~hoofdstuk 9~

1.9K 76 4
                                    

Even lijk ik de gellukigste vrouw van de wereld met een goede man aan mijn zijde en een gelukkige famillie maar schijn bedriegt toch?

Ik word wakker en lees mijn appjes een is van mijn mannetje en de rest boeit me niet echt.
Mannetje: Goedemorgen mijn prinsesje heb je lekker geslapen ik kom straks even op bezoek voor je broer en voor jou schatje tot straks.
S: Goedemorgen mijn prins ik kan niet wachten om je te zie hoe laat kom je?
Mannetje: ik kom rond een uur of 12 is dat goed?
S: Jaa tuurlijk schatje tot zo
Mannetje: tot zo mijn prinses

De dag loopt normaal en na de gewoone ochtend ritueel hoor ik de bel gaan, ik loop naar de deur en ik voel mezelf rood worden nu al Sabrina je mannetje heb je nog niet eens gezien en je word al rood en dit dwaalt door mijn hoofd
Ik doe maar de deur open en schrik ik zie dat Omar een gebroken arm heeft die in het gips zit
W-w-wat is er g-gebeurt? Vraag ik bezorgt.
Ik zie dat Omar's ogen vochtig worden en ik geef hem een knuffel en ga met hem naar de woonkamer.
Wat is er gebeurt Omar?
Je kent mijn broertje Imad toch?
Ja ja ik ken hem maar wat heeft dat te maken met je arm Omar?
Nou kijk het zit zo; Hij had een gevecht op school en ik wilde hem daar weghalen om te gaan vechten met 4e klassers van de middelbare had geen zin dus ik gaf ze allemaal een duw, eentje kwam met een groote ijzere stok lopen en gaf me een klap die was goed raak en ik lag knock out op de grond ze hebben vast nog meer gedaan toen ik weg was wat dat weet ik zelf ook niet maar wie dat weet ik wel maar om van die baby's te slaan dat heeft geen zin zo zet ik alleen mezelf in de problemen.
Omar schatje gaat het, en ik geef hem een kus op zijn wang en een lange knuffel.
Ik ga even naar je broer toe kom je mee?
Ja ik kom er zo aan oke ik pak even wat eten en drinken en maak ff snel koekjes en dan kom ik oke?
Is goed mijn prinsesje en weg was Omar op weg naar mijn broers kamer.

~een uur later~
Ik ben klaar met de koekjes pak een zak chips en 3 blikjes red bull en loop naar boven als ik naar boven loop hoor ik Omar het verhaal vertellen en hij zegt dat Yassin dat heeft gedaan en ik schirk er van want Yassin is mijn buurjongen en hij vind of vond mij leuk, hij heeft het zeker gedaan omdat hij jaloers is vieze hond dat hij is.
Ik doe de deur open
Hallo 2 mooie mannetjes van me willen jullie koekjes?
Jaah schreuwde ze in koor
Binnem no time waren de koekjes en de zak chips op.
Met immadine gaat het een stuk beter en het gips mag er over 2 dagen uit gelukkig.
Omar heb ik overgehaalt om te blijven eten en ik besluit vis bastille te maken omdat hun dat zo lekker vinden ik zelf natuurlijk ook.

Het eten is klaar komen jullie eten Omar en Immadine?
Wauw gozer jij hebt het voor elkaar me zusje zegt gewoon jou naam het eerst dat verklaart hoe veel ze van je houd hoor ik Immadine zeggen met een lachje.
Omar kijkt dan maar verlegen en zegt: Ik ben de gelukkigste man op aarde met haar man je wilt niet weten.
Nadat we gegeten hebben vraagt Omar of hij een ronde met mij wilt gaan lopen en zeg ja.
Ik trek mijn schoenen en een makkelijke vest aan en ik geef Omar een knuffel ik zie dat Immadine stieken een foto maakt en ik zeg: stuur die maar naar mij toe Im,
Is goed zussie
Ik verander de foto als mij whatsapp profiel foto(omslag) en ik voel me super blij niet wetend dat mijn leven ieder moment in de hel zou kunnen veranderen.
~volgende ochtend~
Ik zie dat Omar zijn Whatsapp profiel foto de zelfde heeft gedaan als mij hij is zo schattig dat ik niet kan stoppen met over hem te denken en op dat moment word ik gebeld door Omar.
Salem schatje lekker geslapen mijn prinses?
Salem lieverd ik heb zeker lekker geslapen jij?
Ik ben de gelukkigste man op aarde dus ik heb geslapen als een roosje
Ik loop naar benede en tref weer wat aan en mijn ademhaling word super druk dat hoort Omar
Schat wat is er blijf aan de telefoon ik kom er direct aan oke.!
Ja is goed schat-tje
Immadinee!!! Kom naar benede nu nu voordat het telaat is schreeuw ik
Wat is er?
Ik zeg toch komen nu a zemmer
Ik hoor hem van de trap af rennen als een paard en hij krijgt tranen in zijn ogen van dit zien.
De deur bel gaat vast Omar ik loop naar de deur en ja hoor ik heb gelijk.
Ook hij is geschrokken van om dit te zien
Het is me vader die dood ligt op de grond en ik hoor Immadine vloeke
A wie de kanker heeft mijn vader vermoor als ik weet welke kanker homo mijm pa heeft vermoor is die dood he dood wollah meh.
Omar belt ondertusse 112 maar ik weet dat het te laat is
De ambulance is er en hum zeggen dat hij al overleden is ze zeggen gecondoleerd en nemen hem mee.
Ik kan het wel uitschreeuwen van de pijn en dat doe ik ook.
Omar heeft het maar druk hij moet 2 mensen onder controle houden als mijn moeder er nog was hielp ze Omar wel maar ook zij is al overleden.
Nu heb ik niemand meer schreeuw ik
Liever je hebt mog 2 mannen mij en Immadine zegt hij vil meedelijde en ook hij heeft tranen iets wat ik niet zag aankomen ik val in slaap in de armen van Omar en als ik wakker word lig ik in mijn eigen bed met barstende koppijn, hoe moet mijn bruiloft nou weer door zonder facking ouders en voordat ik het weet lig ik te huilen en komt Omar binnen en komt me troosten.
Ik val weer in slaap bij de man van mijn dromen en ik word heel even wakker en ik zie dat hij ook slaapt wat een schatje toch heb ik. En val weer in diepe slaap en denk aan de gedachte"na elke down komt er een grotere upp".

Haay mensen ik heb jullie zo net een hoofdstuk gegund van meer dan 1000 woorden omdat ik zoveel om mijn stille lezers geef.❤❤

onvergetelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu