Volgende ochtend...
//Perspectief Baddr //Omdat het gister laat was geworden mocht ik bij Redouan slapen in de logeerkamer. Omdat ik hoofdpijn heb ga ik snel naar beneden medicijn slikken en snel wat eten het is toch vroeg dus niemand is beneden ik heb alleen een jogginbroek aan en geen T-shirt.
Ik ren naar beneden en pak een glas water en een paracetamol als ik me omdraai schrik ik
Wat doe jij hier nou zo vroeg Sabrina ga slapen weer je bent gisteren laat gaan slapen je bent vast wel moe.
Nee ik kan niet meer slapen helemaal niet gewoon.
Hoezo kan je niet slapen?
Ik keek naar Ilias.
En dan kan jij niet slapen?
Ja hij lijkt zo veel op Omar gewoon precies het zelfde zegt ze en ze begint te huilen.
Shit waarom heb ik doorgevraagt was niet zo slim nu huilt ze weer en ik heb geen T-shirt aan dus is beetje raar als ik haar een knuffel geef denk ik... weetje ik geef haar wel een knuffel er is toch niemand dus why not?Ik geef haar een lange knuffel gewoon niet normaal lang het was niet zo een akward knuffel maar een geruststellende ofzo iets.
Ze word rustiger en ze kijkt me aan
My gosh ze heeft mooie ogen damn.. wow Baddr wat doe je niet zo raar denken.
Gaat het weer een beetje?
Ja echt bedankt he ik ben blij dat ik je ken zegt ze en geeft me een knuffel
Op dat moment komen Chaima en Redouan binnen
Ohw shit dit ziet er vast verkeerd uit of niet? Ik voel mezelf rood worden en ik zie Sabrina rood worden.Chaima kijkt Redouan aan en hun allebij schieten in de lach en Sabrina en Ik zijn helemaal rood want dit is best wel akward.
Baddr naar boven ik moet je spreken nu nu zegt Redouan
Oh nee wat heeft hij nou te zeggen nu.Ik hoor Chaima nog hard lachen beneden maar niet hard gewoon maar hayek hard gewoon in Marokko horen ze haar bijna.
Ga zitten op mijn bed zegt Redouan
Jij denkt zeker ik ben je hond zeg ik lachend.
Weetje ik weet niet wat ik moest denken net dus ik denk ik vraag het maar even aan jou?
Oh van dat uh net?zeg ik schamend
Nee van 2 jaar geleden gek zegt Redouan
Kijk ik kwam beneden ik had gewoon beetje hoofdpijn dus ik slik een paracetamol gewoon en ik draai me om en daar stond opeens Sabrina ze was bijna aan het huilen ik zei iets van je kan beter gaan slapen is vroeg enz en toen zei ze ik kan niet slapen ik vroeg hoezo niet ze antwoorde met ik heb Ilias gezien eerst dacht ik whut? Maar ze zei hij lijkt zo veel op zijn vader maar ze heeft daar ook gelijk in ik gaf haar een knuffel en toen waren jullie er en nu zijn we hier zeg ik met een rood hoofd.
Dus WHAHAHHA ik ga stuk he Baddr zegt Redouan en ja hij stikt bijna van het lachen terwijl ik daar zo akward zit.Uh je bent nu uitgelachen mag ik vragen wat er zo grappig was waardoor je bijna dood ging van het lachen? Vraag ik serieus
Kijk het leek even alsof jullie daar benede fix hadde kijk had je niet zo iets in je hoofd van ik heb geen T-shirt aan dus ja best akward kijk Baddr ik zou dat wel hebben in mijn hoofd.
Jaha precies die eh ik dacht ik heb geen T-shirt aan moet ik haar nog knuffel geven? Het was hayek akward vriend zag je niet hoe rood mijn hoofd was?
Jawel man daarom riep ik je naar boven.
Maar ik moet je wat vertellen Redouan zeg ik verlegen
Nou vertel maar.
Kijk het zit zo ik uh kijk ik denk dat ik gevoelens heb voor Sabrina maar ik weet dat het nog niet te hendelen is voor haar zegmaar en ik kan haar niet uit mijn hoofd zetten en nu ook nog dit er bij heeft alles dubbel gemaakt Redouan ik weet niet hoe ik haar uit mijn hoofd moet zetten ik ga niet vertellen hoe ik me voel over haar dat maakt onze band kapot Redouan.
Ben je yusu?
Ja ik ben Yusu man
Nou uhm als je echt van haar houd en je weet zeker dat je gevoelens voor haar hebt zou ik even wachten want zoals je zei het is nog vers voor haar ze heeft al moeite om naar Ilias te kijken omdat hij heel erg veel op Omar lijkt begrijp je beetje?
Ja ik ga wachten op haar want deze gevoelens gaan niet weg.
Oke maar als je haar ooit pijn doet begrijp dat ik je kapot maak ze kan niet meer zo veel pijn krijgen begrepen?
Ja ik zou haar nooit in mijn hele leven pijn doen.
JE LEEST
onvergetelijke liefde
Romancehet gaat over Sabrina een meisje die veel meemaakt in haar leven het gaat zelfs zo ver dat ze zelfmoord neigingen krijgt. ze leert wie er echt voor haar klaarstaan en wie niet..