3.7

20 3 0
                                    

hee's pov:

Hastaneden çıkmış kenara yaslanmış sigara içiyordum.

Uzaktan gelen Hoon'u gördüm. Yanıma geldi ve yaslanıp o da sigarasını çıkardı.

"Jaeyunmuş." dediğinde derin bir nefes verdim.

"Ne oldu? Jaeyun şöyleymiş bak demeye mi geldin?"

"Ne? Hayır tabii ki. Onu ben yapmam, Niki yapar."

"Ha?"

"Dün Niki'yle konuştum. İyice abartmaya başladı olayı. Bence sen konuşsan onunla daha iyi olur."

"Aramızda asla bir şeyler yaşanmayacağını zaten bilmesi gerekiyor."

"Evet ama olmuyor işte."

"O kadar çok şey oluyor ki Hoon, cidden Niki'nin saçmalıkları düşüneceğim son şey şu an."

"Düşünmen gereken şey Niki'nin saçmalıkları değil zaten, bizim arkadaşlığımız."

"Aramızı bozan kim Hoon?"

"Heeseung-"

"Aramızı bozan Niki. Onun hatasını da kaldıramam artık. Zaten çok yorgunum."

"O kadar tartışasım yok ki Heeseung."

"Tartışma zaten."

"Mingyu nasıl?"

"Öğrendi."

"Neyi?"

"Babamın öldüğünü."

"Ne? Nasıl?"

"Niki, Jaeyun'un yaptığını söylediğinde Jaeyun odadaydı. Yanına girdiğimde tartışmaya başladık, o sırada uyandı ve duydu babamın öldüğünü."

"Hay sikiyim." dedi ve bana sarıldı. Sarılmasına karşılık verdim.

"Annem geldi." dedim sesim titrerken.

"Ne?"

"Ölmemiş, babam yalan söylemiş. Geldi, Mingyu'yu alacağını söyledi, benimle bırakamazmış. Vermezsem de beni ihbar edecekmiş."

"Dalga mı geçiyor bu kadın?"

"Çok yoruldum, Mingyu odaya çıkarıldığında bir şeyler düzeliyor gibi hissetmiştim ama her şey daha da boka battı Hoon."

"Düzelecek her şey, söz düzelecek."

"Ne zaman bitecek bu çile? Ne yaptım ben bunlara katlanıyorum? Jaeyun bile nasıl ihanet eder bana?"

"Bilmiyorum Heeseung."

"Öğrendiğimde, ben hiç bu kadar savunmasız hissetmedim."

Him&I | HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin