~Hoofdstuk 27~

1.1K 55 4
                                    

//Perspectief Sabrina//

Ik word wakker met een hevige hoofpijn dan maar snel naar beneden in deze pj
Uff moeten ze al beneden zijn nu ben ik verplicht om me klaar te maken hier heb ik dus geen zin in aangezien ik hoofdpijn heb...

2 uur later..
Hoofdpijn is gelukkig al weg en ik ben van plan om naar Redouan te gaan om te kijken hoe het nu met hem gaat...

Jouad kan ik alstjeblieft snel heel snel naar Redouan gaan en daarna nog even naar Souhaila gaan ik wil haar kant van het verhaal horen mag dat? En zou jij alstjeblieft even op mijn kids willen letten ze slapen nu nog?
Uh ja tuurlijk ik ga wel met ze naar bios en mac met Yessin
Awh dankje je bent een schat broer van me♥
Ik zie Jouad gelukkig weer als mijn broer ik kan hem niet meer dan mijn broer hebben en dat wil ik ook niet meer...
Dag zussie let goed op jezelf he en vooral bij die Souhaila
Uh die Souhaila is nog steeds mijn zusje he!
Ja doeii! Schreeuwt Jouad

Ik heb geen zin in mijn auto dus ik pak maar de tram waarmee ik trouwens de laatste tijd vaker mee ga, nu heb ik weer een vaste plek net als vroeger. Mijn plek is altijd leeg dat vind ik zo leuk aan mijn plek.

Maar precies deze keer moet een jongen mijn plek nu in beslag nemen.
Ik kijk hem aan ik heb zin om wat te zeggen maar mijn naam staat daar toch niet dus heeft precies geen zin om wat te gaan zeggen..

Zit ik op je plek? Zegt de jongen
Oh ja ik keek nog naar hem ○_○.
Uh ja eigenlijk wel maar maakt niet uit mijn naam staat er toch niet dus uh ja zeg ik vol schaamte
Nou dan kom je naast me zitten ik bijt niet hoor zegt de jongen
Uh kan geen kwaad toch?
Oke zeg ik en leg mijn tas neer en ga naast de jongen zitten.

Het was zeker stil voor 5 min dat maakte het best wel ongemakkelijk
Ik deed mijn oordopjes in en luisterde Cho-pistolen en rozen ondanks het liedje al oud is luister ik het wel nog.
todat hij wat zei:
Hoe heet je eigenlijk? vraagt de jongen
Ik ben Sabrina hoe heet jij?
Mooie naam, ik ben Ismail zegt hij en geeft me een hand
Ik ga weer verder met muziek luisteren aangezien niemand praat.

Opeens haalt hij er een oortje uit en luistert mee.
Uh wtf doet deze dan?
Maar als van je houden slecht is ben ik de slechtste persoon op aarde rappe we tegelijk mee.

Aha je je luisterd dit liedje ook he Ismail?
Ja tuurlijk dit liedje beschrijft gewoon mijn gevoelens zo vaak he.
Ja precies het zelfde he zeg ik.
Wanneer moet jij er eigenlijk uit?
Uh ik moet er over 10 min pas uit zeg ik
Waar moet jij zo ver naartoe dan zegt Ismail lachend
Gaat het hem wat aan dan? Ik ken hem toch niet dus vertel het gewoon.
Ik ga naar een goede vriend van hij is net een broertje voor mij ik ga even checken hoe het met hem gaat, wat ga jij doen?
Ik ga ook naar iemand toe om te checken hoe het met hem gaat hij zit nu in een zwaare tijd
Uh toevallig dat hij ook naar iemand moet om te checken hoe het met iemand gaat
De gene van mij heet Redouan hoe heet die van jou?
Ook Redouan broer van Chaima broertje van Omar die van jou ook zeker?
Jaa echt toevallig man, hij heeft echt zwaar man niet normaal zeg ik.
Ja klopt hij was zo gelukkig dat zag je aan hem en dan komt zijn vrouw een of andere Souhaila ofzo het verpesten voor hem ik heb haar trouwens heel vaak in lounge gezien echt vies zegt Ismail
Serieus? Ik ben haar zus gewoon ik voel me zo vies je zal wel denken waarom ga je dan niet naar je zusje het is een lang verhaal.
Nou vertel we zitten hier nog wel even.
Oke ik zeg het alleen omdat je Redouan goed kent van he anders had ik niet vertelt...

Ik was gertrouwd met Omar, ik ben toen heel erg aan Redouan en Chaima gehecht, ik kon met al mijn problemen bij hun terecht ik zag hun als mijn broertje en zusje op een dag wilde ik Omar gaan verassen op zijn werk toen ik eindelijk op zijn kantoor was was hij "bezig" met een ander meisje dat meisje was vroeger mijn beste vriendin maar wegens ruzie gingen we niet meer met elkaar om, ik was woedend toen ik dat zag, we hadden toen al 2 mooie kinderen Ilias en Souffian ik ben uit huis gegaan en ik heb mijn jongens meegenomen ik had een brief geschreven en die hadden Chaima en ik snel gebracht later ging Redouan naar Omar toe omdat Redouan razend was Omar schreef een brief terug om te zeggen dat hij me gebruikt heeft om alleen bij mijn vriendin te komen hij was al die jaren dat ik met hem was gewoon met die Sarah bezig. Gelukkig hebben Redouan en Chaima me heel erg gesteund en daar ben ik echt blij mee ik ben er nu wel over heen ik had zelfs zelfmoord neigingen als Redouan er niet was was ik er ook niet meer, ik moet hem nu er door heen slepen net als hoe hij mij heeft geholpen.

onvergetelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu