~Hoofdstuk 21~

930 45 0
                                    

~6 maanden later~
//Perspectief Sabrina//

Ik ben er nog niet 100% over heen maar ik denk ook niet dat dat ooit gaat gebeuren, ik ben wel vrolijk maar niet zoals vroeger me 2 mannetjes zijn vandaag 1 jaar geworden en ik ben blij dat ik ze heb. Het leven zou moeilijk zijn zonder hun en mijn familie, ik woon nog steeds bij Redouan en Chaima, ik heb ook een nieuwe vriend niet vriendje maar gewoon een vriend de neef van Redouan en Chaima ook hij heeft me heel erg gesteund hij baddr ik ga vaak met hem naar buiten hij is net zoals Redouan een lieve betrouwbaare jongen soms lijkt het alsof hij bij ons woont hij is niet normaal vaak bij ons dat vind ik ook helemaal niet erg, Lina is ook zwanger en heeft al een aardig groot buikje ze krijgt een tweeling net als mij ook 2 jongens het gaan mooie jongens worden dat weet ik zeker. Omar heb ik jammer genoeg vaak gezien met Sarah ze zijn getrouwd en Sarah is zwanger,ik ben blij voor Omar dat hij eindelijk echt blij en gelukkig is met mij was hij maar nep gelukkig ik dacht dat hij gelukkig was maar nee. Iedereen was boos op Omar en iedereen steunde mij in deze donkere tijd zelfs de ouders van Omar ik vind het erg aardig van hun, ze zijn zelfs niet naar zijn bruiloft gegaan.

Goedemorgen mannetjes lekker geslapen Ilias en Souffian?
Ze brabbelen allebij wat en er komt een groote glimlach op hun gezicht.
Mama houdt van jullie hoor mama laat jullie nooit in de steek nooit he zeg ik en kietel ze.
Ze lachen zich allebij stuk maar ik ga toch een beetje kapot Ilias lijkt heel erg veel op zijn vader net zo mooi mooie grijze oogjes en krulletjes en kuiltjes in zijn wangen kleine Omar dus.
Souffian heeft mooie blauwe ogen net als mij hij heeft golvend haar niet helemaal gekruld net als Ilias. Je ziet alleen aan hun lach dat ze familie zijn verder hebben ze niks gemeen.

Ik doe ze in bad en doe een korte broekje aan en een pp T-shirtje allebij hebben ze het zelfde aan alleen een andere kleur Ilias heeft een grijze aan en Souffian een blauwe ongeveer dezelfde kleuren als hun ogen en niet te vergeten het lekkere zwitszal geurtje die ruikt zo erg lekker niet normaal.
Ik zet ze op de grond en ze gaan lopen, ja mijn 2 mannetjes kunnen al lopen net wanneer ik ze allebij naar benede heb getilt hoor ik de deurbel gaan. Als ik open doe zie ik Baddr staan

Hallo Baddr hoe gaat het?
Gaat goed hoor met jou Sabrinatje?
Uhm ja uh normaal denk ik het is wel moeilijk hun eerste verjaardag zonder hun vader er valt een traan langs mijn wang maar Baddr veegt hem snel weg.
Het komt goed Sabrina je ben nog jong er is altijd iemand die van je houd zegt hij en er komt snel al een lach op mijn gezicht.

Het is al aardig druk alle mensen die ik had uitgenodigd zijn er ze hebben zeker veel cadeautjes gekregen de bel gaat weer.
Uh volgensmij zijn alle mensen er al. Ik vraag of Redouan wilt meelopen naar de deur je weet maar nooit wie er voor de deur staat.
Ik doe de deur open en ik zie iemand staan die ik totaal niet had veracht het is Samir(kennen jullie hem nog? Neef van Sarah voor als je het niet meer weet) en Oualid broer van Sarah.
Uhm wat doen jullie hier zegt Redouan.
We komen Sabrina's kinderen feliciteren en we moeten met Sabrina praten als dat mag
Redouan kijkt me aan en ik knik van dat het mag, ze geven cadeautjes aan de jongens en ze wilde boven praten omdat ik niet helemaal zeker was van wat hun gingen zeggen deed ik maar de recorder aan van me telefoon zodat ik alles zou kunnen terug luisteren.

Oh uh jullie kunnen daar op het bed zitten hoor. Ze nemen plaats op het bed en ik kijk ze vragend aan.
Oualid begint met praten:
Sabrina ik ben beschaamd van mijn zusje ik en Samir hebben haar afgestoten toen we horden dat ze gingen trouwen we zijn niet op haar bruiloft geweest en we hebben gehoord dat Omar weer terug is.
Hoe bedoel je terug Oualid?
Terug in de drugs wereld.
Het kan me serieus niks boeien hij mag van mij dood vallen ik hoop dat jullie me begrijpen Oualid en Samir.
Ja we begrijpen je zeker zeggen ze tegelijk.
Sarah wilde contact met je opnemen maar we hebben haar geslagen omdat het gewoon niet kan ze is gek en Omar ook ze zijn niet normaal rijk door Omar ook door Sarah hoor zij is even hard bezig in het drugs wereldtje omdat ze het niet van een meisje verwachten krijgt ze extra veel geld dus kijk alstjeblieft uit Sabrina je weet maar nooit wat ze je kunne flikken.
Wat willen ze me aan doen wat die izanhoofden hebben me al genoeg pijn gedaan ik heb geen emoties meer ik heb nu een stenen hard ik heb alleen een goud hard voor familie kortom ze kunnen me niks doen wat ze ook willen ik ben niet meer kapot te maken.
Dat begrijpen we hier je krijgt nog wat van ons allebij he Samir.
Ja we hebben wat voor je.
Oh jongens ik kan dit niet aannemen ik kan niet zomaar 1 mil aan nemen van jullie echt niet sorry.
Jawel hier ze duwen het in mijn handen.
Wat is de reden dat ik zoveel geld opeens krijg?
Je hebt veel meegemaakt en dit is van Sarah en Omar we hebben het gestolen zeggen Samir en Oualid tegelijk.
Zeg wollah jullie hebben dit gestolen van hun?
Wollah meh wij hebben het gestolen zeggen ze tegelijk lachend.
Echt bedankt jullie kunnen altijd bij mij terecht dat weten jullie denk ik nu wel toch?
Ja ja Sabrinatje
Ezels opstaan jullie gaan eten of jullie willen of niet

De avond verloopt goed en me mannetjes zijn al gaan slapen ze waren dood moe.

Redouan Samir en Oualid waren langs gekomen om te vertellen dat Omar EN Sarah in het drugs leventje zitten he echt erg gewoon he.
Ja man Sarah ook?
Ja man ik heb zelfs doekoe van ze gekregen.
Echt hoeveel ze zijn echt rijk he niet normaal.
Wij zijn ook rijk hoor we zijn niet arm het is 1 mil gewoon
Zeg Wollah?
Wollah meh, ze hebben gestolen he van Omar en Sarah zeg ik en ik we stuk van het lachen.

Na een lange dag val ik in slaap met een liedje van pierrii en seffelinie van zonamo underground(omslag).
Dit was een dag om niet te vergeten nu weet ik gewoon dat mijn ex te fucked up is dat hij weer in het drugswereldje zit ik ga stuk om dat te weten!

onvergetelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu