~3 maanden verder~
We zijn nu 3 maanden verder en we zijn terug uit Marokko het was zwaar om mijn vader en moeder daar achter te laten maar ik moet zo denken "ze zijn nu bij allah en lijden een beter leven"
Het huwlijk is natuurlijk uitgesteld want iedereen was er kapot van letterlijk iedereen.Goede morgen zusje, ik doe mijn ogen open en zie Immadine voor me staan
Goede morgen broer hoe gaat het met je?
Uhm als gewoonlijk denk ik, Sabrina?
Jaah wat is er Immadine?
Je weet dat me auto toch kapot is dus die is toch bij makelaar?
Jaah dat weet ik ja zeg ik droog
Oke zusje ik was bij de tram en en was een heel mooi meisje met een hoofdoek enz en ze vroeg hoe het met me ging toen ik daar zat ik had toen tranen in mijn ogen en ik ben-ben uh verliefd op haar maar..
Ik onderbrak hem want hij heeft geen zelfvertrouwen en die ga ik hem gevenBroer lief je weet niet hoe knap je bent he je bent mooi, lief, bid 5× per dag je moet inzien dat je het aankan oke je bent me broer en nu ben je me broer met meer zelfvertrouwen.
Het erge was dat was dat hij niet inzag dat hij zo mooi was en dat hij elk meisje's hart kon laten smelten met zijn mooie donkerblauwe ogen.
Ik ben niet mooi en ik kan dit niet aan het spijt me Sabrina ik-ik kan dit niet dit is het eerste meisje die mij zo zenuwwachtig maakt he je wilt niet weten zegt hij en word super rood.
Hij loopt weg en is teleurgesteld dat zie ik gewoon aan hem maar ja verder kan ik niet veel doen.Ik lees een appje van Omar
Mannetje: Goede morgen slaapkopje van me lekker geslapen?
S: Ik heb zeker lekker geslapen jij schat?
Mannetje: jaah lekker geslapen maar nog steeds niet ligt mijn prinses naast me, ik kom zo langs ik moet ff met je broer praten oke wil je dat aub zeggen mijn prinses?
S: Ja tuurlijk mijn prins.
Mannetje: Tot straks schatjeImmadine??
Jaah Sabrina wat is er nu weer? Zegt hij sagereinig
Omar komt zo ff langs en hij wilt met je praten ofzo waarom weet ik ook niet en ooh ja een goede vriendin komt zo langs is dat goed? Schreeuw ik van de trap.
Jaa is goed Sabrina.De deurbel gaat of het is Omar of het is Lina(goede collega)
Het is Omar.
Ga maar alvast naar de woonkamer schat ik roep Immadine wel fftjesFakkaa Omar bradaa hoe gaat het? Schreeuwt Immadine
Rustig rustig met jou?
Zelfde, waar wilde je over praten weet je wat kom naar de tuin oke.
Is goed ik kom zegt Omar en weg waren ze. De deurbel ging weer en ja dit keer was het LinaHallo schatje hoe gaat het met je Lina? Zeg ik en geef haar een knuffel.
Het gaat goed hoor met jou Sabrina lang niet gezien man.
Jaah gaat geweldig man heb ook jou lang niet gezien ik mis je wel hoor schatje zeg ik en ik pak een paar koekjes voor ons allebijOmar en Immadine komen naar binnen en Immadine's blik veranderd meteen naar verlegen
Wat the fuck is er met hem lach ik in mezelf, ik praat wel ff met hem.
Lina ik ga heel even nog wat pakken oke Immadine kan je me fftjes helpen?
Ik kom er aan Sab
Hij kijkt erg verlegen wat is er met deze man zeg
Wat is er met jou Immadine opeens doe je zo als je Lina ziet en ik hou met moeite me lach in.
Nou kijk het zit zo zij is dat meisje Sabrina kijk hoe klein de wereld is ik vind haar leuk en ze is jouw collega, Sabrina hoe moet ik dit doen dan?
Nou ik en Omar gaan heel even naar boven en jullie gaan praten oke des noods gaan Omar en ik snel wat bij de AH halen oke komt goed broer je moet vechten voor je vrouw begrijp dat.Omar kan je ff met mij snel wat gaan halen met mij bij de AH? Zeg ik en kijk hem als een klein kindje aan zodat hij ja zegt.
Oke en Lina dan? Zegt Omar
Die blijft heel even dan met Immadine en ik kijk ook haar even lief aan.
Maakt niet uit Omar ga maar even snel met Sabrina ik blijf wel even met Immadine als hij dat niet erg vind zegt ze verlegen en ze word rood en kijkt naar beneden.
Aha zij vind hem ook leuk man dat zie je meteen
Ik vind het zeker niet erg om even met Lina te blijven hoor zegt hij en ook hij word helemaal rood.Wat the fuck heb je nodig sabrina?
Het is toch niet netjes om je gast alleen te laten zegt Omar lachend en hij doet de deur dicht.
Dat weet ik maar Immadine vind haar al een tijdje leuk dat zei hij net in de keuken echt al heel lang maar hij durft niet tegen haar te praten.~Immadine's perspectief~
Hoe moet ik dit aanpakken dan ik weet niet eens hoe lang ze weg zijn tfoee menn
Hallo Lina lang niet gezien hoe gaat het? Zeg ik maar verlegen.
Uhm ja gaat goed hoor echt super lang niet gezien man wel jammer ik vind je wel aardig.
Woow ik word denk ik zo rood als een tomaat nu man
Ja ik vind jou ook heel aardig en ik moet je eigenlijk wat vertellen Lina en nu word ik zo rood je wilt niet weten he.
Nou vertel Immadine?
Ik-ik ik vind je leuk sinds de dag dat ik je al zag zitten bij de tram. Ik heb het toppunt van roodheid bereikt nu
Uhm ik vind jou ook leuk zegt ze verlegen.
Wayow dit had ik niet verwacht man.
Zou ik je nummer mogen Lina?
Jaah hoor
Je slaat haar nummer op in mijn telefoon als vrouwtje♡♥
Wollah deze meid is nu al mijn allesDe deur gaat open een uur later.
Oh ja jullie moesten "snel" wat halen zegt Lina en ze gaat stuk van het lachen.
Ja echt sorry wollah ik maak het goed met je oke en Sabrina geeft Lina een knuffel.
Ik schenk haar een knipoog om te laten weten dat het is gelukt en om te laten zien dat ik heel erg blij ben door haar.Met Lina in mijn hoofd val ik in slaap, ik ga haar beschermen en ik zou haar blij maken bij mij komt ze niks tekort dat zweer ik.
Ik heb van mijn vader geleert dat je vrouw je diamant is en dat je haar moet beschermen met je leven en dat ga ik doen ik ga Lina beschermen en ik ga haar gelukkig maken.
JE LEEST
onvergetelijke liefde
Romancehet gaat over Sabrina een meisje die veel meemaakt in haar leven het gaat zelfs zo ver dat ze zelfmoord neigingen krijgt. ze leert wie er echt voor haar klaarstaan en wie niet..