//Perspectief Adam//
Ik sta meteen op met veel dingen aan mijn hoofd. Hoe ga ik Sabrina vertellen dat ik haar leuk vind? Hoe zou ze reageren? Vind ze mij ook leuk?
Ik sta op trek een T-shirt aan en loop snel naar beneden voor een glas water.
Ik loop regelrecht naar de keuken en kijk niet of er iemand in de woonkamer is.
"Ook Goedemorgen" hoor ik achter me ik draai me om en zie Sabrina staan "Goedemorgen Sabrina" "zag je me net niet ofzo? Ik zat op de bank" "Nee sorry ik had heel erg dorst dus wilde ik snel een glas water pakken" ze knikt en loopt weer terug naar de bank.
Ik loop achter haar aan en we nemen plaats op de bank. "Mis je Omar nog?" Vraag ik om de stilte te verbreken "Uh niet echt, hij deed me alleen maar pijn en ik heb jullie gelukkig nog die mij nog meer helpen om niet meer aan hem te denken en ik ben dat jullie heel erg dankbaar" "ik ben blij dat het goed gaat met je" Zeg ik terug "Adam? Ik moet je even wat vrag..." voordat ze haar zin kan afmaken komen Chaima en Rachid als paarden binnen "Zozo wat zijn jullie twee blij zeg, Wats er gebeurt?" Vraag ik en kijk Rachid grijnzend aan "niks" zegt Chaima droog en wenkt Sabrina dat ze naar de keuken moet komen.
Als ze alle twee uit zicht kijk ik naar Rachid met gefronste wenkbrauwen "ik denk dat ze wat door hebben" Zeg ik en krab op mijn achterhoofd "Nee joh, ze komen daar echt niet achter joh" zegt Rachid "ik vertrouw het niet wat nou als ze het gehoord hebben?" "Als we wat gehoord hebben?" Hoor ik Sabrina zeggen Rachid en ik verstenen helemaal staren voor ons uit.
"Hallo?" Zegt Chaima daarna "hoi" piep ik er uit "niet bijdehand doen vriend" antwoord Chaima "laat ze maar Chaima, gaan we naar stad ofzo?" Vraagt Sabrina daarna. Rachid en ik knikken hevig en kijken elkaar geschrokken aan.
----
Nadat we helemaal klaar zijn inclusief de kinderen lopen we naar de auto's "Oke wie gaan er bij mij in de auto?" Vraag ik "Uh jongens gaan wij met Mama?" Ze knikken en lopen naar mij toe Sabrina komt rustig achter ze aan lopen. Chaima stap in Rachid's auto en hij scheurt de straat uit.
Bij Sabrina
Waarom wilt Ilias perse in de auto van Adam Ohmygadd dit gaat een lange lange dag worden Sabrina.
"Zo wie heeft er zin in de stad?" Vraagt Adam blij als hij de auto start. Enthousiast geven de kinderen een voor een antwoord. "Ja ik heb ook wel zin" Zeg ik zacht. "mijn vriendin is misschien ook daar" zegt Adam. Een golf van woede en jaloezie raast door mij heen en ik krijg het niet Spaans maar marokkaans benauwd gewoon. "Oke leuk voor jou en je vriendin" probeer ik zo normaal mogelijk te zeggen "Wats er met jou?" Vraagt Adam "nou niks". Ik pak als een bezetenen mijn telefoon en app Chaima
S: Chaima wollah nog even en ik keer deze auto hè! En rij regelrecht weer terug naar je osso
Ze komt net als altijd snel online en begint te typen.
C: wat is er gebeurt?
S: nou hij zei misschien is mijn vriendin ook daar
C: stelletje vieze ezels die ze zijn ze spreken gewoon dingen af om te zeggen precies dat zei Rachid ook, we moeten ze hoe dan ook terug pakken Sabrina
S: ja dat moeten we zeker doen, weet je er is toch zo een voetbalveld bij stad in de buurt dan gaan we daar heen met de kinderen en daar zijn genoeg jongen dus... De rest vertel ik in de winkels wel tot straks schatje
C: We moeten ze wel echt hard terug pakken hè, ja tot strak lieverd
Ik stop mijn telefoon weg en begin spontaan weer te lachen "waarom lach je?" Vraagt Adam verward "Oh gewoon niks hoor Adam, trouwens hoe heet je vriendin eigenlijk?" Hij verstijft helemaal en krabt op zijn achterhoofd "Uh Hajar" "die ene van de lift?" "Uh ja die" zegt hij en lacht heel raar meestal is zijn lach echt WAUW maar nu? Kapot eng zo nep en zo ja raar.
JE LEEST
onvergetelijke liefde
Romancehet gaat over Sabrina een meisje die veel meemaakt in haar leven het gaat zelfs zo ver dat ze zelfmoord neigingen krijgt. ze leert wie er echt voor haar klaarstaan en wie niet..