2.1

63 14 6
                                    

Hee's Pov:

"Başım çatlıyor."

"Ağrı kesicin var mı?"

"Tch."

"Adamlarından birine söylesene alsınlar."

"Sangkyu kapıdaydı-"

"Ya da vazgeçtim, ben alırım."

"Neden bir anda?"

"Eczacıyım ben. Sana neyin iyi geleceğini biliyorum."

"İyi bakalım."

"Bekle beni burada." dedi ve eğilip alnımı öptü.

Kıkırdadım.

"Yanında Sangkyu'yu ister misin?"

"Gerek yok."

"Tamam, hızlı ol."

"Emriniz olur." dedi ve gülüp gitti.

Telefonumu aldım ve Sangkyu'yu aradım.

"Buyrun?"

"Sangkyu, Jaeyun birazdan hastaneden çıkacak. Fark ettirmeden peşinden gitsene."

"Tamam efendim."

"Hadi görüşürüz." dedim ve telefonumu yanıma koyup gözlerimi kapattım.

Niki'ye söylediğim şey geldi aklıma. "Aşığım ben ona." Aşık mıyım cidden ona?

Beni öptüğünde içimde uçuşan kelebekleri, bana dokunduğunda her şeyi sakinleştirişini ve bana o güzel gözleriyle baktığında tamamen onun olmak isteyişim yalan mı yoksa?

Tabii yalan olma ihtimali mi var? Yalansa nasıl bir şeyler hissedeyim? Yalan olsaydı neden onu öpeyim?
Ben galiba en olmayacak zamanda cidden aşık oldum.

O kadar güzel hissettiriyordu ki anlatamam. Her anımı onun kollarında geçirmek istiyordum ve her an onun dudaklarını istiyordum. Kollarını hissetmediğimdeyse onları düşünüyordum.

Mingyu'ya olan inancımı daha çok arttırıyordu. Mingyu'nun iyileşeceğini her söylediğinde umutlarım daha çok artıyordu. Hayır, kelimeleri onun iyileşmesini hızlandırmayacak biliyorum. Umudum artıyor çünkü o söylüyor bu cümleleri. Herkesten duyduğum bu cümleleri ondan duymak
umutlarımı yaşartıyor.

Sonra düşünüyorum. Mingyu'nun hastaneden çıkıp benimle ve Jaeyun'la geçireceği o güzel günleri. Ona verdiğim sözleri tutamayacağım ama onu her şeyden koruyacak ve dünyadaki en mutlu çocuk yapacağım.

Him&I | HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin