuffel.
Uh ik wil jullie niet storen maar willen jullie ook weten welk geslacht deze 2 wondertjes zijn?
Jaah zeker zeggen Omar en ik in koor!
Jullie krijgen 2 jongens!
Wauw ik wil dat ze net zo mooi en lief worden als OmarSabrina we krijgen gewoon 2 playertjes man ik kan het niet geloven!
Wow stop heel even playertjes?
Jah maar wel lieve playertjes schat ik ga ze wel leren normaal te zijn maar dat kan niet met een vader als mij dropje zegt hij lachend
Ja maar als ik er achter kom dat mijn 2 jongens met meisjes spelen wollah dan zijn ze nog lang niet jarig heb je dat begrepen Omar?
Ja ja rustig prinses.
JE LEEST
onvergetelijke liefde
Romanshet gaat over Sabrina een meisje die veel meemaakt in haar leven het gaat zelfs zo ver dat ze zelfmoord neigingen krijgt. ze leert wie er echt voor haar klaarstaan en wie niet..