~perspectief imaddine~
Ik heb zo lekker geslapen niet normaal man ik moet denk ik maar sabrina gaan bedanken man maar eerst mijn prinsesje appe
I: Goedemorgen mijn prinses hoe gaat het met je lieverd?
Al snel komt lina online
Vrouwtje♥: Goedemorgen mannetje van me het gaat geweldig sinds ik jou nu heb♥
I: Ga je vandaag wat doen schat?
Vrouwtje♥: Nee schat jij?
I: ik ga met een heel mooi,knap en lief meisje genaamd Lina om 2 uur naar de stad als ze daae zin in heeft?
Vrouwtje♥: Ik denk dat Lina dat ook wilt en ze ziet je bij de bus om 2 uur.
I: Tot straks mijn prinsesje
Nou dat is geregeld om 2 uur ga ik met mijn prinses nu nog snel naar mijn andere prinsesGoedemorgen zeekoetje van me!
Wow wacht hoe noemde je me zegt ze nepboos
Ik zei goedemorgen andere prinsesje van me zeg ik extra lief.
Oh dat klinkt veeel beter imaddine.
Weet ik sabrina en we beginnen te lachen.
Echt heel erg bedankt sabrina van gisteren echt waar he het bleek dat Lina mij ook leuk vind he, Aangezien ik alles op een rijtje heb ga ik haar vaders nummer vandaag vragen aangezein ik vandaag met haar heb afgesproken want ik ben niet van die haram relatie's zoals je weet.
Ja dat klopt ja en dat is ook heel erg goed van je want in deze tijd zijn er veel mensen die aan haram relatie's doen echt goed van je dat je haar hand gaat vragen Immadine en geen dank he ik doe alles voor mijn groote broer he dat weet je zegt ze en gebaart dat ik weer weg moet omdat ze weer wilt slapen.~Lina perspectief~
OMG ik heb gewoon een date met Immadine ik dacht dat hij me was vergeten na de van dat ik heb zag bij de bus maar nee deze is mijn man en dat weet ik zeker alleen ik moet echt vandaag hem de waarheid vertellen over mijn verleden ik wil niet dat hij er op een of andere manier achter komt.Ik kom aan bij het bushokje waar we hebben afgesproken en Immadine zit er al.
Hallowa prins met de witte vespa (hij heeft een witte vespa dus vandaar) van me zeg ik en geef hem een knuffel
Hallo prinsesje ik ben blij om je weer eens te zien he ik ben zo erg blij met jou Lina jij word de moeder van mijn kinderen en dat weet ik heel erg zeker wat er ook gebeurt Lina.
Ik stap achtero bij hem op zijn vespa en we rijden naar roffaa!
Ik geniet er van om bij hem te zijn heel erg zelfs.Kom prinsesje we zijn er zegt Immadine lief.
Elke keer als ik wilde gaan betalen was ik te laat want Immadine betaalelde alles hoe erg ik er ook op tegen was hij was gewoon te snel.
We zijn klaar met winkelen en ik heb 2 paar nieuwe louboutin hakken gekregen en een jurkje en Immadine heeft ook nog kleren voor hem zelf gekocht.
We zijn nu in een marokkaans restaurantje en nu ga ik hem vertellen over mijn verleden maar ik vind het heel erg moeilijk om er over te praten en ik ben heel erg bang om mijn prinsje kwijt te raken om welke reden dan ook.Immadine ik moet wat vertellen gooi ik er maar uit.
Nou vertel maar prinses van me maar onthoud wat er ook is ik verlaat je nooit oke zegt hij en ik verdrink in die mooie ogen van hem maar kom op Lina get straight to the point.
Uhm ja het zit zo ik ben al een keer getrouwd ik was uitgehuwlijkt maar die man was gestoord en dat wiste me ouders niet ook was het een oude klasgenoot maar op school was hij nog normaal wat blijkt was was dat hij mensen had "ingehuurd" om te weten waar ik was en wat ik deed, en zelfs mijn beste vriendin werkte met hem ik werd dus door haar genaaid mijn eigen vriendin die me zo lang heeft gesteund naaide me gewoon voor een vieze rat maar goed elke keer toen ik thuis kwam kookte ik ik maakte schoon kortom ik was gewoon een normaal huisvrouwtje,als ik even naar buiten wilde gaan voor vrisse lucht dat mocht niet en afspreken met mijn vriendin waarvan ik dacht dat ze me vriendin was mocht niet,ik moest zelf het contact met mijn familie verbreken maar dat kon ik niet dus elke keer toen ik thuis kwam en hij er achter kwam dat ik naar mijn moeder of mijn neef was gegaan kreeg ik klappe hele harde klappe een keer was het zelfs zo erg dat ik naar het ziekehuis gebracht moest worden als de dokter toen vroeg wat er was moest ik gewoon zeggen dat ik van de trap af gevallen was, iedereen geloofde dat behalve mijn neef en dat was maar beter ook hij was gelukkig mijn redder in nood en heeft de politie ingeschakeld zonder mijn neef immad was ik hier niet, gelukkig is die viezerik nooit met mij naar bed geweest want ik wees dat af ik wilde echt niet zwanger raken van zo een gekke handi hell no dus toen elke keer toen hij het wilde doen en ik weer tegen ging stribbelen kreeg ik klappen weer die harde klappen maar ik wilde eerder die klappen dan zwanger raken van hem... en uh dit is dus 3 jaar geleden gebeurt ik wilde het perse vertellen tegen je want jij verdient de waarheid andersom zou jij ook alles vertellen en dat weet ik zeker.~perspectief Immadine~
Wow deze meid heeft serieus heel veel meegemaakt gelukkig heb ik haar nu en ik ga haar behandelen als een prinses.
Zelfs ik kreeg een beetje vochtige ogen maar ik moest het verbergen en mezelf groot houden.
Ik uh ik vind het echt heel erg voor je Lina ik zou je dit nooit aandoen en ik kom zo snel mogelijk je hand vragen zodat ik je voor heel mijn leven kan beschermen want jij bent mijn diamand en ik kan jou niet missen schat zou ik de nummer van je vader mogen? Damn dit is zo moeilijk he als ze nee zegt ga ik letterlijk kapot maar ik ga er van uit van dat ze tuurlijk ofzo zegt.
Uh ja jij mag sws mijn vader's nummer ik zou niks liever willen Im ik hou van je heel erg zelfs zegt Lina en ze bloost een beetje
Lina moet ik je afzetten aangezien je met mijn vespa bent gekomen of moet ik je gewoon bij het bushokje afzetten?
Uh breng me maar gewoon naar het bushokje voordat me ouders een beetje gaan trippe.
Geen probleem schatje.
JE LEEST
onvergetelijke liefde
Romancehet gaat over Sabrina een meisje die veel meemaakt in haar leven het gaat zelfs zo ver dat ze zelfmoord neigingen krijgt. ze leert wie er echt voor haar klaarstaan en wie niet..