~hoofdstuk 14~

1.3K 49 6
                                    

~Perspectief Sabrina~
Vandaag gaan we naar Dubai ik ben zo blij vandaag alleen ik heb een beetje hoofdpijn maar dat gaat wel weer weg hoop ik.
Okey ff snel een check
Koffers (ja)
Mannetje (voor altijd)
En ik neem voor de grap een clear blue mee je weet maar nooit toch?

De reis duurde niet lang want ik was met mijn lieveling dus de tijd vloog gewoon
Prinses gaat het wel goed je lijkt een beetje bleek?
Omar het gaat ge-wel-dig! Alleen heb ik een beetje hoofdpijn maar dat gaat wel weg.

Wauw Omar wat mooi ik kan mijn ogen niet geloven toettie waarom niet gewoon een hotel alleen jij huurt een vila gekkie! En ik kus hem uiteindelijk loopt het uit tot een zoenpartij.
Ja alles voor mijn prinses oke ik doe ALLES voor mijn prinses.
En ja hoor we bedreven weer eens de liefde.

Volgende dag...
Liefjee??
Ja toettie wat is er?
Ik ga even naar beneden er is zo een fitness ding dus ik ben over 2 uurtjes weer boven oke?
Is goed toettie van me!
omg wat ben ik misselijk het kan toch niet dat... Wow misschien ben ik gewoon zwanger. Ik ga die test maar doen komt toch weer eens goed van pas.
..... 2 streepjes OMG ik ben zwanger al 3 weken dus huh van de huwlijksnacht? Het zal wel maar ik ben gewoon zwanger ik heb geen idee hoe ik het moet vertellen.
Aha ik heb een ideetje ik heb altijd nog wel iets mee een knal roze Bh en een string waarop staat Daddy MWUHAHA ik ben wel benieuwd op zijn reactie man misschien wilt hij nog geen kind ik wel heel graag zelfs.

Hallo Sabrina ben je er nog?
Ja ik ben boven in de kamer kom maar naar boven!
~perspectief Omar~
Wat is er nou weer met haar aan de hand is ze toch ziekjes?
Sa-sa-sabrina w-w-at is er gaat het goed of ben je een beetje ziek?
Ga maar douche ik ben moe en ga slapen oke?
Nou oke dan ga ik maar douche hoor als mevrouwtje dat wilt.

Ik ga in bed liggen todat Sabrina zich opeens omdraait en zegt;
Dacht je nou echt dat ik zo vroeg ging slapen toettie ze gaat op me liggen en kust me overal en ja hoor we hebben weer geslachtsgemeenschap.
Uh lees ik dat nou goed?
Daddy? Huh wtf whaat? Word ik vader!
Sa-sa-sabrina w-w-word ik uh vader?
Jaah toettie je word vader!!
Echt Sabrina je hebt me de gelukkigste man op aarde gemaakt he ik ben zo erg blij!

Wauw ik kan het niet geloven ik word gewoon vader.
Ik knuffel nog een uurtje met Sabrina en daarna vallen we in slaap.....

~Volgende ochtend~
[Perspespectief Sabrina]
Gelukkig is mijn mannetje blij dit kindje maakt mij nu al blij.
Nu lekker genieten van deze mooie vakantie..
Hmm.. ik ga mijn mannetje even verassen met een lekker ontbijtje en daarna zien we het wel..

Goedemorgen toettie van me lekker geslapen Omar?
Jaa ik heb super lekker geslapen schatje vooral na dat goede nieuws van je Sabrina en hij geeft me een knuffel en een kus.
Omar hoe zou jij je kinderen noemen?
Ik heb hier al lang over na zitten denken en ik heb mooie namen al zeg ik het zelf voor een jongen ilias of soufian en voor een meisje ahlem of koatar.
Mooie namen toettie nu alleen nog wachten tot we weten wat het worden he ik kan niet wachten schatje.
Prinses van me echt bedankt voor dit ontbijtje jij hebt mijn leven verbetert vanaf de dag dat ik je voor het eerst zag ik zag je altijd zo verlegen kijken en je werd altijd zo rood trouwens hoe gaat het met Sarah? Ik heb lang niks van haar gehoord man
Het boeit me ook geen ene fuck van wat er met haar is want hoe ze met mij om ging was onredelijk
*flashback*
Sarah wat zeg jij Omar is amper bezig met die "drugs" ofz wat jij denk man hoezo zeg je dat nou opeens je mag Omar gewoon niet dat is het maar ga dan niet mijn relatie met hem hinderen aub want je begint op mijn zenuwen te werken als je zo door gaat oke!

Ha ha ha Sabrina wat denk jij ik deed alsof en waarom denk je? Omdat je te highclass doet maar je bent gewoon een goedkope kehba meid het enige wat ik wil is Omar en niks anders oke ik ga je leven zuur maken sletje!

Ey maar hoe lang vind jij Omar al leuk dan?

Sinds WHAT?! SINDS IK HEM KEN KLAAR JOU HOEF IK NIET MEER TE ZIEN BEGREPEN?!
WAAG HET OM 1× mijn relatie te verpesten en je zit faya begrepen?
Je WAS me beste vriendin todat je een geheim hield voor mij voor maar liefst 3 jaar hoe durf je Sarah je kan jezelf geen vriendin noemen oprotten nu ik hoef je niet meer te zien!!
*End flashback*
Sabrina ik begrijp het wel maar zou je niet gewoon willen weten hoe het met haar gaat ofso?
Soms maar dan ook heel erg soms.
Zou ik je wat vertellen?..
Vertel Omar.
Ze werkt sinds kort bij mij op kantoor ik ontwijk haar en anders doe ik kortaf tegen haar.
Ik vertrouw op je schatje jij zou me nooit van je hele leven pijn doen dat weet ik zeker.
Dat zou ik nooit doen mijn prinses.

Dubai vliegt voorbij en we hebben er zeker van genoten als we weer in Nederland zijn dan gaan we naar de dokter voor mijn babytje en dan weten we wat het gaat worden!!

onvergetelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu